Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #14220 : 05.09.2011 13:45:49 » |
|
Mitäköhän mun keho yrittää mulle viestittää, kun on ketjuflunssa..? Pitäis palailla noihin korttikyselyihinkin taas kun on kotona, mutta ei parhaat energiat oikein ole.. Mutta onpas taas jokseenkin tyttömäinen olo, kun tutkailen tuon jousimiesherran karttaa uudella mielenkiinnolla. Pakko kyllä sanoa, että kun on tunnettu jo, niin tästä puuttuu ne kaikki stressaavat ongelmat mitä aina turhaan on kehitellyt joka suhteen alussa. Ihmeellisen rentoa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #14221 : 05.09.2011 19:53:58 » |
|
Virus-lentsu täällä, kun alilämmön puolelle vetää. Nokka tukossa ja niistämisestä kipeä. Yskittää. Kyllä syksy on niiiiiiiiiiiiin ihana. Juurihan mä heinanuhista pääsin.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #14222 : 06.09.2011 17:29:54 » |
|
Meillä on palloilukerho, liikkari ja painikerho Vaikka mihkä muuallekin pitäs, niinkus nyt vaikka jääkiekkoon, mutta ei se elämä voi yhtä harrastusta olla, kun kavereitakin on miljoonittain ja sitten vielä täytys jäädä semmosta ihan vapaata aikaa johon ei kuulu edes kaverit. Saa olla vaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #14223 : 06.09.2011 17:48:01 » |
|
Hieno Kuuhilda.
Tänään elokuviin ja yhdelle siiderillä 70v. äitini kanssa, joka on sellainen ikinuori. Kuinka ainutlaatuisia ovatkaan hetket jotka saamme viettää läheisten kanssa. Näin tuossa juuri vähän aikaa sitten unen, joka lienee ollut jonkinlainen enneuni vaikka voi toki viedä vielä vuosia (jota toivon) ennenkuin se toteutuu. Äitini nimittäin kuoli hyvin äkillisesti ja yllättäen johonkin sairauskohtaukseen. Unessa kaikki oli niin todentuntuista ja elävää, kuinka siinä mietin ettei tällaiseen voi ikinä täysin valmistautua ja kaikki se suru ja ahdistus mitä siinä unessa koin, kuinka halasin kuollutta äitiän jne. Minua siis unessa valmisteltiin kohtaamaan se tosiasia, että jonain päivänä näin käy... Vaikka tuollaiset enneunet eivät ole mitään mukavia, silti olen niistä kiitollinen sillä ne todellakin auttavat, valmistelevat tietyllä tavalla. No justiinsa... Juuri saimme tietää, että äidillä aivoissa peukalonpään kokoinen pullistuma. Pitää mahdollisimman pian leikata... Jos antaisi olla, se olisi jossain vaiheessa henki pois kun se "poksahtaisi"... Tietysti nyt varsinkin tämän unen jälkeen mietityttää, että miten leikkaus mahtaa mennä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #14224 : 06.09.2011 18:14:37 » |
|
Oi ei Toivo ja usko unestasi huolimatta täysillä siihen että kaikki menee hyvin, eihän se ole kiveen kirjoitettu. Ja jos ikävin tapahtuu, niin olet ainakin saanut aikaa sanoa jäähyväiset rakkaalle äidillesi. Voimia teidän perheelle!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #14225 : 06.09.2011 21:23:17 » |
|
voimia ^ Inhimillistä tekijää treffasin tänään. puhetta piisas ja piisas hyvä fiilis jäi ja viikompäästä kuvataan
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #14226 : 07.09.2011 09:45:05 » |
|
Hieno Kuuhilda.
Tänään elokuviin ja yhdelle siiderillä 70v. äitini kanssa, joka on sellainen ikinuori. Kuinka ainutlaatuisia ovatkaan hetket jotka saamme viettää läheisten kanssa. Näin tuossa juuri vähän aikaa sitten unen, joka lienee ollut jonkinlainen enneuni vaikka voi toki viedä vielä vuosia (jota toivon) ennenkuin se toteutuu. Äitini nimittäin kuoli hyvin äkillisesti ja yllättäen johonkin sairauskohtaukseen. Unessa kaikki oli niin todentuntuista ja elävää, kuinka siinä mietin ettei tällaiseen voi ikinä täysin valmistautua ja kaikki se suru ja ahdistus mitä siinä unessa koin, kuinka halasin kuollutta äitiän jne. Minua siis unessa valmisteltiin kohtaamaan se tosiasia, että jonain päivänä näin käy... Vaikka tuollaiset enneunet eivät ole mitään mukavia, silti olen niistä kiitollinen sillä ne todellakin auttavat, valmistelevat tietyllä tavalla. No justiinsa... Juuri saimme tietää, että äidillä aivoissa peukalonpään kokoinen pullistuma. Pitää mahdollisimman pian leikata... Jos antaisi olla, se olisi jossain vaiheessa henki pois kun se "poksahtaisi"... Tietysti nyt varsinkin tämän unen jälkeen mietityttää, että miten leikkaus mahtaa mennä... Voimia teille kaikille..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #14227 : 07.09.2011 14:18:36 » |
|
No niin, nyt minä olen sitten saanut todistuksen siitä, että olen syntynyt elävänä Ja olen nousu jouskari, en skorppari, kuten arvelin, mutta kuu on oinaassa, joka selittääkin sitten paljon. Mars ja venus kaloissa...sekin selittää paljon Oli ihan hyvä päivä, vaikka hiukan taas väkijoukoissa hilluminen ahdistikin...ja sitten oli joku kummallinen pikkuinen sekoboltsi kärpänen, joka heilui kuin pikku heiluri naamani edessä..huitaisin sen ensin pois, mutta sitten se jäi tanssimaan hiukan kauemmas, ja katosi kuin taikaiskusta, naps* Se jäi vaivaamaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #14228 : 07.09.2011 18:04:10 » |
|
Sanoin ystävyyteni erääseen henkilöön ihan lopullisesti irti eilen eräällä viestillä. Ja voitteko kuvitella..hän on piirtänyt semmoisen otuksen meidän vessan seinälle, jonka silmiin on nyt tulleet kyyneleet, ja ne ovat valuneet sen rinnuksille ja etujaloille Siis siihen on täytynyt roiskua vettä, mutta olipa yllätys! Tätä ei ollut vielä eilen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #14229 : 07.09.2011 19:12:05 » |
|
Mut jos se olikin kohtalo? Destinn 2 :chiron:rx 2 yllättävä kohtalo, lentoturma, joukkuepelaajille, Destinn rx 3 Tais olla venäläinen, joka löysi tuon asteroidin........ eiku tsekkiläinen http://en.wikipedia.org/wiki/Mrkos,_A.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.09.2011 19:15:05 kirjoittanut nikki »
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #14230 : 08.09.2011 13:57:58 » |
|
Karoliinalle voip sytytellä kynttilää :http://www.sytytakynttila.fi/index.php katoin transiitit Inhimillisen tekijän ulostulopäivälle: Marsin kolmio Auringolle on oikein hyvää ja menestyksellistä aikaa kaikille henkisten päämääriesi mukaisille projekteille ja niiden joskus huikeallekin etenemiselle. Sydäntäsi lähellä olevat asiat ja tavoitteet saavat erittäin suosiollisen tuulen purjeisiinsa ja heijastuvat sinusta luonnollisena innostuneisuutena ja iloisuutena, mikä puolestaan saa myös asiasi kannalta tärkeät tahot ja ihmiset vakuuttumaan sinun mahdollisuuksistasi. Saat yllättävää ja vahvaa tukea kaikille sellaisille asioille, jotka tukevat kosmisen elämäntehtäväsi suorittamista.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Unissa Kävelijä
|
|
« Vastaus #14231 : 08.09.2011 21:56:46 » |
|
Kahvitupa=päivityspaikka henkilökohtaselle elämälle, josta kukaa ei o kiinostunu?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Unissa Kävelijä
|
|
« Vastaus #14232 : 09.09.2011 19:11:45 » |
|
Laittakaa ennemmin vaik kuvianne esiin kuin likaisia pikkupöksyjä, nii jonninlaista kiinnostustki vois esiintyä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #14233 : 09.09.2011 23:32:52 » |
|
Kevyttä kamaa. talvikalsarit kehiin
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #14234 : 10.09.2011 02:25:50 » |
|
Uni katos jonnekin. Väsy on muttei uni tule. Äääääh. Johtuuko sitten kahvista jota join illalla pari kuppia? Varmaan. Oli vaan niin väsy, että nukahdin het mutta ei uni riittänyt. Persii sentään, mokomaa myrkkyä kun pakko kitata.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|