Mulla on jokin ensi vuosi -stressi. Työt ehkä loppuvat näillä näkymin maaliskuussa, ja hylkäsin sunnuntain yhden duunin, jossa oli niin huono palkka, ettei kannattaisi tehdä, kun tuetkin on paremmat. Mutta nyt olen vähän että KÄÄK. Ihmeellinen työstressaaja musta on tullut, en ole ennen ollut tällainen. KAURIS.
Mietin viikonloppuna ystävyyssuhteita. Olin lauantaina tosi mukavien uusien kaverusten kanssa, meillä on yhteinen harrastus, josta juteltavaa riittää. Kävimme syömässä ja tanssimassa ja sunnuntai menikin sitten vähän heikosti. Sunnuntaina vietin aikaa lapsuudenystävien kanssa. Heitä on yhteensä 4, joista
naisen kanssa mulla synkkaa loistavasti, varsinkin nyt kun hän on eronnut alkoholisti-juntti-poikaystävästään ja relannut = on taas oma itsensä. Ja
kanssa synkkaa myös hyvin. Kun taas
ja
naisten kanssa on kauhean negatiivista. Olen oikein ihmetellyt, että joko olen todella vaikuttava ihminen, kun he minulle niin vittuilevat tai olen tehnyt jotain väärin heitä kohtaan TAI meillä ei vaan synkkaa. Luulen, että tässä saattaa kyllä olla mun merkkari yhtymä uranus
se, joka tulee meillä erottavaksi, koska härkä- ja neitsyt naiset ovat molemmat verbaalisia aivotyöläisiä ja kaksos ja kaurisnaiset sosiaalisella ja käsityöalalla. Mutta joka tapauksessa, kauhean harmillinen tilanne, kun en heidän kanssaan viihdy, eivätkä hekään minun ja kahden muun kanssa on niin kivaa, ja yhteiset tapaamiset viidellä hengellä ovat kireyden sävyttämiä. Härkä, nousu kauris, ja neitsyt, nousu vaaka, eivät ehkä ärsytä niin paljon kuin nousuleijona "me, myself and I". Joka tapauksessa, koulutus vaikuttaa hirveästi siihen miten keskustellaan, ei sillä että toiset olisivat huonompia, vaan ne keskustelun aiheet, tavat tarkastella, tulokulma, samaisuus, kykeneväisyys kielellistää ja kiinnostus siihen.
Kaipaanpas vähän vanhaa kirjoituspiiriäni, kun siellä sai sanojen kanssa oikein loiskuttaa ja läträtä!