minä facebookkaan niin vähän, mutta jos harrastaisin sitä enemmän, niin voisin liittyä.
Minua jäi hieman vaivaamaan tuo lyhyt keskusteluntynkä Kreivi K'n kanssa.
Mutta sitten mietin, että kannattaako hiivatonta taikinaa vaivata, ei se kohoa kuitenkaan. Aina ei vaan ole jutun juurta, josta saisi maistuvaa leipää.
No, sen kuitenkin sanon, että se mikä
minun ongelmani on, niin se ei todellakaan johdu sämpylän leipomisesta, hiivasta, luontoretkistä tai sen sellaisesta. Pikemminkin, juuri nuo asiat ovat niitä jotka antavat elämälleni hyvää tasapainoa.
Kyllä se ongelma minulla ihan muista asioista lähtee, kuin noista yllä mainituista.
ja...
Leipominen on minusta hyvinkin romanttista, se voi olla sitä, jos sille päälle satun. Samoin kodinhoito ja sisustus ja muu. Hiiva kuuluu pienenä osana siihen...hiiva ja romantiikka minulla luontevasti yhdistyy.
Ja ei mieheni minua todella olisi päähän pullolla lyönyt, luulin että jutusta tajuaa sen, että kyseessä on huumori, jollainen saattaa syntyä kahden sellaisen välille, jotka ovat läheisiä. Silloin voi asiat saada yhteisessä kielessä ihan eri merkityksiä. Luulen että aika moni on harrastanut tälläistä parisuhteissaan, tulee jotain yhteisiä pikkujuttuja, joita muut ei ymmärrä, vaikka kielenkäyttö joka saa erilaisia merkityksiä. No minä tiesin ettei hän aio lyödä minua pullolla päähän, ja hänelle oli selvää ettei hän ole lyömässä minua pullolla päähän.
olenpa aika varma että tajuat mistä on kyse. Jos yrität esittää tyhmempää kuin olet, se ei ole kovin uskottavaa, varsinkaan sinulta. Saat aika paljon ponnistella sen eteen, jos aiot saada itsesi antamaan tyhmän vaikutelman.Tai ehkä se ei vaan siksi tehoa minuun, koska välitämme puuttuu täysin se romantiikan hiiva, en ole heteromies, joten tyhmemmän esittäminen, miau ja *räps räps* ei minuun tehoa.
Mutta onneksi on ne heteromiehet, että on jotain huijattavaa
Eipä muuta.
En saanut mitä halusin, toivoin ja pyysin: Unta. No, yksi päivä vielä menee silläkin tavoin.
Kun lähden liikkeelle, niin saan taas hokea mielessäni, 'selviän tästä päivästä...'....
aion selvitä siitä kunnialla. Vaikka ei tule helppoa olemaan. Unettomuus aiheuttaa aika helvetillisen tilan jossain vaiheessa päivää. Mutta sisulla siitäkin saattaa selvitä.
Mulla kun on arvojärjestyksen huipulla tällä hetkellä: Työ ja Uni.
Tavallinen arki, hienointa mitä voin tietää ja saavuttaa....
Toivon kaikille sujuvaa päivää, ja älkää ainakaan antako minun kirjoitusteni pilata sitä.
Muutenkin on sellainen olo, että olen taas ollut kirjallisesti vähän liikaa, ja koska olen stressissä, ehkä onnistun pitämään pienen tauon. En kyllä mene vannomaan, kun en ole aikaisemminkaan aina onnistunut siinä.
Siinäpä Pulma...
*Pulmu-Sokeria?*