Huomenia männynkävyt!
Mä löydän usein höyheniä ihmeellisistä paikoista ja liitän ne aina enkeleihin...
Myös harvinaisen hyvin nukutun yön jälkeen on tunne et mua on yön aikana jotenkin hoidettu/autettu, tai oon unen ainaka käynyt jossain "oppitunnilla"... Iltaisin siis aina sanon että minua saa hoitaa/opettaa unen aikana.
Jeee!
Malttamattomana ihmisenä annoin skorpparin isänpäivä- synttäri- ja ammattiin valmistumislahjat eilen ja sepä oli niistä iloinen, mut vielä iloisempi olen siitä, että minun tekemä kakkuni onnistui! Syötiin sitä tänään aamiaiseks kun täytin sen eilen...
Ja vielä iloisempi olen siitä, että Herra Möttiäinen on nyt oikeesti oppinut ryömimään ja istumaan ilman tukea!!
Aikaisemmin se ryömi eteenpäin vain pehmeellä alustalla ja silloinkin naama kyntäen alustaa hirveen ärinän ja puhinan kanssa.
Ja lattialla mentiin vain peruuttaen ryömimistä. No kappas, tänään mies vaan huusi mulle et kato mitä toi tekee!!
Ja siinähän se lattialla mahallaan pää pystyssä veti itseään toisella kädellä aina eteenpäin ja potkas toisella jalalla vauhtia..
Edeten monta metriä melko nopeen ja vaivattoman näkösesti. <3
Tää tarkoittaa sitä et mun pitää alkaa ihan tosissaan pitää lattiat siistinä...
Äskenkin löysin just sellasen kivan teipinpalan tosta lattialta, just sellasen mikä on kiva laittaa suuhun ja nielasta
Ja ilouutinen: vaaka näyttää -1,5kg! (siis verraten pari viikkoa aiempaan lukemaan, en ole dematerialisoitunut vielä)