Ok, vastaan uudestaan viestiisi, kun hävisi, vaikka oli asiallinen tai sitten hävitn itse sen.
Sinä et ole täällä paljoa viime aikoina ollut ja nuo sinun mode-oikeudet on myös poissa,
joten et pääse Ö-mappiinkaan enään poistettuja viestejä lukemaan.
Kaarinan viesteistä viimeinen puoli vuotta ei ole vastannut minunkaan kuvaa
siitä aiemmasta, mitä vuosien aikana olen täällä Astrossa tottunut häneltä lukemaan.
Siksi minä olen kovasti hämmentynyt, blokannut ko. kirjoittajan viestit
ja niin, en ole kiinnostunut täällä Wienissä tapaamaan.
Mutta mie haluan jättää tämän aiheen jo.
Vastasin kuitenkin viestiisi, kun sen mulle kohdensit.
Kiitos vastauksesta, aihe voidaan toki jättää minunkin puolestani. Yleensä jätän tällaiset kommentoimatta, mutta nyt tuli vain tunne että täytyy ilmaista mielipiteeni. Modet varmaan poistivat viestini siksi, että annoin siihen luvan (ja pahoittelen että aiheutin työtä sen vuoksi, tiedän kyllä kokemuksesta miten rasittavaa viestiketjujen siivoaminen jälkeenpäin on). Minun kokemukseni Kaarinasta on siis sama kuin aiemminkin, se ei ole muuttunut. Kukin tietysti tulkitsee viestejä omalla tavallaan.
Joku viisas on sanonut, että
"emme näe asioita sellaisina kuin ne ovat, vaan sellaisina kuin itse olemme". Tämä pitänee paikkansa. No, itse olen nousu-Kauris ja minusta asioilla on toimiakseen hyvä olla selkeät rakenteet ja rajat. Niitä ei tällä foorumilla ole alusta (viime uudistuksesta) lähtien kovin selkeinä ollut, mikä näkyy mielestäni liikana rönsyilynä ja sooloiluna, sekä tällaisina ajoittaisina "kränäilyinä" (tosin missäpä niiltä kokonaan vältyttäisiin, mutta silti). Asiat hukkuvat mielestäni liikaa lillukanvarsiin, koska olen selkeyden ystävä.
Moni on toki todennut ihan aiheellisesti, että turha valittaa astrologian puutetta, jollei itse kirjoittele astrologisia viestejä. Niinpä. Uusien viestien aiheiden jakautumasta päätellen aika harvaa tuo astrologian puute tuntuu edes vaivaavan, joten taidan olla vähemmistössä. Aikanaan olen kirjoitellut foorumille astrologisia juttuja melko lailla ja vastavuoroisesti oppinut täältä erittäin paljon. Tällä hetkellä en samanlaiseen panostukseen pysty, koska energiat kohdistuvat toisenlaisiin asioihin. Toivottavasti kuitenkin jengi kuitenkin jaksaa sietää toisiaan ajoittaisista yhteentörmäyksistä huolimatta, koska onhan tämä edelleen yksi viihtyisimmistä astrologian harrastajien virtuaalisista "paikoista".
Ja nostan hattua kaikille, jotka ehtivät ja jaksavat edelleen innostaa ihmisiä astrologian pariin - toivottavasti jossain vaiheessa ehtisin taas olla yksi teistä.