Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä tekee mieli?  (Luettu 17424 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« : 06.03.2008 19:30:38 »

Ajattelin laittaa tällaisen aiheen pystyyn,toivottavasti ei ole ihan "turha"  :Smiley
Eli mitä sinun tekisi mieli nyt syödä/juoda?
Itseasiassa tää aihe lähti siitä kun itseäni on koko päivän tehnyt mieli jääkylmää pepsiä ja suolaisia sipsejä... Vielä ei ole kuitenkaan toive toteutunut. Grin
Onhan tässä vielä aikaa käydä kaupassa.. Cool
Se on jännä miten aina tekee mieli sitä mitä ei just satu olemaan saatavilla.. Cheesy
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 06.03.2008 19:54:17 »

salmiakkia.ja joka päivä,ei auta vaikka on varastossa, menee melko äkäseen  :Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 06.03.2008 20:00:46 »

Olisitpa kysynyt eilen tätä. Grin
Eilen nimittäin heräsin yöllä noin neljän aikaan
siihen, että minun teki aivan kauheasti mieli perunamuusia
ja lohta ja punajuuria!
Nälkä ja mieliteko olivat niin kovat, etten saanut
enään nukutuksi. buck2

No... kysäisin aamulla sitten Vaa'alta, mistä kaupunginosassamme
voisin saada moista, -hän ei tiennyt ja ei auttanut kuin
lähteä heti yhdeksän jälkeen toiseen kaupunginosaan paikkaan,
josta tiesin saavani ko. ruokaa.

Ja... :Smiley ..otin taksin, huristelin paikalle ja syötyäni
sitten sinänsä maukkaan annoksen muusia, lohta ja vihanneksia voissa
otin taksin takaisin kotiin. :Smiley
Punajuuria en saanut. Embarrassed

Mutta eipä sillä, vieläkin tuntuu, ettei tarvitse syödä
mitään viikkoon. buck2 buck2 buck2

Tänään on kulunut vettä ihan ennätysmäärä;
maustettuna, hiilihapotettuna ja tavallisena ja edelleen janottaa.

Ja mitä tekee mieli, niin nukkumaan... Embarrassed
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #3 : 06.03.2008 20:18:17 »

Hei Ystäväin

Mignon suklaa-munia a`52 g
- niitä on tarjolla lyhyen sesongin ajan

Kaloreita siinä on 570 kcal:2

Klikkaa
Fazer Makeistuotteen ravintoarvo g/100g

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 06.03.2008 20:27:57 »

Kasvis-feta pizzaa, mutten viitsi enää tilata, kun pesut, pisut ja unet odottaa, jotta jaksaa taas huomenna töihin.  :Smiley
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5 : 07.03.2008 09:04:22 »

Minulla on todella harvoin himoja ruokaan tai juomaan  idiot2
Ainoa minkä terveenä himona tiedän on joka kevät (varmaan tuossa kk. päästä) alkaa kitalaki vaatiin uutta sipulia ja sitä menisi vihreine varsineen monta kerralla  Cheesy on vaan niin turkasen kallista, että koko nippua ei kerralla raaski syödä. Uskon tuon olevan jotakin kevääseen liittyvää, puhdistumista...?

Muutoin kohtelen himoja ankaralla kädellä  Angry Jos himoan jotakin ylettömästi, kysyn itseltäni miksi? Aika usein löytyy taustalta huonot syömisajat ja -tavat, eli on hypitty ruoka-aikojen yli tai korvattu jollakin leivän tyngällä ja kahvilla koko ateria. Silloin ainoastaan annan hedelmiä tai ihan pikkuisen hyvän itselleni  ja hoidan kunnon ruuan nenän alle heti seuraavalla ruokatauolla. Soimaan samalla itseäni laiminlyönnistä  Grin
Toisaalta olen hyvin herkästi riippuvuussuhteen kehittävä johonkin ei ruokaan, vaan välipalaan tai juomaan. Heti kun huomaan ajattelevani tuota hetkeä, kun saan (ehdin) ottamaan ko.tuotetta, kiellän sen itseltäni kokonaan joksikin aikaa. Se on pakko mielestäni, ruoka tai juoma ei saa hallita mieltäni jatkuvasti tai useasti edes... satunnaiset sallitaan, vaikka niiden takana oleva syy on joskus ihan tervettä tarkistaa  angel
Tällä hetkellä olen riippuvainen kahvista ja en yhtään ylpeä siitä  Sad
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #6 : 07.03.2008 10:49:12 »

Minulla on todella harvoin himoja ruokaan tai juomaan  idiot2
Ainoa minkä terveenä himona tiedän on joka kevät (varmaan tuossa kk. päästä) alkaa kitalaki vaatiin uutta sipulia ja sitä menisi vihreine varsineen monta kerralla  Cheesy on vaan niin turkasen kallista, että koko nippua ei kerralla raaski syödä. Uskon tuon olevan jotakin kevääseen liittyvää, puhdistumista...?

Muutoin kohtelen himoja ankaralla kädellä  Angry Jos himoan jotakin ylettömästi, kysyn itseltäni miksi? Aika usein löytyy taustalta huonot syömisajat ja -tavat, eli on hypitty ruoka-aikojen yli tai korvattu jollakin leivän tyngällä ja kahvilla koko ateria. Silloin ainoastaan annan hedelmiä tai ihan pikkuisen hyvän itselleni  ja hoidan kunnon ruuan nenän alle heti seuraavalla ruokatauolla. Soimaan samalla itseäni laiminlyönnistä  Grin
Toisaalta olen hyvin herkästi riippuvuussuhteen kehittävä johonkin ei ruokaan, vaan välipalaan tai juomaan. Heti kun huomaan ajattelevani tuota hetkeä, kun saan (ehdin) ottamaan ko.tuotetta, kiellän sen itseltäni kokonaan joksikin aikaa. Se on pakko mielestäni, ruoka tai juoma ei saa hallita mieltäni jatkuvasti tai useasti edes... satunnaiset sallitaan, vaikka niiden takana oleva syy on joskus ihan tervettä tarkistaa  angel
Tällä hetkellä olen riippuvainen kahvista ja en yhtään ylpeä siitä  Sad

Nyt osut ytimeen TÄN jutun äärelle asetun oikein tosissani ... sillä kierretty ja kaarrettu http://byfiles.storage.msn.com/y1pzYfz1IqVBrA73asmQeD8LypS0B3JA59KbafzCTkN2A52nl0_mNk0Trt_fZMcwlfpJexD8S9K_Ys?PARTNER=WRITER

onkin ihan tarpeeksi  tickedoff ja NIINHÄN se menee ettei itseään ja tapojaan ja tottumuksiaan pääse "pakoon" vaikka kipuasi http://asterweb.jpl.nasa.gov/gallery/images/machu-picchu.jpg mistähän  Shocked tämä machu picchu nyt tuli mieleen - no jokatapauksessa
ELI http://mediaspin.com/blog/wp-images/merry_whatever.jpg

kaiken kaikkiaan JA KERRAN ON UUDEN KUUN AIKA eli siis tilausta on niin tähän mie keskityn - omaan oikeaan hyvinvointiin -  Kiss
Ei minullakaan niitä mielitekohimoja montaa ole muuta  :Smiley

Sillä minulla ainakin on "tiedostoissa tietoa" ihan kirjaston verran hyvinvoinnista yleensäkin ja SITÄHÄN tässä tekee mieli - nyt tarvitaan vain kunnon potkaisu
( hellä ja armelias kuitenkin) eikä vain persauksille vaan ihan kaikelle : tahdolle ja toiminnalle  Kiss

Tästä saisi hyvän aiheen TUONNE Kahvi ja Teetupaan - sillä kyllä aina porukassa myös viisaus tiivistyy ja tukijoukot on tarpeen  Grin

Terveisin pähkinäkahvin ja myös kaneli ja chilikahvin ystävä ja menee kyllä inkiväärikahvikin  Cheesy

peeäs mie olen jotensakin tykästynyt tuohon otsikon ikonin virnistys-hymiöön
tallennettu
He|mi^
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #7 : 07.03.2008 14:10:01 »

vaahtokarkkia paahdettuna nuotiolla.nam
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 07.03.2008 14:52:31 »

Nyt juuri tänään ei yhtään mitään,koska huono olo vaivaa,mutta jo pidemmän aikaa mansikoita eri muodossa. Shocked

Syön dadonejogurttia ja sitä vitalineaa ja rahkaa yhtenä iltana,mutta mansikkaa pitää olla kaikissa.

Tänään vaan ei mene mikään,ei edes kahvi,mutta kumma kyllä tupakkaa menee ja sen ohessa pieni tilkka kahvia.
Tuo tupakka on ihme juttu.
Sitä on pakko ainakin yrittää imuttaa,vaikka olisi huono olokin. uglystupid2
Mistäköhän näin voimakas riippuvuus?
Juu ja turha nyt intoilla,en lopeta vielä,koska ei ole haluja siihen.
Se pitää lähteä itsestä. knuppel2
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 07.03.2008 15:04:42 »

Voi kun tekiskin mieli jotakin.

Eilinen vieras oli tehnyt omasta omenahillosta aivan ihanaa käärretorttua ja se maistui hyvälle. Mutta kun nyt päiväkahvilla sitä teki mieli, niin tuli jonnin joutava etova tunne. Roppa sannoo, ettei ei makeaa mahan täydeltä.

Jospa hiihtoreissu ulkona synnyttäsi mieliteon! Kuinka tärkeä tunne sekin on !!! Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #10 : 07.03.2008 15:13:57 »

Tänään vaan ei mene mikään,ei edes kahvi,mutta kumma kyllä tupakkaa menee ja sen ohessa pieni tilkka kahvia.
Juu ja turha nyt intoilla,en lopeta vielä,koska ei ole haluja siihen.
Se pitää lähteä itsestä. knuppel2

Chandra - oiskohan jotai "yhteistä tässäkin" tuli nyt mieleen  - "että jokin syvempi  Shocked juttu" tässä tupruttelussa  Kiss VAIKKA mie olin just mennen tullen reilun puoli vuotta polttamati - lopetin tosta vain ja ilman suurempia vieroitusoireita, paitsi alkuhikoilut kun vanhaa pukkasi läpi  crazy2  ja nyt muuton myötä taas aloitin ...  Cool  ja kohta taas lopetan  police

Olet varmasti pötkölläsi ja hyvä niin MUTTA kunhan palaat takaisin ... niin mitäs tuumailet - ihme olisi jos ei tätä yhtenevyyttä oisi kun melkein kaikki >" muukin natsaa"

Ai niin meinas unohtua tää lempparihymiö  Grin joka on " kuvaavamman oloinen" tuolla ikonissa -  Wink
« Viimeksi muokattu: 07.03.2008 15:15:53 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #11 : 07.03.2008 16:09:52 »

Hei Ystäväin

Mignon suklaa-munia a`52 g
- niitä on tarjolla lyhyen sesongin ajan
Mullapa on noita jääkaapissa. Wink Olen syönyt "vasta" kaksi... :Smiley

Varmaan vain ihan siitä, että se on oikeasti yksi pahimmin addiktoivista "nautinto"aineista. Ks. nikotiini Wikipediassa...lainaus sivuilta:

"Nikotiinin riippuvuuspotentiaali on korkea. Nikotiini aiheuttaa nopeasti voimakkaan riippuvuuden. Tutkimusten mukaan nikotiinista on yhtä hankalaa päästä eroon kuin hyvin vaikeina riippuvuuksina pidetyistä alkoholismista tai heroiiniriippuvuudesta.

Käytön lopettamisesta seuraa vieroitusoireita, kuten hermostuneisuutta, unettomuutta, päänsärkyä ja voimakasta tupakoinnin tarvetta."

Että onnittelut siis kaikille tuosta myrkystä eroon yrittäville ja päässeille!

Mutta nyt tekee mieli vain kotiin, joten hyvää viikonloppua kaikille - ja ennen kaikkea hyvää huomista naistenpäivää! Smiley Täytyy muistaa jo näin etukäteen, koska olen kaukana netin äärestä hemmottelemassa itseäni - jee!
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #12 : 07.03.2008 21:00:48 »

syödä eräs ja juoda rommicola siihen päälle..

no ei, votka sprite

valaistuminen saa nyt kyl odotella, ehtiihän sitä
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #13 : 08.03.2008 10:52:12 »

No tänään maistuu kahvi oikein urakalla. Smiley
Ostin eilen uuden espresso-koneen,
Nespresson automaatti-systeemillä, kun sitä niin moni ystävä suositteli
ja nyt maistellaan kokeilumielessä eri makuja ja paahtoja
tämä viikonloppu,
jotta suosikkipanokset löytyvät. Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 08.03.2008 11:01:13 »

Mun ei ole moneen päivään tehnyt mieli syödä mitään..
Kahvia menee kyllä.
Olen laihtunut parissa viikossa 4kg..

Ehkä ainoa sellainen ruoka mikä menee nyt helposti on noi valion hevi-shotit,
eli pikkuputeli johon on puristettu 200g hedelmiä ja kasviksia mehuksi...

Ei tää laihtuminen muuten haittaisi, mutta tiedän että jää menkat pois aika äkkiä kun laihdun muutamankin kilon, kun on muutenkin niin alhainen rasvaprosentti.

Mitä mun tekee mieli?
Mun tekee mieli pystyä syömään normaalisti ilman öklöä fiilistä.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: