Sivuja: 1 ... 913 914 [915] 916 917 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6071679 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13710 : 09.06.2011 09:18:18 »

taitaa olla keliakia joo. oot oikeessa. sitä mää taisin tarkottaakki Cheesy

itellä kun ei o allergiaa ku doximysiinille ja spriiliukosille tusseille ja siniselle hiusvärille  Tongue
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13711 : 09.06.2011 14:34:55 »

Ihme kyllä, miten hyvin tämä foorumi on välttynyt näiltä häiriköiltä:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=42193.0
 Tongue :Smiley 2funny

no jaa.. ehkä herra oli jopa oikein tosissaankin..  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 09.06.2011 14:36:29 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13712 : 09.06.2011 17:03:57 »

Tulipa pökerryttävä olo 40min lenkin jälkeen... Ei tee suora aurinko noin pitkää aikaa hyvää....
Kun on liikkeessä koko sen ajan eikä juo mitään...

Mä täällä huokailen.
Mun vauvani nukkuu sohvalla tyynyä vasten, se on sille paras paikka nukkua... Ton refluksin vuoksi se ei viihdy makuuasennossa, sitä alkaa heti pukelluttaa (joo, ei toi ole mikään oikea sana...)

Miten mä voisin sanoin kuvailla tätä tunnetta, mikä mulla on? Sellainen suuri yhteys. Halu suojella. Halu antaa kaikkensa ja enemmän. Suunnattoman suuri ylpeyden tunne, olen niin ylpeä hänestä. Se on rakkautta, maailman suurinta rakkautta. Miten paljon sitä omaa lasta rakastaakaan, se on jotain niin vahvaa että lempeä lämpö väreilee sydämessä, sydämeni hymyilee! On niin mahtavaa kun hän katsoo silmiin ja kääntää päänsä sinne mistä äidin tai isän ääni kuuluu ja joskus itku loppuu kuin seinään, kun hän vain näkee/kuulee jomman kumman meistä. Minulle on niin suuri kunnioituksen osoitus, että hän kokee meidät turvallisiksi. Kyllä tää vanhemmuus on niin palkitsevaa kaikista rankkuuksista huolimatta.  Smiley Jos saisin valita, en palaisi takaisin lapsettomaan aikaan, vaikka minulla on nyt vain ehkä 5% siitä vapaudesta  Grin Lapset on pikkuvauvoja vain hetken, tiiän että mun oma aikani tässä vielä myöhemmässä elämässä lisääntyy. On vaan nyt niin hyvä olla, on vihdoin se perhe. Se puuttuva palanen ja suuri kaipuu on nyt täytetty.
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13713 : 09.06.2011 20:50:27 »

Onneksi täällä Wienissä eilisen ukonilman jälkeen ilma hieman on viileämpää eli ei enää sillain hikoiluta kuin aikaisemmin. Ja sen tähden tänään olikin mitä parhain shoppailupäivä ja täällä onneksi on alkanut jo alennusmyyntikin - saa todella edullisesti merkkivaatteita ja muutakin hyvää on tiedossa tästä eteen päinkin. Eli huomenna saapuvat rakkaat ystävämme tänne meille kyläilemään ja ovat kanssamme täällä ensi maanantaihin asti!  smitten
tallennettu

Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13714 : 09.06.2011 20:58:45 »

Elämä on aivan uskomatonta!  Cheesy

Tässä on nyt tapahtunut sellaisia synkronistisia asioita, että se mun uusi kaveri ei voi kohta muuta kuin alkaa uskomaan yliluonnolliseen. Mulla näyttäisi olevan merkittävä rooli tässä kaikessa...  Tongue

Tämä tuntuu siltä kuin olisin päässyt viimein sen oikean elämänpolun jäljille, nyt se vain johdattaa hitaasti ja varmasti eteenpäin. Kaikella on tarkoituksensa. On kyllä jännää! angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13715 : 09.06.2011 21:32:48 »

Voi apua, kertokaa ny joku hyvä vinkki...
Mulla on maha turvonnu raskaana olevan mittoihin, ihan järkyttävä pallo mahassa. Nahka killottaa ääriään myöden...
Miten ihmeessä mä pääsen siitä eroon lauantaisi, juhlat tiedossa?
HELP!!
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13716 : 09.06.2011 21:35:04 »

voisko joku mehupaasto auttaa?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13717 : 09.06.2011 21:37:54 »

voisko joku mehupaasto auttaa?
Hmm, se vois auttaa.
Mikähän olis sopiva mehu? Sokeriton varmaankin ainakin?
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13718 : 09.06.2011 21:55:18 »

Voi apua, kertokaa ny joku hyvä vinkki...
Mulla on maha turvonnu raskaana olevan mittoihin, ihan järkyttävä pallo mahassa. Nahka killottaa ääriään myöden...
Miten ihmeessä mä pääsen siitä eroon lauantaisi, juhlat tiedossa?
HELP!!

Viljat pois, se toimii.  Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13719 : 09.06.2011 22:05:55 »

Täytyy luopua siitä yhestä päivittäisestä näkkileipä-palasestakin.
Paitsi tänään söin pannukakun palasen, kun sellaista sattu olemaan jälkkärinä...

Jospa sitä sitten vaan huomisen litkis vissyä.
Ja valkkais tarpeeksi avaran mekon juhliin.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13720 : 10.06.2011 09:30:01 »

Onkohan taloyhtiön ilmastointia parannettu vai mikä syynä, kun viime kesänä helteillä oli täällä todella tukala nukkua, mutta nyt ei mitenkään hankalaa. Ikkunat on etelään, niin siinä klo 12-14 paistaa kovimmalla teholla, mutta en vielä ainakaan ole kuollut.  Grin
Tosta ilmastoinnista on vaan yks haitta, nimittäin kun porukat grillailee tuolla, niin savun haju tulee kämppään sisään.  buck2
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13721 : 10.06.2011 10:07:20 »

Kiitos neuvoista, nestemäisellä mennään tämä päivä!
Lähden kävellen kauppaan, jospa sais sillä nesteitä vähän kiertoon...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13722 : 10.06.2011 14:35:26 »

Pärjäätkö nyt Elwyn ihan varmasti ilman niitä villasukkia??  Grin
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13723 : 10.06.2011 16:18:33 »

Elwyn, et oo ainoa. Smiley Ite hiippailin eilen kotona villasukat jalassa ja menin nukkumaankin silleen, mutta yöllä olin sitten potkinut ne pois. Vaihoin kuitenkin ohuempaan peittoon (ensimmäistä kertaa ikinä) eli oon aika extreme! Sukkahousut oli farkkujen alla vielä toukokuun lopulla. Nyt saattais kyllä olla aika kuuma  Grin
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #13724 : 10.06.2011 20:53:01 »

Meidän kämppään paistaa ilta-aurinko kesällä ja kämppä lämpenee juuri nukkumaanmenoajaksi Tongue  Onneksi näistä kevään ja alkukesän lämpöisistä keleistä huolimatta meillä on illalla ollut varsin inhimilliset lämpötilat, ikkunaa ei välttämättä tarvitse pitää auki ja ainakin yön edetessä pidemmälle sitä hamuilee peittoa niskaansa...

Helteillä yöpöydällä pörisee pöytätuuletin - meillä ikkunoita ei oikein voi yöllä pitää auki kissojen vuoksi Undecided

Meillä on tuplaleveä untuvapeitto, sama täkki palvelee kesällä ja talvella Cheesy  Vaikkakin viime kesänä pahimpien helteiden aikaan piti nukkua pelkällä pussilakanalla. Erillisen kesäuntuvapeiton hankintaa on kyllä pohdittu...

Pääkaupunkiseudulla ylittyi 30 astetta tänään. Aivan ihanaa, vaikka hiki virtasi!!! Cheesy  Nautin joka solulla tästä kelistä, onneksi työni on osittain ulkotyötä, niin saa nauttia Suomen suven iloista ja suruista smitten  Aurinkorasvan kanssa olen ollut superhuolellinen, koska mä palan melko helposti. Tosin jokapäiväinen ulkoilu on ehkä vähän karaistanut nahkaa, kevyt päivetys ja topin rajat ovat jo näkyvissä eikä auringonpolttamista tietoakaan Cheesy

Ei voisi kuvitella, että kesä on vasta alussa - kelit on kuin heinä-elokuussa parhaimpiin loma-aikoihin! smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 ... 913 914 [915] 916 917 ... 1167
  Tulostusversio