Noihin ulkonäköjuttuihin, oonpa sitä mieltä että viehättävyys ja karisma on ihan eri juttuja kuin onko ulkonäkö 'täydellinen'. se vaan lähtee sisältä, ei sille voi mitään. sellaisessa sisäisessä valossa ihmisen ulkoiset piirteet jopa jää huomaamatta tai ne menettää merkitystään. tai, ne
muuttuvat kauniiksi.
mulla on edelleenkin monipuolinen kauneusmaku, siis ihan todella, ei vaan siksi kun sen sanominen olisi muka jonkun hyvän ihmisen merkki. p-kat minä sellaisista merkeistä muutenkaan.
mulla on yksi hyvä aurinko ja kuu kaima, edesmennyt silloinen maailman vanhin nainen Jeanne Calment, joka eli kai 122 (?) vuotiaaksi ja sanoi, että 'minulla on yksi ainoa ryppy, ja istun sen päällä'
siitä lähetään, kun ikä alkaa kertyä
katottiin niin huono leffa, että oma tarkkaavaisuus herpaantui useita kertoja, ja kaikkein hauskinta oli vaan se millä sanamuodoilla ja lauseilla mieheni haukkui elokuvaa
elokuva 2012....
hällä on sana hallussa. en ole kyllä edes katsonut aspektejaan sillä silmällä, että mistä juontuisi.
mut noista kauneusjutuista, esim Ratkaisu tai kuka tahansa, ette välttämättä voi edes tietää, joku saattaakin pitää juuri sinua kauniina vaikka et tajua itse sitä.
mulla oli nuoruudessa se, että ensinnäkään en todellakaan pitänyt itseäni kauniina. sitten myöhemmin selvisi, että toiset olivat pitäneet minua kauniina, ja olleet sen takia kateellisia ja kohdelleet minua kurjasti. ja minä olin kaikki ne vuodet elänyt siinä uskossa, että etenkin minussa oli jotain vikaa, niinkuin luonteessa, siis
jotain todellista vikaa. ja sitten kun myöhemmin tämän tajusin, tulin ihan raivoihini, koska koko juttu tuntui niin Järjettömältä. (siis, toki minussa todellisiakin vikoja on, mutta tuo syy tuntui suorastaan älyttömältä....)
edelleenkään en pidä itseäni kauniina sillä missimittarilla suuret silmät, nöpönenä etc. olen varmaan just päin vastaista tyyppiä kuin nykyinen miss Suomi, mutta vtut siitäkin. nykyiseen itsetuntooni kuuluu se, etten enää välitä yhtään 'yleisistä malleista' tai 'yleisistä kauneusihanteista' (hyvin paljon toisin kuin joskus ennen)...ja tämä helpottaa huomattavasti. se etten välitä ollenkaan pidetäänkö minua kauniina, tekee minusta kauniimman.
pitäs kammeta ehkä nukkumaan, 2012 leffa oli niin puuduttava kokemus.