Tiigris
|
|
« Vastaus #12255 : 23.08.2010 07:43:08 » |
|
Taas saikulla. Olin tässä yhden illan jo töissäkin, mutta kehitin siellä sellasseen 38.7 asteen kuumeen.. Ei ihme kun vähän otti rinnasta kun painoi menemään aika kovalla tahdilla.. Tänään lääkäriin. Vähä, sanoisiko ketuttaa................... Noh... En ainakaan oo turhaan saikulla...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #12256 : 23.08.2010 15:38:32 » |
|
Jänskä homma, Miss Universum-sivusto hehkuttaa, kuinka ihana ja aurinkoinen luonne Suomen edustajalla on ja kuinka aito, ja ei tässä ole kovin pitkä, kun luin nettikaupalla uutisointia Suomesta, kuinka kamala tyyppi se on! Leuhka, typerä ja kaikkea! Aaah... suomalaiset..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #12257 : 23.08.2010 18:12:43 » |
|
Joo ajattelin samaa tuosta Viivistä, liian näkyvä ja itsevarma persoona suomalaisille, hyvä että maailmalla huomattu silti...Kiitos muuten Ebenia sinun aikaisemmasta tulkinnasta liittyen transiitteihini, kopioin ne kirjoituksesi muistiin läppärilleni niin voin tiukan paikan tullen niitä lukea, josko se olo siitä helpottuisi Eräällä ystävälläni on tällä hetkellä raskas ero meneillään: ja loppuvuodesta pläsähtää pahimmalla voimakkuusasteella..oon yrittänyt helpottaa hänen oloaan tän astrologian avulla, että joskus tulee asioita eteen, jotka on vain kohdattava...Hyvin hän näyttää omaksuvan nuo astrologian opetukset..Itse tykkään lohduttaa ihmisiä enemmänkin tietoa antamalla ja lähes aina se on auttanut..Itse en voisi sietää sitä, että mua sääliteltäisiin tai voivoteltaisiin sillä tavalla ettei kuitenkaan annettaisi toivoa tai ratkaisukeinoja parempaan, jos olisi raskas elämänvaihe meneillään, ärsyyntyisin ja masentuisin entisestään...Voi että mua jurppii eräs toisen ystäväni poikaystävä: ...Purin graduahdistustani faceen niin ukko tulee kommentoimaan näsäviisaalla kirjoitustyylillään mun mahdollisesta paskasta tutkimusasetelmasta, kiitos vaan kannustuksesta pirttihirmu egoisti! Oikein huomaa kilometrien päähän tuon oinas-leijona vaikutuksen ja ne kehittymättömät piirteet eritoten...Ystävänikin hän on alistanut täysin kotipiiaksi ja itse saa flirttailla ja käydä Tallinnan reissuillaan milloin haluaa..se siitä tasa-arvosta..Täytyy vielä mainita, että saimme tuon ukon itkemään eräillä illanistujaisillamme Meillä on ehkä tavallista "feministisempi" mutta samalla maskuliininen tyttöporukka käytöstavoiltamme niin rupesimme muistelemaan meidän villejä teinivuosiamme ja sehän otti kovasti tämän herran egon päälle Emme yleensä ole ilkeitä kellekään mutta tuota herraa oli pakko vähän näpäyttää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #12258 : 23.08.2010 18:18:51 » |
|
Mä diggaan siitä Viivistä, mun mielestä antaa positiivisen, itsevarman ja rehellisen vaikutelman. Tykkään katsella kuvia hänestä, on niin säteileväinen ja hassu. Kävin väsyttämässä itseäni ratsastamalla ja pian mennään ukkelin kanssa saunaan. Tein tänään hänelle harjoitusaikataulun, että loppuisi nuo hänen jatkuvat morkkissyöverit, kun ei kuulemma treenaa tarpeeksi. Itsellä on vähän hilipatihippaa päivä. Viikonloppu oli sen verran raisu, että tänään on ollut silmät poskella ja muutenkin ollut aika saamaton olo. Mutta nää, mitä sitä turhaan morkkisteleen, keskiviikosta painetaan kuitenkin koko loppuviikko täpöillä. Nyt on kyllä höpötysfiilis.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #12259 : 23.08.2010 18:26:57 » |
|
No kyllä ne Viivin rytkyt on edelleen ihan kamalia, mutta ei hän ole ainoa, jolla järkkyjä rytkyjä siellä. Persoona ja huumori kuitenkin on tehnyt kovan vaikutuksen ja sehän on tärkeintä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #12260 : 23.08.2010 22:42:25 » |
|
^ Dunno.. Olisiko ensi lauantaina vai ööö...?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #12261 : 23.08.2010 22:51:13 » |
|
En halua mitenkään kehua itseäni, mutta olen huomannut, että aina kun otan osaa johonkin tabuun tai esitän poikkipuoloisen mielipiteen jostain, niin tuo Astron "eniten käyttäjiä tänään" nousee aina. Kun olen hiljaa ja opiskelen astrologiaa täällä, niin se pysyy sellaisessa n. 60-70 käyttäjän paikkeilla. Kai se laskee samojen tyyppien kirjautumiset/klikkautumiset. Kun on kiinnostava aihe/vääntö, niin tyypit kai klikkaa useammin saitille, vähän kuin katsomaan Kauniita ja Rohkeita jossain jännässä juonen vaiheessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #12263 : 23.08.2010 23:11:48 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #12264 : 24.08.2010 07:58:38 » |
|
varmaan totta. luen kivaa rakkauskirjaa, jossa puhutaan vähän eri tasolla ihmissuhteista, Irkkukirjailija, kyseisen vuoden bestseller. hauskaa ja sympaattista.. tai, pitäiskö ehdottaa jollekin miehelle noita Sashan juttuja? kelle nappais? kutsuu koko ajan jonnekin ja kertoo seksielämästään tai sen puutteesta, joten nostetaans jännitystasoa TTTUUU, sinulle on niin mukava nauraa.. varsinkin kun me ennen puhuimme, lukijamäärät oli huipussa,, sitten ajattelin että yhtä lailla vois kirjoittaa
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.08.2010 08:09:03 kirjoittanut ^Starry Night^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #12266 : 24.08.2010 08:06:48 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.08.2010 08:27:41 kirjoittanut ^Starry Night^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #12267 : 24.08.2010 12:42:59 » |
|
Hei, mahtavaa! Olen tulossa Helsinkiin taiteiden yöhön esiintymään, toivottavasti kohdataan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pikkari
|
|
« Vastaus #12268 : 25.08.2010 13:50:40 » |
|
Tää noita-akka haluaa treffaa kans Aminthirin En ole koskaan tavannut ketään teistä livenä. Mielenkiintoista!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #12269 : 26.08.2010 10:39:48 » |
|
Monet sellaisetkin, jotka ovat olleet ohjatussa Pilateksessa, ovat sitä mieltä, että kirjan kanssa on tosi vaikea päästä jujusta kiinni. Jos vain mahdollista, niin käy edes peruskurssi, että saat ihan kädestä pitäen ohjausta. Se on sellaista pilkunviilausta, raajat ja selän asento pitää olla just eikä melkein. Oikeanlainen hengittäminen, vatsalihaskorsetin ja lantionpohjanlihasten aktivointi aloittaa joka liikkeen.
Minä käyn sellaisella 'sekatunnilla', missä on Pilatesta ja venyttelyä- sitä Method Putkiston syvävenyttelyä. Nyt ohjaaja on käynyt kasvoklinikkakoulutuksessa, että varmaan syksymmällä aletaan korjaamaan pään asentoa ja vetreyttämään naamavärkin lihaksia. Nekin voi olla yllättävän kireät, ja pään asento vaikuttaa koko kropan asentoon.
Iskias mullakin on ollut paha, samoin yläselän lihakset, joita mikään hieronta ei auttanut. Nyt voin hyvin. Ja vaikka iskias välillä muistuttaa itsestään, ei se silti enää invalidisoi.
Kiitos meimi neuvoista ! Pitääpäs ruveta katselemaan jos täällä meidän käpy kylällä sellaista ohjattua kurssia löytyisi !
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
|