Beautiful morning, sunbeams!
Niin, siis joo
mikä ilmastonmuutos ...
Viime talvena oli 30 astetta pakkasta, ja lunta tuli enemmän kuin,
neljään vuoteen on tullut yhteensä sitä ennen, ja sitten kesällä ennennäkemätön helleaalto
ja sata salamaa iskee tulta..
Salamoista sen verran.. Vähän rakkaustarinaa :
Kun me viime kesän alussa treffattiin ekaa kertaa skorppionin luona, niin kun se kyyditsi mut alkuyöstä kotiin,
alkoi moottoritieellä ajaessamme hirveä salamointi läpi taivaan.
Se oli jotain ihan uskomattoman näköistä.
Silloin ajattelin, että se oli merkki mulle siitä, että skorppari on hyvä mies mulle.
Sinä yönä kun meidän tulevan beibi sai alkunsa,
oli kanssa hirvittävä myrsky ja salamointi.
Eilen illalla kun istuttiin pimeessä makuuhuoneessa sängynreunalla vierekkäin ja kateltiin sysimustaa taivasta
jonka läpi ja poikki sinkoili salamia välähdellen välillä niin kirkkaasti, että silmät sokaistui hetkeksi,
skorppari kysyi multa että tuunko sen vaimoksi.
Ja mähän vastasin että "yhmmmm, aa-a" ja halasin kovaa ja pussasin...
Tajusin jälkeen päin että en oikeestaan vastannut hirveän selkeää myönteistä vastausta,
kuten "kyllä" mutta ehkä se ymmärsi sen.
Mutta TÄNÄÄN minulla on luksus vapaapäivä (on vain kolme yksittäistä vapaapäivää tässä listassa ja yksi kahden päivän vapaa mikä ruhtinaallisesti on myönnetty kahden yövuoron jälkeen.. Lisäksi mulla kaikki aamuvuorot on pitennettyjä ja teen myös yhden tuplavuoron tässä listassa: tunnit yhteensä 129..
Meidän osasto menee siihen saakelin KVTES:iin ja sen takia pitää nyt tehdä miinukset pois.. Sitten kun ollaan KVTESsissa, ei saada enää tehdä ylitöitä ilman selityksiä,
eikä ns. kerryttää vapaapäiviä tekemällä ylimääräisiä vuoroja,
vaan joka listassa pitää olla sama tuntimäärä,
eli miinukset ja plussat tasataan aina saman listan sisällä. Ihan pyllystä..
Mutta onneks jään sille äitiyslomalle ja etin toisen duunipaikan sen jälkeen...!!!!