|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2 : 08.03.2008 10:23:39 » |
|
Heip. Tapaan myöskin hyvän vaakanainen ystäväni ja luultavasti käymme syömään jotain hyvää sekä kuuntelemaan hyvää musiikkia.. erittäin vaakamainen päivä.. Muuten henkilökohtaisesti ei tärkeä päivä, mutta on ihan kiva välillä hieman hemmotella itseään. Mukavaa päivää kaikille naisille.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Vaaka Asc - Skorpioni Kuu - Kaksonen Merkurius - Skorpioni Venus - Vaaka Mars - Vaaka
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #3 : 08.03.2008 10:29:09 » |
|
Hyvää naistenpäivää kaikille. Itse menen yhden naispuolisen kaverini kanssa käymään tarot korteista ennustajalla tänään(tuskin maltan odottaa ), ja sitten varmaan käydään ostamassa jotain herkkuja ja ollaan vaan. Mitenkään erikoisesti en ikinä naistenpäivää ole oppinut viettämäänkään...
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 08.03.2008 11:44:34 » |
|
Aloitin itseni hemmottelu viikonlopun jo eilen.
Saan olla sunnuntaihin asti itsekseni pitkään, -hurjan pitkään aikaan. Vaaka lähti työreissulle eilen. Pyysi mukaan, koska on viikonloppu, mutta... : -nyt olen hiukan allerginen hänelle liian paljosta altistuksesta.
No... :
Eilen tein hankintoja; Uusi espresso-kone ja sille uudet espresso ja latte-kahvikupit. Sänkyyn 2 uutta isoa ja muhkeaa untuvatyynyä, koska ihastuin Laura Ashleyn eräisiin lakanoihin ja halusin kaupan mallin mukaan laittaa ne, joten... ...tarvitsin kaksi uutta isoa tyynyä ja nyt tyynyjä on kolmessa eri koossa yhteensä 6. :
Siis ostin ne Laura Ashleyn lakanat ja tyynyliinat kuin myös.
Sitten uuden muhkean valkoisen kylpytakin ja kylppäriin ja makuuhuoneeseen Himalaja-suolakiviä ja niille kauniit lasikulhot. Himalaja-suolaa hienonnettuna ja erilaisia kukkaismerisuola-sekoituksia kylpyjä varten. Luontaistuote kaupasta luonnon suihkugeelejä ja erilaisia tuoksuvia luonnonsaippua palasia; Laventeli, oliivi, lilja ja ruusu ja aukaisin ne paketistaan ja asettelin toiseen lasikulhoon. Tuoksuvat ja näyttävät mielettömän hyvälle. :
Sitten erilaisia vettä energisoivia kristalli-sekoituksia, energiaa antavia ja rauhoittavia, ja niille omat kauniit lasiset vesi karaffit. Laitoin ne "latautumaan" eilen keittiön ikkunalle ja nautin tänä aamuna sitä energiaa antavaa. Joko lumevaikutus on suuri tai muusta syystä tai ne todella toimivat, mutta olen tavallista energisempi tänään. Ne laitetaan karaffin pohjalle ja vettä päälle ja annetaan olla vuorokausi. Vesi on pehmeän makuista ja sitä tulee juotua helposti paljon.
Ja sitten vielä kynttilöitä, -paljon. Tuoksuvia ja ilman. Niitä nyt menee muutenkin Vaa'an kanssa, mutta nyt ajattelin vain itseäni.
Tein eilen kynttilän valossa ja rauhallisen Buddha Barin soidessa taustalla kuuman kylvyn... sitten suolakuorinnan koko keholle.. ...naamiot... pedikyydi ja manikyyri... ja ihanat kosteusemulsiot ja öljyt ...ja nukkumaan.
Tänään olen kuin eri ihminen. Heräsin itsekseni noin klo 6:00, lähdin aamulenkille auringon ja lintujen heräillessä, paluumatkalla poikkesin alakerran kahvila-leipomoon, ostin tuoreita lämpimiä croisantteja, tein kahvia uudella espresso-koneella ja istuuduin keittiön ikkunalaudalle nauttimaan tuoreesta lattesta ja croisanteista aprikoosi-hillolla.
Naapurini heilautti hymyillen kättä minulle ikkunaan lähtiessään klinikalleen, -herra on lääkäri.
Sitten otin suihkun ja peseydyin ihanan tuoksuisella oliivi-suihkusaippualla -kynttilän valossa, kun se on niin tunnelmallista. : Laitoin palamaan sitrushedelmiltä tuoksuvia kynttilöitä. Appelsiinin ja limen tuoksu on aamuisin aivan ihana!
Sitten normaalit kosteusvoiteet päästä varpaisiin, kevyt meikki ja hiusten laitto, pukeutuminen, asunnon tuuletus, pyykkikoneeseen pyykit, lisää kahvia ja sähköpostien lukua ja uutisten katsomista netistä ja... sitten tänne katsomaan mitä teille kuuluu ja edelleen olen täällä. : Klo on täällä 10:30 ja lähden shoppailemaan ja lasilliselle tai parilliselle proseccoa tai shampanjaa ystävättäreni kanssa ihan justiinsa.
Kaikki muu meno ja tekeminen on vielä auki, joten katsellaan, mitä päivä ja ilta tuo tullessaan. Hyvää Naistenpäivää forumilaiset!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #6 : 08.03.2008 11:51:59 » |
|
Ei tule minulle perille tuollainen päivä nyt, kun mies taas oireilee. Eipä hän tiedä näköjään mitään naistenpäivästä. Joten sivutan sen tällä kertaa huomiotta. Mutta nauttikaa muut, on ihanaa joka tapauksessa olla NAINEN!!!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #8 : 08.03.2008 12:53:40 » |
|
Hyvä kikka iskostaa mieheen naistenpäivän muistaminen, on näyttää, mistä tuon päivän numerosymboliikassa on kysymys.. 83
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #9 : 08.03.2008 13:34:11 » |
|
nyt ei tyhmä eukko jummarra, tai aattelee liian monimutkaisesti, ettäkö kolomonen sulautuu kasin muotoihin, tai vetää kuin jätti magneetti puoleensa, muutenhan tuo on yhtymä ku yhen "mestarin" syntyissä taivahalla, 11 ja uraani halkiaa, tähän käykin sitten :sen IKIvanha symboli,jonka eilen bongasin Emelian vanhoista viesteistä,kiitos, ja nuoli suoraan ylöspäin,löytyy omista korteista,jotka taas perustuu IKIvanhoihin ennustuksiin, ja ihmettelin moista merkkiä, kortissa on muuten 2 pöllöä,vanhat viisaat naiset tutkailemassa ympäristöään,huhuilemassa, mutta että vad menade DU ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #10 : 08.03.2008 14:41:19 » |
|
eikö ne ole sanoneet että palkkaus-kotitöiden tekemisen suhteen joka pv on miesten pv, koska naiset tekee niin paljon.. muistakaa hemmotella ja relatkaa, itse tuhlasin sittenkin kirppiksellä Arkiviisun vinkin mukaan, paikassa jossa julkkiksetkin luuhaa.. yritin katsella miehiä tai olla katselematta..
Uudistavaa naisten päivää!
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #11 : 08.03.2008 15:01:43 » |
|
Esmiralda! En minäkään sitä sen kummemmin vietä ja itse asiassa peräänkuulutan tasa-arvoa,eli myös miestenpäivä kalenteriin! Monet miehet tekevät samoja asioita kuin naisetkin ja vielä miesten hommat päälle. Mutta suon ilomielin tuollaiset hemmottelut niille naisille,jotka nyt jaksavat hemmotella itseään ja NAUTINNOLLISTA NAISTENPÄIVÄÄ teille toivotankin! Teinpäs auringon kanssa pitkän hiihtolenkin tuolla metsässä, seurasin vain jonkun toisen tekemää latua...ja löysin kotiin! Metsässä tapasin noin 20 teereä makuuseltaan auringonpaisteesta, ukkoteerejä! Ja yhden traktorin, joka oli juuttunut ojaan. siis hyvin maskuliinista hommaa naistenpäivänä. Luen nämä jutut niin, että niiden 20 mustan ukkoteeren lailla pitänee minunkin nostaa esiin tiedostamattomat energiani, vaikka yksi niistä onkin jumissa metsäojassa. Se on vain yksi ja kone ilmentää aika 'harhaa'. Eikö vain!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #13 : 08.03.2008 17:01:24 » |
|
Kuulkaapas, tätä ei olla tiedettykään, vai ollaanko? Luomiskertomukseen tarkennusta: Aatami ja Eeva olivat melkein valmiina, kun Jumala kaiveli luomislaatikkoa: täällä on vielä pari asiaa jäljellä. Ensimmäisenä on kikkeli. Minulle, minulle huusi Aatami! Ja saatuaan vehkeen hän heilutteli sitä, juoksi nauttien ilmavirrasta ja liikkeestä. Hän pissasi kuvioita hiekkaan ja nauroi ilosta. Eeva katseli ja kysyi: Mitä minulle jäi, Luojani? Jumala katsoi Eevaa lempeästi ja sanoi: Aivot, Eeva, aivot... Silloin taisi olla naisten päivä... Hyvää Naistenpäivää tämän myötä kaikille! maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #14 : 08.03.2008 19:23:24 » |
|
Hah aivot-niitahan tarvitaan... Mutta miten vietin naistenpaivaa, tekemalla rastiin jaaneita toita( niitahan riittaa ) Sitten menin omaan voimapaikkaani pariksi tunniksi..ja aika loppui kesken
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|