En tarkoittanut veskaria, viime päivinä oli juttua jostakin aivan kolmannesta juristista.
No näitä juristeja riittää ympärilläni -mulla on joku sellainen energia, joka vetää niitä puoleensa
-astrologisestikin,
huoneissa X ja XI,
huoneessa XII,
vaikka itse en juristi, poliisi, poliitikko tai rikollinen ammatiltani,
niin sellaisten kanssa olen paljon tekemisissä.
Liittyi siihen muitakin aspekteja.
Näitä Vesimies-juristeja on itseasiassa yhteensä 3, Veskari se nr. 1,
Jousimies-juristeja 1 ja sitten on 6 muuta juristia lähipiirissä, joiden merkeistä en ole
viitsinyt ottaa selvää.
Kun joku muhun rakastuu läpi elämän, niin se on taatusti juristi. Tämä on itseasiassa vitsi
koko mun ystäväpiirissä.
Kun muhun rakastuu epätoivoisesti (lue; kiusallisesti, häiritsevästi),
niin se on aina lääkäri jostain syystä. Niiden kanssa tulee aina pahimmat rypyt suhteissa.
Tavallisista liikemiehistä mie en oikein rakkaussuhteena piittaa, vaikka niitä on välillä
rakastajina ja no, ystäväpiirissä paljon.
Syy on se, että niiden keinot pärjätä siinä busineksessaan on usein kyseenalaisia
ja kun toimii kyseenalaisesti, niin siinä riskinsä (oikeudellisesti).
Lisäksi elämä on kokoajan epävarmaa, siitä busineksista riippuvainen.
Yhdessä hetkessä ollaan jumalattoman rikkaita, toisessa tiputaan alas
ja tuo sahausliike kuuluu liike-elämään ja erittäin stressaavaa.
Kyllä mä saan stressit aikaan ihan itsekin :
-ilman miehen aiheuttamia stressejä, so..
Vaikka omaan ilmaa, tai KUN omaan ilmaa kartallani niin paljon, mun miehen PITÄÄ
olla kuin kallio mun jalkojeni alla -tapahtui, mitä tapahtui
ja jos katson historiaa taaksepäin, niin Veskari on aina ollut se (juristinakin),
joka siellä on nappaamassa, ennen kuin pohjakosketus tulee.
Tuli mieleen, että nyt Sashaa viedään. Mutta ehkä se mies oli maagikko. Siinä voisikin olla vihdoin viimein vastusta.
Joku se nyt kumminkin on kolahtamaisillaan ja kolahtaa.
Hmmm, niin.. Vesimies se on, joka erittäin suuri plussa mun kanssa
ja taatusti
seikkailee jossain merkittävässä aspektissa,
joten nuo hypnoottisen magneettiset silmät ja kyvyt, kuin myös seksuaalisuus ovat varmaan
itsestään selvää.
tai/ja
on pakko kanssa olla jossain merkittävässä aspektissa,
koska tyyppi on hyvin herkkä ja tunteellinen ja rakastuu tukahduttavalla voimalla
ja hyvin intensiivisesti.
Mun nimittäin pitää hiukan toppuutella sitä, koska niin, Veskari on se nr. 1
ja mun (syvimmät)tunteet kestää herätä, jos ne on herätäkseen.
Innostunhan ja ihastun helposti, jonka toiset sekoittaa (valitettavastikin) hyvin helposti suuriin
rakkauden tunteisiin, mutta todellisuudessa mun syvät, kestävät tunteet ottavat aikaa.
Kait mä olen niin teatreelinen ilmaisemaan ihastusta? :
Katsotaan nyt... -toki tämä Taikuri on hitsin kiehtova ja stimuloiva persoona mulle
jokaisella tasolla, mielen, taitojen, henkisyyden ja kehollisten taitojen puolesta,
mutta mua hiukan arveluttaa, vain parin päivän jälkeen,
sen niin intensiiviset ja voimakkaat tunteet.
Saas nyt nähdä, kun se palaa Lontoosta ja hän tutustuttaa mut taikuuden hypnoottiseen
maailmaan, sessioita on luvassa mm. hypnotisoimisen ja rituaalirakastelun myötä, so..
Jännää ja kiehtovaa se tulee olemaan!