kengururotta
|
|
« : 06.03.2008 19:30:38 » |
|
Ajattelin laittaa tällaisen aiheen pystyyn,toivottavasti ei ole ihan "turha" : Eli mitä sinun tekisi mieli nyt syödä/juoda?Itseasiassa tää aihe lähti siitä kun itseäni on koko päivän tehnyt mieli jääkylmää pepsiä ja suolaisia sipsejä... Vielä ei ole kuitenkaan toive toteutunut. Onhan tässä vielä aikaa käydä kaupassa.. Se on jännä miten aina tekee mieli sitä mitä ei just satu olemaan saatavilla..
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #1 : 06.03.2008 19:54:17 » |
|
salmiakkia.ja joka päivä,ei auta vaikka on varastossa, menee melko äkäseen :
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 06.03.2008 20:00:46 » |
|
Olisitpa kysynyt eilen tätä. Eilen nimittäin heräsin yöllä noin neljän aikaan siihen, että minun teki aivan kauheasti mieli perunamuusia ja lohta ja punajuuria! Nälkä ja mieliteko olivat niin kovat, etten saanut enään nukutuksi.
No... kysäisin aamulla sitten Vaa'alta, mistä kaupunginosassamme voisin saada moista, -hän ei tiennyt ja ei auttanut kuin lähteä heti yhdeksän jälkeen toiseen kaupunginosaan paikkaan, josta tiesin saavani ko. ruokaa.
Ja... : ..otin taksin, huristelin paikalle ja syötyäni sitten sinänsä maukkaan annoksen muusia, lohta ja vihanneksia voissa otin taksin takaisin kotiin. : Punajuuria en saanut.
Mutta eipä sillä, vieläkin tuntuu, ettei tarvitse syödä mitään viikkoon.
Tänään on kulunut vettä ihan ennätysmäärä; maustettuna, hiilihapotettuna ja tavallisena ja edelleen janottaa.
Ja mitä tekee mieli, niin nukkumaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #3 : 06.03.2008 20:18:17 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #4 : 06.03.2008 20:27:57 » |
|
Kasvis-feta pizzaa, mutten viitsi enää tilata, kun pesut, pisut ja unet odottaa, jotta jaksaa taas huomenna töihin. :
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #5 : 07.03.2008 09:04:22 » |
|
Minulla on todella harvoin himoja ruokaan tai juomaan Ainoa minkä terveenä himona tiedän on joka kevät (varmaan tuossa kk. päästä) alkaa kitalaki vaatiin uutta sipulia ja sitä menisi vihreine varsineen monta kerralla on vaan niin turkasen kallista, että koko nippua ei kerralla raaski syödä. Uskon tuon olevan jotakin kevääseen liittyvää, puhdistumista...? Muutoin kohtelen himoja ankaralla kädellä Jos himoan jotakin ylettömästi, kysyn itseltäni miksi? Aika usein löytyy taustalta huonot syömisajat ja -tavat, eli on hypitty ruoka-aikojen yli tai korvattu jollakin leivän tyngällä ja kahvilla koko ateria. Silloin ainoastaan annan hedelmiä tai ihan pikkuisen hyvän itselleni ja hoidan kunnon ruuan nenän alle heti seuraavalla ruokatauolla. Soimaan samalla itseäni laiminlyönnistä Toisaalta olen hyvin herkästi riippuvuussuhteen kehittävä johonkin ei ruokaan, vaan välipalaan tai juomaan. Heti kun huomaan ajattelevani tuota hetkeä, kun saan (ehdin) ottamaan ko.tuotetta, kiellän sen itseltäni kokonaan joksikin aikaa. Se on pakko mielestäni, ruoka tai juoma ei saa hallita mieltäni jatkuvasti tai useasti edes... satunnaiset sallitaan, vaikka niiden takana oleva syy on joskus ihan tervettä tarkistaa Tällä hetkellä olen riippuvainen kahvista ja en yhtään ylpeä siitä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 07.03.2008 10:49:12 » |
|
Minulla on todella harvoin himoja ruokaan tai juomaan Ainoa minkä terveenä himona tiedän on joka kevät (varmaan tuossa kk. päästä) alkaa kitalaki vaatiin uutta sipulia ja sitä menisi vihreine varsineen monta kerralla on vaan niin turkasen kallista, että koko nippua ei kerralla raaski syödä. Uskon tuon olevan jotakin kevääseen liittyvää, puhdistumista...? Muutoin kohtelen himoja ankaralla kädellä Jos himoan jotakin ylettömästi, kysyn itseltäni miksi? Aika usein löytyy taustalta huonot syömisajat ja -tavat, eli on hypitty ruoka-aikojen yli tai korvattu jollakin leivän tyngällä ja kahvilla koko ateria. Silloin ainoastaan annan hedelmiä tai ihan pikkuisen hyvän itselleni ja hoidan kunnon ruuan nenän alle heti seuraavalla ruokatauolla. Soimaan samalla itseäni laiminlyönnistä Toisaalta olen hyvin herkästi riippuvuussuhteen kehittävä johonkin ei ruokaan, vaan välipalaan tai juomaan. Heti kun huomaan ajattelevani tuota hetkeä, kun saan (ehdin) ottamaan ko.tuotetta, kiellän sen itseltäni kokonaan joksikin aikaa. Se on pakko mielestäni, ruoka tai juoma ei saa hallita mieltäni jatkuvasti tai useasti edes... satunnaiset sallitaan, vaikka niiden takana oleva syy on joskus ihan tervettä tarkistaa Tällä hetkellä olen riippuvainen kahvista ja en yhtään ylpeä siitä Nyt osut ytimeen TÄN jutun äärelle asetun oikein tosissani ... sillä kierretty ja kaarrettu http://byfiles.storage.msn.com/y1pzYfz1IqVBrA73asmQeD8LypS0B3JA59KbafzCTkN2A52nl0_mNk0Trt_fZMcwlfpJexD8S9K_Ys?PARTNER=WRITERonkin ihan tarpeeksi ja NIINHÄN se menee ettei itseään ja tapojaan ja tottumuksiaan pääse "pakoon" vaikka kipuasi http://asterweb.jpl.nasa.gov/gallery/images/machu-picchu.jpg mistähän tämä machu picchu nyt tuli mieleen - no jokatapauksessa ELI http://mediaspin.com/blog/wp-images/merry_whatever.jpgkaiken kaikkiaan JA KERRAN ON UUDEN KUUN AIKA eli siis tilausta on niin tähän mie keskityn - omaan oikeaan hyvinvointiin - Ei minullakaan niitä mielitekohimoja montaa ole muuta : Sillä minulla ainakin on "tiedostoissa tietoa" ihan kirjaston verran hyvinvoinnista yleensäkin ja SITÄHÄN tässä tekee mieli - nyt tarvitaan vain kunnon potkaisu ( hellä ja armelias kuitenkin) eikä vain persauksille vaan ihan kaikelle : tahdolle ja toiminnalle Tästä saisi hyvän aiheen TUONNE Kahvi ja Teetupaan - sillä kyllä aina porukassa myös viisaus tiivistyy ja tukijoukot on tarpeen Terveisin pähkinäkahvin ja myös kaneli ja chilikahvin ystävä ja menee kyllä inkiväärikahvikin peeäs mie olen jotensakin tykästynyt tuohon otsikon ikonin virnistys-hymiöön
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #7 : 07.03.2008 14:10:01 » |
|
vaahtokarkkia paahdettuna nuotiolla.nam
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #8 : 07.03.2008 14:52:31 » |
|
Nyt juuri tänään ei yhtään mitään,koska huono olo vaivaa,mutta jo pidemmän aikaa mansikoita eri muodossa. Syön dadonejogurttia ja sitä vitalineaa ja rahkaa yhtenä iltana,mutta mansikkaa pitää olla kaikissa. Tänään vaan ei mene mikään,ei edes kahvi,mutta kumma kyllä tupakkaa menee ja sen ohessa pieni tilkka kahvia. Tuo tupakka on ihme juttu. Sitä on pakko ainakin yrittää imuttaa,vaikka olisi huono olokin. Mistäköhän näin voimakas riippuvuus? Juu ja turha nyt intoilla,en lopeta vielä,koska ei ole haluja siihen. Se pitää lähteä itsestä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #9 : 07.03.2008 15:04:42 » |
|
Voi kun tekiskin mieli jotakin. Eilinen vieras oli tehnyt omasta omenahillosta aivan ihanaa käärretorttua ja se maistui hyvälle. Mutta kun nyt päiväkahvilla sitä teki mieli, niin tuli jonnin joutava etova tunne. Roppa sannoo, ettei ei makeaa mahan täydeltä. Jospa hiihtoreissu ulkona synnyttäsi mieliteon! Kuinka tärkeä tunne sekin on !!!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 07.03.2008 15:13:57 » |
|
Tänään vaan ei mene mikään,ei edes kahvi,mutta kumma kyllä tupakkaa menee ja sen ohessa pieni tilkka kahvia. Tuo tupakka on ihme juttu. Sitä on pakko ainakin yrittää imuttaa,vaikka olisi huono olokin. Mistäköhän näin voimakas riippuvuus? Juu ja turha nyt intoilla,en lopeta vielä,koska ei ole haluja siihen. Se pitää lähteä itsestä. Chandra - oiskohan jotai "yhteistä tässäkin" tuli nyt mieleen - "että jokin syvempi juttu" tässä tupruttelussa VAIKKA mie olin just mennen tullen reilun puoli vuotta polttamati - lopetin tosta vain ja ilman suurempia vieroitusoireita, paitsi alkuhikoilut kun vanhaa pukkasi läpi ja nyt muuton myötä taas aloitin ... ja kohta taas lopetan Olet varmasti pötkölläsi ja hyvä niin MUTTA kunhan palaat takaisin ... niin mitäs tuumailet - ihme olisi jos ei tätä yhtenevyyttä oisi kun melkein kaikki >" muukin natsaa" Ai niin meinas unohtua tää lempparihymiö joka on " kuvaavamman oloinen" tuolla ikonissa -
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.03.2008 15:15:53 kirjoittanut Aaviisuinen »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #11 : 07.03.2008 16:09:52 » |
|
Hei Ystäväin
Mignon suklaa-munia a`52 g - niitä on tarjolla lyhyen sesongin ajan Mullapa on noita jääkaapissa. Olen syönyt "vasta" kaksi... : Tuo tupakka on ihme juttu. Sitä on pakko ainakin yrittää imuttaa,vaikka olisi huono olokin. Mistäköhän näin voimakas riippuvuus? Varmaan vain ihan siitä, että se on oikeasti yksi pahimmin addiktoivista "nautinto"aineista. Ks. nikotiini Wikipediassa...lainaus sivuilta: "Nikotiinin riippuvuuspotentiaali on korkea. Nikotiini aiheuttaa nopeasti voimakkaan riippuvuuden. Tutkimusten mukaan nikotiinista on yhtä hankalaa päästä eroon kuin hyvin vaikeina riippuvuuksina pidetyistä alkoholismista tai heroiiniriippuvuudesta.
Käytön lopettamisesta seuraa vieroitusoireita, kuten hermostuneisuutta, unettomuutta, päänsärkyä ja voimakasta tupakoinnin tarvetta."Että onnittelut siis kaikille tuosta myrkystä eroon yrittäville ja päässeille! Mutta nyt tekee mieli vain kotiin, joten hyvää viikonloppua kaikille - ja ennen kaikkea hyvää huomista naistenpäivää! Täytyy muistaa jo näin etukäteen, koska olen kaukana netin äärestä hemmottelemassa itseäni - jee!
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #12 : 07.03.2008 21:00:48 » |
|
syödä eräs ja juoda rommicola siihen päälle..
no ei, votka sprite
valaistuminen saa nyt kyl odotella, ehtiihän sitä
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #14 : 08.03.2008 11:01:13 » |
|
Mun ei ole moneen päivään tehnyt mieli syödä mitään.. Kahvia menee kyllä. Olen laihtunut parissa viikossa 4kg..
Ehkä ainoa sellainen ruoka mikä menee nyt helposti on noi valion hevi-shotit, eli pikkuputeli johon on puristettu 200g hedelmiä ja kasviksia mehuksi...
Ei tää laihtuminen muuten haittaisi, mutta tiedän että jää menkat pois aika äkkiä kun laihdun muutamankin kilon, kun on muutenkin niin alhainen rasvaprosentti.
Mitä mun tekee mieli? Mun tekee mieli pystyä syömään normaalisti ilman öklöä fiilistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|