Rakkauden Valo
En nyt katsonut noita kuvalinkkejä,mutta näen asiat kuten sinäkin.
Ensinnäkin,jos ihminen on hiukankin matkustellut rajojemme ulkopuolella,se väistämättä johtaa siihen,että koemme erilaisuuden mielenkiintoisena ja avartavana.
Siis rasismi on yleistä niissä piireissä,jotka eivät ole kuunaan uskaltaneet lähestyä heille "outoja" ihmisiä.
En ole koskaan ymmärtänyt,miten esim.ihonväri voi olla joku erilaisuuden mitta.
Minulle tuottaa suurta tuskaa katsoa aikaa,jolloin neekeriorjuus oli vallalla.Ja ihmetystä siitä,miten ikinä kummassa voitiin edes ajatella,ettei heillä ole aivoja ajatella,sydäntä,millä tuntea jne.
Kun olen itse turistina matkustellut eri kulttuureissa,olen saanut kokea pelkkää ystävällisyyttä,iloa ja auttamisen halua vierasmaalaisilta.
Miksi ihmeessä se ei toimi Suomessa?
Koska tiedän useat edelliset elämäni ja olen ollut jos minkäkin "rotuinen" ja värinen,niin enpä ole kyllä huomannut,että tunteet olisivat puuttuneet tuolloin.
Minä luulisin,että sinulle on annettu tämä ihana rakkaus nyt siksi,että rohkeana naisena sinä kestät nuo ulkoapäin tulevat ymmärtämättömyydet ja löydät oikeat sanat näille ihmisille.
Olet rakastettu sielu ja sinulle ei liian vaikeaa tehtävää annettaisi.
Sinä selviät tästäkin koettelemuksesta yhdessä rakkaasi kanssa ja pystyt tukemaan häntä,sekä avartamaan muitten näkemyksiä teidän rakkautenne myötä.
Muistathan miten Jeesus suhtautui ymmärtämättömiin?
On korkea aika jo suomessakin,johon yhä enenevissä määrin muuttaa ulkomaalaisia,näyttää rohkeasti uusi suuntaus.
Itse voisin vallan hyvin kuvitella rakastuvani ulkomaalaiseen.
Pidän sitä jopa todennäköisenä,koska heidän ulkonäkönsä miellyttää jo silmiänikin.
Pidän tummista miehistä.
Kulje vaan ylpeänä rakkaasi rinnalla.Näytä esimerkkiä ja rohkaise muita suomalaisnaisia tekemään samoin.
Rasismi suomessa on tietämättömyyttä ja kyräilyä.
Johan me suljemme mustalaisetkin siihen?
Mutta meidän on vaan aika tottua siihen ja nuortemme myötä,yhä enemmän saamme myös vävy ja -miniä ehdokkaita tänne pimeään pohjolaan.
Nuoret suuntaavat ulkomaille työn ja opiskelun merkeissä ja rakastuvat.
Veljeni tytär seurustelee täysin tummaihoisen kanssa ja koko heidän ystäväpiirinsä muodostuu eri kansalaisuuksista.
Pikku hiljaa on täälläkin tottuminen asiaan,vai aikovat vanhemmat hylätä lapsensa vain kansalaisuuden perusteella?
Uskon että kokemuksenne ovat välillä raskaita,mutta se on vain kateutta onnestanne ja suurta ymmärtämättömyyttä.
Kysy Mestariltasi,miten sinun tulee tämä tehtävä hoitaa?
Miten ottaa lahja vastaan?
Häneltä saat kyllä sen oikean vastauksen.
Rakkaudella:Chandra