Cool. Kiitän sitaateista, minä en ole vielä lukenut noita, ( enkä
lukenut noita )mutta onhan tässä elämä aikaa.
Nyt en halua esittää tietäväistä, mutta ihan oikeasti, kuu vesimies oli se mitä ihan ensimmäisenä veikkasin, mutta en sanonut sitä ääneen. siis sen olisin sinusta aistinut henkisesti, mutta silloin kun näin lauluvideosi, niin mielestäni et ollut (ainakaan kaukaa) kuuvesimiehen oloinen, siis vaan ulkoisesti.. mutta en minä kyllä ole siitäkään tehnyt kuuvesimiesten ulkonäöstä tutkimusta, en tiedä mihin mielikuvani perustuu. mutta kuuvesimihen sinusta kyllä aistii kirjoitusten perusteella
haluan kyllä joskus mennä harrastusmielessä opiskelemaan englantia silleen oikeasti, että saisin lisää sanavarastoa ja pystyisin lukemaan runoutta ja romaaneja englanniksi ilman että tarvii koko ajan erikoisempia ilmaisuja sanakirjasta katsoa.
minäkään en osaa miehiä iskeä, enkä ole koskaan iskenytkään.mutta ovat nuo itsekin osanneet. iskeminen on kyllä itseasiassa aika väkivaltainen sana...
hattumiehistä puheenollen. minulla oli kunnia saada pari, noh, lyhyttä privaviestiä tältä hattumieheltä
soittanut mun ikisuosikkialbumin monet soittimet....mutta ei ole enää Fotn jäsen...
http://kuvat.huumakuva.net/albums/userpics/10002/08-06-28-160658-1095.jpgsen jälkeen hän katosi jälleen nettiavaruudesta, hän perusti sivut ja katosi kai 4 kertaa ja kaikki fanit olivat aina harmissaan.
rinnakkaistodellisuudessa, jossa olisin ollut sinkku, olisin kyllä ottanut pelinavauksesta onkeeni, ja alkanut lirkutella
hänelle. tiedä mitä oisi voinut käydä :
rinnakkaistodellisuuden mahdollisuuksille
en tiedä tajuaako kukaan tätä mun asennetta...olen onnellinen omassa suhteessani, mutta ainahan sitä voi leikkiä ajatuksilla rinnakkaistodellisuuksista
herra päähattumies on elänyt saman naisen kanssa jo 1980 luvun alusta asti. hän on haastatteluissa kertonut että on todella ujo.
ujot miehet on ihania. mutta siitä tulee ristiriita, että kun se iskeminen on miehen tehtävä.
ujo kyyläily on ihanaa
no niin, annaelenin vastuulla, kun alkoi puhumaan hattumiehistä
niin, perustin itselleni suomenkielisen nettipäiväkirjan, jossa opettelen uudestaan kirjoittamaan suomeksi. ehkä se vaikuttaisi niin, että kirjoitan sitten tännekin enemmän astroa...
mutta kattoo nyt, miten käy.