Hih...mieki odotan, että joku keksii pillerin, jonka aamuisin ottamalla laihtuu halutun määrän. Ei ruokavalio muutoksia, ei liikunnanlisäystä.
Onhan sellaisia pillereitä keksitytty, mutta ne ovat enimmäkseen laittomia:
Efedriini, amfetamiini, metamfetamiini ja kaikki niiden sukuiset.
Amfetamiinia määrättiin hyvin yleisesti laihdutuslääkkeeksi 1960-luvulla ja olen kuullut että USAssa saatetaan vieläkin määrätä sitä nimenomaan laihdutustarkoituksiin. Siellä eivät taida kaikki lääkärit toimia kovin eettisesti; yksityiselle puolelle kun menee niin nappeja saa kunhan maksaa.
Haitat vain tuppaavat olemaan rankkoja, metamfetamiini saa hampaatkin lähtemään aika vauhdilla ja kaikista valvottavista piristeistä saa hetkellisiä psykoositiloja ja väkivaltaisia
reaktioita melko helposti.
Itse asiassa melko lievä ja laillinen piriste kofeiini tuppaa ainakin minulla viemään ruokahalun. Onkohan koskaan yritetty lanseerata kahvidieettiä?
Eikä se paljon mainostettu Allikaan taida olla kauhean hyvä vaihtoehto, mutta se on huono hieman huvittavammalla tavalla: Se kun estää rasvaa imeytymästä niin aika äkkiä kuulemma on pakko vähentää rasvankäyttöä, muuten tulee rasvaripuli. Kuulemma voi käydä niin että aika lyhyen ajan päästä ateriasta voi vahingossa turahtaa rasvakakka housuun, vaikka kuinka yrittäisi ehtiä vessaan ajoissa.