K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #13095 : 22.02.2011 16:02:05 » |
|
Terveiset lomalta! Vaikka pakkanen on suht kova niin hyvin menee. Olimme tulossa 5-vuotiaan poikani kanssa kaupungilta kun hän kiljaisi yht'äkkiä: VALVOVA RAKENNUSMESTARI TIMO HARJAKAINEN!!!! Ja matkustajia nauratti. Ehkä parempi näin kuin huutaa että PIENI MUNA, ISO SIELU. *A* Tuli sekin, tosin vasta tuon Harjakaisen jälkeen. Poika ei ymmärrä kummankaan kaksimielisiä heittoja mutta hauskoja ne ovat silti... !
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #13096 : 22.02.2011 17:47:50 » |
|
Koitahan saada unenpäästä kiinni vähän aikaisemmin, kaulakoru. Olen ollut kymmenen vuotta masentunut, että kaikenlainen koittaminen on koitettu! Kiitos kuitenkin koittamisen toivotuksista, varmasti tarkoitit ihan hyvää Terv.Iloinen lumikki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #13097 : 22.02.2011 17:57:25 » |
|
Olen samaa mieltä Elwyn.
t.Iloinen lumikki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Unissa Kävelijä
|
|
« Vastaus #13098 : 22.02.2011 21:52:50 » |
|
Koitahan saada unenpäästä kiinni vähän aikaisemmin, kaulakoru. Olen ollut kymmenen vuotta masentunut, että kaikenlainen koittaminen on koitettu! Kiitos kuitenkin koittamisen toivotuksista, varmasti tarkoitit ihan hyvää Terv.Iloinen lumikki Äkkiä citalopram-lääkitys ja D-vitamiinia 2000 IU per päivä! Kunnon D-vitamiinia voi tilata jenkeistä. http://www.naturemade.com/Products/D-Vitamins/Vitamin-D-2000-IU-LSGSuomessa on maailman pienimmät D-vitamiini suositukset, vaikka tarve on suurin. Ihminen saa auringosta kesällä 100 000 kertaisen IU-määrän D-vitamiinia. Yliannostukista ei ole olemassa tilastoituja tietoja, ja suositus on, että D-vitamiinia tulisi pohjoismaissa, euroopassa ja USA:ssa syödä kesälläkin. Pohjoisempana enemmän.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #13099 : 24.02.2011 14:32:01 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Unissa Kävelijä
|
|
« Vastaus #13100 : 24.02.2011 16:33:54 » |
|
Jaahas, aamupuuro ja kaupungille, kaupan kautta. On se kumma kun niitä "ehdokkaita" alkaa tippumaan nettideittipalveluun vaikka olen ilmoittanut että en ole mukana koko palvelussa. Tänään kävin taas kurkkaamassa ja joku ehdokas oli lähettänyt muutama kuva itsestään ja myös yksi kuva rintakarvoistaan En kyllä innostunut ollenkaan, päinvastoin mutta eihän sitä tiedä vaikka joku toinen innostuisikin Jaa, ootko menny tai onko kaverisi menny vastaamaan FB:ssa Badoo-nimisen palvelun kysymyksiin, että mitä mieltä olet kaveristasi, onko hän viehättävä, lähtisikö se illalliselle tms? Jos, niin se on tietojen varasteluohjelma, joka pöllii kaikki sun ja kaverisi tiedot nimineen ja kuvineen pävineen deittisaitille, halusit tai et. Mä ilmoitin FB:ssa, että jokainen, joka vastaa moiseen paskapalveluun musta, on entinen kaveri.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #13101 : 24.02.2011 22:04:10 » |
|
Hittolainen... mulle on iskenyt luki-härö, kun lueskelin aiheiden nimiä. Olikohan eräänkin aiheen nimi "Uranuksen transiitit" niin sain uranuksesta uroksen. Ja kompositiokartat on edelleen mulle kompostikarttoja... voi jehna. Milloin mä opin lukemaan oikein? Tai no, saanpahan halvalla huvitettua itteäni. Yleensä, kun nämä väärin luetut asiat päätyvät jotenkin aikuisviihdepainotteisiksi...
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #13102 : 25.02.2011 09:58:31 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #13103 : 25.02.2011 10:03:32 » |
|
Aivan todella mukava päivä tänään! Aamusta alkaen.. Kävin kaupas heti aamusta vietyäni pojan päiväkotiin, ja nuo huurteiset, jäiset, vitivalkoiset puut ovat mielettömän kauniita! Kun mies tulee töistä niin lähdetään sukulaisiin, miehet menee toisaalle hoitaan lapset ja me naiset mennään naisteniltaan anoppilaan! Ihanata vaihtelua.. nähdä ystäviä ja istua höpöttämään.. Lauantaina mennään isän synttärikahveille, ja isommat ipanat jää ehkä mummolaan.. Kyllä vkl:t on sitten laatuaikaa kun saa olla perhe yhdes.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #13104 : 25.02.2011 22:42:44 » |
|
Mä tein blogin, että voin saarnata ja vouhkata. Kävin tänään ekaa kertaa zumbassa, ihan älyttömän kivaa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #13105 : 26.02.2011 19:38:21 » |
|
Kävin tänäänkin jumpassa, se oli ihan paska. Meikällä oli teiniangstimeininki, teki melkein mieli räkäistä lattialle ja sen jälkeen ryystää kuuluvasti. En sitten tehnyt sitä. Ei tullut yhtään sellainen energinen olo, lähinnä vaan nuupauttaa. Pöh. Tilaus olisi lähteä miehen kanssa ulos rilluttelemaan, mutta ei mun tee yhtään mieli. Ehkä jään kotiin. Jotenkin energiat alhaalla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #13106 : 27.02.2011 22:10:39 » |
|
Meillä oli eilen älyttömän hauskaa, hengailtiin epäbaarissa, josta saa tosin ostaa juotavaa. ja tuoda omia. Lauantai-iltaan valmistauduin siivoamalla hajulukon kylppäristä, koska pesukoneen poistovedet eivät enää menneet putkeen, vaan tulvivat reunojen yli. Eikä olla edelleenkään rikkaita TAI varsinkaan ton hankinnan jälkeen. Tunnen myös kalvavaa eko-omatuntoa, mutta meidän työt (freelancerius ja keikkahommat) vaativat autoa. Ja se on niin makea ja kiva ja JEES. Olen niin onnellinen, hassuakin kyllä.... Saanko olla rakastunut autooni? Joohan? JOO!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #13107 : 28.02.2011 15:34:01 » |
|
Minulla on ollut aina jonkinlainen rakkaus suhde autoon.Samoin pyörään,sekä veneisiin.Ne kuljettavat ja vievät paikkoihin,joihin en helpolla muuten pääsisi.Kun vaihdoin autoa,niin siinähän oli aikamoinen hyvästely rituaali,kun toivottelin sille hyvää jatkoa. Muihin vehkeisiin en ole tuntenut samaa kiintymystä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #13108 : 01.03.2011 14:24:45 » |
|
Minulla on pakko olla auto, koska nykyinen kouluni on 47km:n päässä, eikä sinne mene sujuvasti joukkoliikennettä. Muutenkin elämäni olisi erittäin hankalaa, ellei autoa olisi. Toki, jos elämäntilanteeni olisi toinen käyttäisin joukkoliikennettä. Mutta täällä mjeilläpäin tulee melkeinpä halvemmaksi käyttää omaa autoa, kuin joukkoliikennettä. Täällä kun ei ole sellaisia ihania etuja, että kahdella eurolla saisi ajella bussilla tunnin kaksi ihan miten sattuu. Täällä mennään pisteestä A pisteeseen B ja maksetaan vähimmillään se 2-3e ellei enemmän. Toki siirtolippukin on ja kuukaiskortti, mutta edelleen ne ovat hintavia. Joukkoliikenteenkin maksut ovat kaupunkikohtaisia ja niihin panostetaan jos panostetaan. Kaupungit itse saavat määrittää sen rahallisen tuen, jonka liikennöitsijöille antavat. Olen tästä antanut palautetta paikallisille liikennöitsijöille silloin, kun olin äitiys/lastenhoitovapaalla, eikä meillä ollut autoa, vaan liikuin lasten kanssa kaksostenrattailla. Vastauksena sain, että "voi voi, emme voi asialle mitään". Kaiken kukkuraksi unelmoin vielä maastoautosta. Minulle pienet kauppakassit eivät sovi. Mitä enemmän peltiä ympärillä, sitä turvallisempi olo.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #13109 : 01.03.2011 14:41:51 » |
|
Kyllä mä voisin elää autotonta elämää, mutta: mulla menisi ratsastusretkeen ratsastuksineen 6 tuntia. Sitten kun ihminen vielä tekee sen 8-10 tuntia päivässä töitä ja joinakin päivinä tämä esim. 12-13, niin en kyllä halua kuluttaa bussin penkkiä, varsinkin kun jatkoyhteydet ja pitkän matkan linkat eivät todellakaan ole helposti yhteen järjestyviä. Eilen btw tulin linkalla töistä ja istuin penkille, johon joku oli kussut!!! En huomannut heti, mutta sitten tuli se lemu ja melkein laattasin! Vaihdoin mahdollisimman kauas paikkaa ja pyysin miestä tulemaan vastaan pysäkille, menin jotenkin ihan rikki siitä. Herkkis
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|