Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Muutoksen tuulet"  (Luettu 12815 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 11.01.2006 23:21:08 »

Tuossa tänä iltana pysähdyin katselemaan ulos ikkunasta, kun siellä on melkoinen tuulen myräkkä. Monenlaiset katastrofit ja luonnonmullistukset ovat lisääntyneet maailmalla. Olen myös pistänyt merkille, että Suomessa on viimeaikoina ollut enemmän näitä voimakkaita tuulenmyräköitä vuodenajasta riippumatta. Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla. Vai kuvittelenko vain?  idiot2 Nyt kun on muutenkin "muutoksen ajat" vallalla, tuntuu että muutoksen tuuletkin jylläävät ihan konkreettisesti...

Mitä mieltä olette?  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.01.2006 23:24:22 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #1 : 11.01.2006 23:25:31 »

joo kyllä nyt on kovasti muutosta tulemassa varmaan useamman elämässä tuulet on kovia myös täälläpäin jotenkin on koko ajan sellainen odottava olotila kuin jotain tulisi pian tapahtumaan niin kuin ennen ukkosta.meillä kissa riehuu aivan valtoimenaan kovin äkäinenkin on.
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #2 : 11.01.2006 23:29:37 »

joo kyllä nyt on kovasti muutosta tulemassa varmaan useamman elämässä tuulet on kovia myös täälläpäin jotenkin on koko ajan sellainen odottava olotila kuin jotain tulisi pian tapahtumaan niin kuin ennen ukkosta.meillä kissa riehuu aivan valtoimenaan kovin äkäinenkin on.

Mielenkiintoisaa, meilläkin kissa käyttäytynyt täysin poikkeavasti ja itse olen muutamana päivänä pohtinut että mitä on oikein tulossa kun olo näin omituinen.  Huh
Ikäänkuin syvä ja outo hiljaisuus ja vain odottaa että jotain tapahtuisi.
« Viimeksi muokattu: 11.01.2006 23:31:53 kirjoittanut hopeatähti » tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #3 : 11.01.2006 23:43:45 »

. Jotenkin sellainen unen ja todellisuuden välinen tila.

Minulla myös parin päivän ajan Huh
Meillä koira ollut kunnon vatsataudissa, ja tätä koiraflunssaa on ollu nyt paljon muillakin hauveleilla (voi parat) Odottavalla kannalla........
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 11.01.2006 23:48:36 »

. Jotenkin sellainen unen ja todellisuuden välinen tila.
Shocked Silloin ulos katsoessani mielessäni kävi myös, että onpa erikoista kun tunnelma oli jotenkin saman tyylinen kuin joissain minun unissa. Joskus näen nimittäin sellaisia unia jossa kaikki on jotenkin sellaista "salaperäistä". Ei pelottavaa, mutta sellaista kutkuttavalla tavalla jännää... Juuri, että odottaa jotain tapahtuvaksi.
tallennettu
mandi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #5 : 11.01.2006 23:53:21 »

Olin tänään energiahoitajalla (hän on myös kanava) ja sain sitä kautta St Germainilta toiveen, että ihmiset keskittäisivät kaiken mahdollisen energiansa ilmaan ja ilmakehään. Viime vuonna vesielementti puhdistautui voimakkaasti ja tämä vuosi on sitten ilmaelementin puhdistautumisaikaa. Siitä saattaa johtua huomionne, että ilmasto-olosuhteet ovat muuttuneet. Germainin mukaan nämä muutokset ilmastossamme eivät johdu pelkästään energianostosta eikä ihmisten negatiivisista aikaansaannoksista vaan aurinkokunnassa ovat muutkin "töpeksineet". Ei muuta kuin nukkumaan mentäessä lähetetään ilmaelementille energiaa..... Smiley
tallennettu
jam0
Vieras
« Vastaus #6 : 12.01.2006 11:28:06 »

Tämä on nyt aika outoa.. Minulla on ollut sunnuntaista nyt torstaihin sellaiset päivät että väsyttäisi niin paljon että voisi nukkua koko päivän, eikä yöllä nukuta ollenkaan. Nukun noin kolme tuntia yössä, pari tuntia päivällä, kun ei vain pysty nukkumaan. On niin epätodellinen olo kuin voi kuvitella kolmen tunnin yöunien jälkeen. Eli nukahdan ja herään itsestään, ilman  minkäänlaista unitilaa, sellainen horros on missä käväisen, vaikka näen unia ihan aina normaalisti nukkuessa. Tämän takia on päivät koulussa hiukan vaikeita, ja yöt sängyssä vielä vaikeampia.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #7 : 12.01.2006 19:58:00 »

Voisikohan olla mahdollista että ilmamerkki-painotteiset ihmiset "aistivat" nämä muutoksen tuulet kaikista voimakkaimmin? idiot2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 12.01.2006 22:21:30 »

Kyllähän nyt ollaan sellaisen muutoksen tuulessa, ettei paremmasta väliä vaan en viitsi sen tarkemmin kertoilla, ettei tule turhaa murhetta niille, jotka "kehoismia" pelkäävät.  Wink Smiley

Ja muuthan sen kyllä jo arvaavat muutenkin, että missä mennään.  smitten

 Kiss  smitten  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 12.01.2006 22:25:45 »

Mun on kyllä nyt ihan pakko kirjoittaa tämä, joudun kenties hoitoon, mutta otetaan riski  uglystupid2
Et joudu hoitoon, ja riski kannatti.  Wink

Lainaus
Täällä aikaisemminkin on ollut juttua tuulenhenkäyksistä ja enkeleistä....
Mulle tuli kerran sellanen mieleen, kun tosiaan nykyään tuulee paljon enemmän mitä "ennen vanhaan" niin kun täältä noita sieluja siirtyy ajasta pois niin..... sitä enemmän myrskyää kun täältä ihmisiä poistuu?

Enpä itse ajatellutkaan asiaa ihan tuolta kantilta. Kyllähän tuossa perää varmasti on. Kiitos "lisävalaisusta"  Wink  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 12.01.2006 22:32:01 »

Voisikohan olla mahdollista että ilmamerkki-painotteiset ihmiset "aistivat" nämä muutoksen tuulet kaikista voimakkaimmin? idiot2
En tiedä... Itse olen kyllä maa ja vesi-painoitteinen karttani mukaan. Mikäli nyt olen sitä oikein osannut katsoa.  uglystupid2 Olen härkä ja nouseva merkkini on neitsyt. Kuu on kaksosissa. Hmm... Eikös se muuten ole ilman merkki?  2funny Kalaa minulla on kuitenkin eniten kartallani. :Smiley
tallennettu
Itse
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #11 : 12.01.2006 22:38:34 »

Meillä koira ollut kunnon vatsataudissa, ja tätä koiraflunssaa on ollu nyt paljon muillakin hauveleilla (voi parat) Odottavalla kannalla........

Meijänkin pappakoira oli eilen tosi pahassa vattataudissa  Sad
Toivottavasti selviää. Nyt vaan tuossa makailee ja elpyy...

mg_A

Minun kissani on noin kerran viikossa oksenatnut eikä ole suostunut syömään vuorokauteen sen jölkeen ja tämä nyt parin viikon aikana.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #12 : 12.01.2006 22:44:43 »

Luulen ettei merkeillä ole paljon asian kanssa tekemistä.Kaikki jollain tavalla nämä oudot ja voimakkaat energiat aistivat. Cheesy
Ennen tuota tuulta,luonto oli oudon hiljainen.Sellainen"tyyntä myrskyn edellä"tunnelma.
Kiitos kun otit asian puheeksi Rakkauden enkeli.Niin moni tahoillaan miettii ja on kummissaan.On ilo huomata,ettei ole yksin pähkäilemässä.
Niin ja nuo rakkaat lemmikit herkkinä ja aistivina ovat hyviä opettajia.

Hmm,,Mielenkiintoista,, smitten  smitten  smitten
tallennettu

monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #13 : 12.01.2006 22:51:51 »

Täällä pohjoisessakin tuulee kovin. Mullakin ja yhdella kaverillani, jonka kanssa ollaan tehty töitä tämä viikko, niin on ollut yhtäkkiä myös hirveä väsymys. Eikä me niin paljon olla kulutettu energiaa työhön, että se siitä johtuisi. Kumpikin ollaan ihmeissämme, koska molemmilla oli ennen sunnuntaita hyvinkin energinen olo ja tuntui, että nyt todellakin jaksaa taas paremmin käydä kiinni juttuihin. Ihmeellinen matalapaine, joka syö ihmistä!  Shocked
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14 : 12.01.2006 23:24:35 »

Kiitos kun otit asian puheeksi Rakkauden enkeli.Niin moni tahoillaan miettii ja on kummissaan.On ilo huomata,ettei ole yksin pähkäilemässä.
Niin ja nuo rakkaat lemmikit herkkinä ja aistivina ovat hyviä opettajia.
Eipä kestä.  coolsmiley Ja niinpä.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: