Hyvin muistutettu, WhiteTara, että kortit/heiluri/riimu/teenpurut/ymv. eivät varsinaisesti itse puhu tai kerro mitään. Ne ovat kanava, jota pitkin Korkeammat oppaat ja Minuus välittävät viestejä. Joillakin yhteys toiselle tasolle pelittää niin sulavasti etteivät he tarvitse tällaisia välitulkkeja, toiset taas tarvitsevat välitulkit ja opaskirjat.
Miehän nostelen täällä kovasti noita taroteja, mutta myös enkelikortteja ja ajoittain riimuja. En olisi uskonut, että kysymysketjusta tulee NIIN iso, mihin se nyt on paisunut!
On ollut ilahduttavaa huomata, että oma kyky aistia vastauksia toisten oppailta on vain kasvanut sitä mukaa, kun olen kortteja käyttänyt. Nykyisin käy usein niin, että saan intuitiivisesti kysyjän vastaajaoppaalta/-oppailta jonkinlaisen energian vastaukseksi, mutta en osaa pukea sitä tarkkaan muotoon. Nostettu kortti tukee yleensä tuota fiilistäni ja pukee tuntemukseni sanoiksi ja neuvoiksi. Mieluummin niin, että vielä tässä vaiheessa saan korttien kautta selvän neuvon siitä, mitä vastaajaopas haluaa kysyjälle neuvoa sen sijaan, että lähden heittämään viittä eri vaihtoehtoa pelkän oman fiiliksen kanssa
Niin hyvä en sentään vielä ole! Ehkä aikaa myöten vahvistun niin kovasti, että voin jättää kortitkin pois ja toimia itse välikätenä kysyjän ja vastaajien välillä.
Itselleni kysyessä en tarvitse kortteja. Yleensä ne vain sotkevat minua entisestään. Jos minulla on kysyttävää siitä keskustellaan enkelin tai oppaiden kanssa kaksin, ilman välikäsikortteja.