Mua naurattaa se, et kuka tulee -ketjussa ihmettelin, ettei mulla oo ikinä ollut
-miestä, vaikka mun DC ja mars on
. No, muistinpa et on mulla yks kaksonen ollut, maailmankaikkeus päätti muistuttaa asiasta.
Mä tapailin tätä kaksosta pari kertaa ennen skorpparia -itse asiassa ovat kavereita, enkä ole sitten ollenkaan tietoinen, tietääkö skorppari siitä et oon muutaman kerran yöpynyt tän sen kaverin luona..
No, nyt sain kuulla
-ystävättäreltä, et hänen poikaystävänsä ja moni muu meidän yhteinen kaveri -mm. tää
-mies - olivat saunoitelleet tuossa joku ilta viikko takaperin, niin
tyyppi oli alkanut puhumaan, että jos minä en olisi skorpparin kanssa, ottaisi hän mut koska tahansa. Ihmeellistä, sillä emme ole nähneet pitkään aikaan. Hyrrrrr, mulla meni kylmät väreet kun kuulin tuon. Koska olin joskus kiinnostunut hänestä ja hän ei koskaan vastannut facebookissa laittamaani yksityisviestiin <-- hän myöhemmin sanoi että ei ikinä ole minulta mitään viestiä saanut ja oli melkein tuohtunut kun sanoin että loukkaannuin siitä, ja luulin että häntä ei kiinnosta..
Sitä paitsi puhuimme skorpparin kanssa tästä kaverista joku aika sit kun mietittiin ketä kutsutaan niihin meidän kaverihäihin. Niin tää on kutsulistalla. Muistan et me naureskeltiin, että tämä on melkein ainoa sinkku siellä ja mä sanoinkin että se ei varmaan ikinä vakiinnu. (Ja mietin päässäni, että olisin silloin aikanaan halunnut vakiinnuttaa hänet.)...
Eipä tämä mun maailmaan nyt sinänsä vaikuta mitenkään, ei ole tarvetta leikkiä muiden kuin skorpparin kanssa.
Taidan olla aikuistunut kun en suunnittele yhtään mitään, mut se mun on pakko sanoa, että jäin kyllä miettimään,
miksi asiat menee kuin menee... Yksi mahdollisuus meni silloin ohi.
Mietin myös sitä, et samana iltana kun tutustuin skorppariin, yövyin sellasen 40v. naimisissa olevan pankinjohtajan kanssa, en ollut muistanut koko asiaa pitkään aikaan, mutta näin sen pankissa silloin kun haettiin skorpparin kanssa asuntolainaa...
Aloin miettiin, miten paljon olisin hyötynyt rahallisesti siitä miehestä (komea, hauska ja menestynyt), mutta päätin silloin valita ikäiseni köyhän duunarin jonka kanssa voin alkaa suhteeseen jota ei tarvii salailla keneltäkään. Mikähän siinä on, että aina kun mulla on alkanut joku vakava suhde, niin olen ensin tapaillut kahta miestä yhtä aikaa ja joutunut tekeen päätöksen, et kumman otan..
Se
on kyllä melko alkoholisoitunut tyyppi, vaikka joo, sekin on komea ja tienaa hyvin.
Vaikka olen osittain vähän kevytkenkäinen (joku vois nauraa tolle osittain-sanalle), niin onneks mä oon nyt päätynyt ihan terveeseen suhteeseen ja lopettanut sen leikkimisen. Välillä pitää palauttaa itsensä maan pinnalle ja muistuttaa, et olin niihin aikoihin pohjimmiltaan melko onneton kuitenkin...