Humhumhummm.. Tässä yön pimeinä tunteina rupesin miettimään elämäni "suuria" rakkauksia, toinen on
-mies, jonka kanssa vietin 5 vuotta elämästäni ja toinen on tämän hetkinen,
-mies.. Heh, näin jouskariksi en ole ollut mikään seikkailijaluonne, ainakaan ihmissuhteissa - kumma kyllä, kun mulle se turvallisuus ja vakaus on tärkeät elementit.. Vaikkakin taas sitä tilaa elää myös omaa elämää on oltava, liian rajoittavuus ahdistaa
Eli sen takia ei miehiäkään ole plakkariin kertynyt, koska otan suhteet vakavasti enkä lähde ihan kenen tahansa matkaan, rima on korkealla..
Kun jäin miettimään näitä elämäni miehiä sekä niitä satunnaisia kahvittelu/treffituttavuuksia jostain vuosien takaa (joiden horoskooppi oli tiedossa), niin selkeästi vedän ilmaelementin miehiä puoleeni, ihan siis vakavassa mielessä - ehkä se johtunee siitä, koska mun kartalla on ilmaa aivan olemattoman vähän, tulta sitten senkin edestä
Nyt tosin puhun vain
-merkistä.. Mutta tosiaan, nämä elämäni miehet, jotka ovat jättäneet syvimmät jäljet elämääni ovat olleet ilmaelementin edustajia.. Ei-vakavassa mielessä eniten on ollut vesielementin miehiä, pari tulielementtiä mahtuu mukaan, muttei muistaakseni yhtään maaelementtiä, kumma homma!
Jäin tässä miettimään mun ja exäni yhteensopivuuksia: suhde oli alussa hyvä, huumoripitoinen ja mukaan mahtui paljon rientoja. Loppuaikoina valtapeli oli ottanut niskalenkin suhteessa, suhde oli puolin sun toisin pomottelua ja yhteisymmärrys oli kadonnut.. Loppupeleissä ei vaan sovittu yhteen ja lähdettiin eri teille..
Jäin miettimään, että miten nousumerkki ja
vaikuttavat toisiinsa? Onko niistä apua, jos esim. toisen kuumerkki menee yksiin toisen nousumerkin kanssa? Koska mulla on
ja
, exällä
ja
- eli tuossa ainakin mun
ja exän
sopisivat yhteen.. Tosin tästä huolimatta oltiin usein kyllä ihan eri aaltopituudella.. Meillä ei myöskään tuo oppositioasetelma toiminut, siis mä olen
ja exä
.. Jotain samanlaista oli, mutta kuitenkin ihan liikaa erilaista..
Nykyisen kanssa on ainakin tähän mennessä ollut suhteellisen leppoisaa
Hellyyttä ja herkkyyttä, läheisyyttä sekä keskustelut ovat olleet syviä, pitkiä..
Tuntuu vain siltä, että nyt on sen oikean ihmisen kanssa - ainakin mitä tähtikartan asetelmiin on uskominen.. Koska mä
, mies
, mä
, mies
- eli nämä näyttäisivät pelittävän yhteen. Tosin sitten taas olen huomannut välillä eroavaisuuksia ainakin ajatusmaailmassa, varmaan tuo kuiden oppositio, eli mä
, mies
.. Ja reagointi on myös ihan eri luokkaa, meikäläinen kun reagoi voimalla sekä iloihin että suruihin ja suuttuessa räjähtää tai rupeaa oikuttelemaan, mies taas on kuin viilipytty, johon ei mikään tunnu vaikuttavan..
11. huoneen kärki löytyy multa
- tulimerkkejä löytyy eniten ystäväpiiristä, mutta ei sitten juurikaan jousimiehiä, ainoastaan yksi jouskari mahtuu piireihin..
Pieniä pohdintoja yön pimeinä tunteina..