No niin... aloitin karppauksen kevyesti. Puolisen pakettia kalkkunaleikkelettä ja 3dl salaattia.
Okei, otan minä tämän homman tosissani, kohta. Ja muuten rahkasta tai hunajasta en luovu. Rahka, mantelirouhe ja hunaja... naminaminaminam!
Kannattaa muuten korvata rahka vaikkapa turkkilaisella jogurtilla, niin siitä saa sitä rasvaa - ja kun on kerran pikkusormensa menettänyt jogurtille, ei rahkaan ole enää paluuta
Otin magnesiumia ja join ruokalusikallisen kahvia, ja ongelma oli kadonnut/ pöntössä
Ihania juttuja meikäläisellä.
Tuntuu kyllä tosi TOSI Hyvältä, ei väsytä yhtään! Edes eilen, kun olin liikenteessä 11-22.30 enkä ehtinyt lounaan jälkeen syödä kuin kaksi porkkanaa ennen kuin pääsin kotiin, eikä mitään ongelmaa! Ei väsyttänyt eikä tullut sitä masennuskoomaa. Greatiii. Tänään saman sorttinen päivä edessä, eikä edes hirvitä.
Jei!
tuolle ongelma pöntössä -kommentille. Mutta hyvältä kuulostaa!
Alku on tosiaan vähän ihmettelyä, mutta kunhan kroppa saa juonesta kiinni, olotila lähtee kevenemään ja kaikki ne koomailut on poissa
Mulla myös ruokailu tuppaa olemaan välillä vähän epäsäännöllistä, mutta niitä energiavajeita ei ole päässyt muodostumaan. Tästä ei tosin taida olla enää paluuta siihen normaaliin...
Kahvi auttaa aina tukkoiseen mahaan
Toinen, ainakin mulla toimiva, on pellavansiemenet. Kannattaa niitä liotella yön yli ja juoda "lima" aamulla tai sitten lisätä pellavansiementä ruoan (esim. jogurtti) joukkoon. Pellavansiemenissä on tosi paljon hyvää rasvaa, protskuja myös kivasti ja käytännössä ei yhtään hiilareita, mutta kuitua paljon. Leseet toimii myös.
Ai että, mies kävi eilen iltapuolella kalassa ja toi 8 ISOA ahventa
Näistä viidellä oli vielä mätiä. Nyt pitäisi keksiä, mitä näistä sitten voisi tehdä... Ainakin paistaa osa suolan, pippurin ja kerman kera
Osasta saisi keittoa... Myös kissat saivat keitettyä ahventa voin kanssa ja kyllä tykkäsivät!
Luonnonruoka, ihana ruoka
Mies kun on tuommoinen erämies, tykkää samoilla luonnossa ja tuo sieltä aina välillä luomuruokaa, jäniksiä, sorsia ja joskus kanalintuja (toissa jouluna meillä oli metsokukko "joulukalkkunana").