Jos ois paljon rahnaa
-en tekisi enää päivääkään oman ammattini töitä..
-voisin mennä johonkin kouluun, joka maksaa..
-voisin harrastusmielessä pistää jonkun oman taiteeni putiikin pystyyn, kun ei niin väliä tuottaisiko se..
-ostaisin uudet silmälasit ja piilarit. kesällä kun oli tarkoitus lähteä ajeleen pitkää matkaa, löysin mun lasit yhden lipaston perukoilta, ihan hyvä muuten mut toinen linssi puuttui.
-ostaisin äidilleni "mummonmökki"-talopaketin ja palkkaisin pari miestä hänelle sinne pystyttään sitä ja laittaan sen muuttokuntoon, äiti on viimeset 10v unelmoinut omasta pienestä mummonmökistä järvenrannassa
-ostaisin meille sellasen talon, missä on 5 makuuhuonetta, tilava ja ihana keittiö, kodinhoitohuone.. Sellainen koti joka kattaa kaikki käytännön tarpeet, en tarvii mitään uima-allasta tai ihmeellistä luksusta, mut kyllä keittiön tasot ois Blue perl Norja-graniittia...
-ostaisin myös kesämökin, se vois olla sellanen pieni ja kotoisa
-palkkaisin siivoojan käymään kerran viikossa..
-antaisin kummallekin siskolle 250000€
-lähtisin karibian risteilylle, Japaniin, Intiaan, Englantiin, Tanskaan, Ranskaan ja USA:n roadtripillä käymään... En nyt ihan kaikkea kerralla mut vähitellen
-lahjottaisin kissakoti kattilaan ja, WWF:lle ja elämä lapselle-juttuihin rahaa
-kokeilisin eri liikuntaharrastuksia
-laitattaisin nää mun paskat hampaat kuntoon..
-kävisin säännöllisesti kosmetologilla ja hieronnassa..
Mut, ihan hyvä mun nytkin on. Tykkään vaan haaveilla. Jospa joskus saisin noi hampaat kuntoon ja uudet silmälasit hankittua, kun kumpaakin oon meinannu jo 5 vuotta tehdä..