Se on varmaan Tiigris sulla se
ykkösessä joka antaa kalat-vaikutusta.
mulla on
ja Antivertex, sekä Ceres, niin oinas on tulimerkeistä kaikken läheisin ja oinas naiset ihana seuraa...miehiä en tunne.
Mun miehellä
MC....ja hän on kyllä psykedeelisen musiikin ystävä ja näyttää hipiltä, ja häneen heitetään heti kaikki 'huumekauppias' ennakkoluulot, vaikka kyseessä on niin raitis tyyppi kuin voi olla (siis juo joskus mutta se ei ole riippuvuus), ja tupakkaakaan ei ole edes ikinä maistanut. :
joskus ne ennakkoluulot on vaan käytännössä hyvin rasittavia....kun heti mielikuvituksessa syytetään jostain mitä ei ole tehnyt
Neptunus keskitaivaalla näkyy hänessä mielikuvituksena, musiikkina ja kiinnostuksena shamanismiin.
minä laittaisien neptunuksen liittymään shamanismiin. ja elokuviin ehdottomasti.
muta kai täällä oli joku Neppari ketju...
Mulla on neppari 8 huoneessa, ja astrodienst sanoo, että 'olisi hyvä jos joku toinen, luotettava henkilö hoitaisi raha-asiasi'....
se on vähän sinne päin että totta. :
unelma-elämässäni minä tosiaan eläisin niin, ettei minun tarvitsisi ajatella rahaa yhtään. ei sitä tarvitsisi paljoa edes olla kunhan joku muu hoitaisi sen ja sitä ei olisi mulle ikäänkuin olemassa
raha on rasite
Vatsan asukista, ihan jännitys Tigriksellä
minä ajattelen asiaa joka päivä, mutta ajateltiin että ensin valmistun...joten voisi ehkä ensi vuoden puolella kokeilla 'tärppääkö'..
siitä olen varman, ettei kukaan tänne sattumalta synny. :
....harmittaa tää heräämisaika puoli 2 iltapäivällä. no ehkäpä alan seuraavaksi valmistautumaan esseen kirjoittamiseen. kun en vaan enää muista edes sitä, millainen on essee muodoltaan, kun varmaan viimeksi joutunut sellaisen kirjoittamaan lukiossa.