^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #60 : 16.04.2008 17:06:28 » |
|
Suomi on pieni maa. Ovatko ruotsalaiset olleet rasistisia kun suomalaiset on muuttaneet Ruotsiin töihin? Luultavasti joissain tapauksissa? Suomea ei puhu kuin 5 m ihmistä. Nytkin kuuntelen engl kielistä koulutusta. Ja täällä luullaan että tämä on koko maailma.. hohh..
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.04.2008 20:29:06 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #61 : 16.04.2008 17:39:06 » |
|
muuten, suosittelen elokuvaa Laijapoika (Kite runner) joka menee nyt leffateatterissa... TOsi hyvä mutta aika järkky sekin. Liittyy aiheeseen.
Kiitos vinkistä. Kävin katsomassa Finnkinon sivuilta kuvausta siitä: http://www.finnkino.fi/movie/2157 Tuo pitäisi kyllä ehdottomasti käydä katsomassa rakkaani kanssa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #62 : 16.04.2008 20:28:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #63 : 18.04.2008 08:26:53 » |
|
Huomenna menemme katsomaan leijapojan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #64 : 19.04.2008 14:14:07 » |
|
Ok. Kiitos vinkistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #65 : 19.04.2008 14:27:19 » |
|
Väärän värinen ihminen häiritsee tuttua ja turvallista vai.. nyt kun ajattelen, niin onpa taiteilijoita, julkkiksia jne myös poliitikkoja vaikka mistä maista täällä Pohjolassakin ollut jo kauan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #66 : 19.04.2008 14:39:46 » |
|
Väärän värinen ihminen häiritsee tuttua ja turvallista vai..
Ilmeisesti ja valitettavasti monia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #68 : 20.04.2008 18:05:02 » |
|
Meillä kävi intialaista syntyperää olevia lapsia, kivoja ja käyttäytyivät lähes parhaiten, no paremmin kuin suomalaiset villikkopojat ja sen yhden villin pojan isoisä tosiaan on tunnettu astrologi!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #70 : 29.06.2008 10:03:43 » |
|
Noh, itse kuulin juuri että muslimi jostain Bangladeshista on ollut väkivaltainen, joten onhan ihmisillä syynsä. Itsekin mietin miksi olen ollut niin suopea ulkomaisille, kannattiko? No periaatteessa ongelmat ei ihan kansallisuuden mukaan mene.
Voisihan sitä itsekin ajatella että noihin ja noihin ei koske, mutta päinvastoin, kielimuurien (no puhuu suomea erittäin hyvin) ja kaiken yli koetin kommunikoida tuon viimeisimmän kanssa.
Onhan kaiken sen sotkun läpi hieman vaikea kokea riemua sieluperheen löytämisestä, joskus, mutta onpa tullut kokemusta. Suomi on Suomi, muualla väreihin on totuttu. Esim Lontoo. Tukholma. Isommat kaupungit lähimaissa.
Heh, yksi asia tuntuu olevan sama rodusta huolimatta, että saako naisia vaiko ei. Jee.. ja kun saa, mies sanookin, että jos olisin yksin, muuttaisin jonnekin korpeen taloon, jonka kunnostaisin! Brittejä tosin kai pidetään hienompina maailmalla kuin muutamaa muuta rotua ja kansaa. Itse en koe noita rajoja kovin vahvoina.. siis ainakaan lähimaat.
Kansoilla on historia ja luonne, esim miten britit on valloittaneet maailmaa ja luulevat olevansa jotain kenties, vaikka luokkayhteiskunta. Sitten Suomen naapurimaat, kummastakin rajanaapurista tunnen ihmisiä, ja kummastakin miehet voivat ainakin koettaa pyörittää maailmaa+naisia, mutta onko se nainen loppujen lopuksi joka ohjaa? Muslimimaissa nainen kyllä koetetaan alistaa.. sitten taas muutamassa Lähi-Idän maassa naiset on kauniita koristeita ja pyörittelevät miehiä, tavallaan, tosin miehet saavat perinnöt. ??!
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.06.2008 10:27:06 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #71 : 29.06.2008 10:43:35 » |
|
No periaatteessa ongelmat ei ihan kansallisuuden mukaan mene.
Yes that's the point. Ja tuota kun on monien niin vaikea ymmärtää, vaan aina yleistetään...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #73 : 10.07.2008 13:49:31 » |
|
nyt olen jo ihan sinut omien värieni kanssa.... Hyvä, niin minäkin, erittäin sinut ja tyytyväinen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sarisaa
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #74 : 10.07.2008 18:15:19 » |
|
Olisiko kuitenkin enemmän empatiaa? Tämä ryhmä, joka täällä rymyää taitaa kuitenkin olla keskimääräistä enemmän rakkaudella, kuin tuomitsemalla/ pakolla omaa totuuttaan etsiviä. Sielujensympatiaa täällä kyllä vilisee ja energia on pääsääntöisesti aivan IHANAA! Siitä kiitosta kaikille astrolaisille!! HEI MIE OLEN KASVASNU KAUKANA RASISMISTA VAIKKA POHJOSESSA. SYNTYESSÄ VAALEA KU VAALEA VOI OLLA. OSTIN EKA BARBIN MUSTAN . NEEKERI EI OLLUT MINULLE RUMA SANA. SILLA OLI IHANAN TAIPUSAT NIVELETKI. POLVET LIIKKUI TOISIN KU MUILLA. SE OLI LÄMPIMÄN JA IHANAN VÄRINEN.SIRO JA KAUNIS. IHANA KIHARA TUKKA. NÄTIT TUMMAN LOHENPUNAISET VAATTEEN JA KENGÄT JOTKA LÄHTI IRTI,KUMISET SAAPPAAT VAIKKA OLTIIN 70 LUKUA. JOSTAIN SYYSTÄ EI MINUN KANSSA BARBI LEIKIT KIINOSTANU.. HÖ. SITTE PITI LAINATA SISKON VAALEAA BARBIA. KAI SE SITTE ON JOKU JOKA TÄYTYY MUISTUTTAA ITSEÄ. AJATELKAA IHMISET MAKAA RANNALLA PAAHTAAKSEEN TUOTA VÄRIÄ ITSELLEEN IHA HIRVEYKSIIN ASTI JA KATEUTTAAN KAI MUITA TUOMITSEE? KUINKA MONI MYÖS NAUTTII ULKONA OLOSTA. JA NAUTTII VÄRISTÄÄN JOKA ON NIIN SANOTUILLA AURINKOMAAN IHMISILLÄ LUONNOSTAAN. OLEN OPPINU OLEMAAN TYYTYVÄINEN. KAI SE, ETTÄ NUORIN OLI RUSKEA HIUKSINEN KUTEN ÄITI JA MUMMO IHAM TUMMA MILTEI MUSTASILMÄNEN. JA MUSTA KIHARA TUKKA. INARIN SAAMELAINEN. MEILLÄ ON SITTEN METSÄLAPPALAISIA JOTKA ONKI SITTEN 2 METRISIÄ JA VAALEITA. LAPSET ONKI SITTEN JOKO LÄMPIMÄN VÄRIT TAI VIHREÄT SILMÄT.. KIHARAA TAI HENTOA HIUSTA. PITUUDET 153 - N. 200 CM. LAPIN KIELI SE OIKEA EI PUHUTTU VAIKKA OLI KAKSI KIELTÄ SANOIVAT: PIENEMMISTÄKI ANSIOISTA SE ON IHMINEN MITÄTÖITY. PUUTTUU VARMASTI ILMAISUSTA JOTAIN JOKA SANOJEN SIJASTA ILMAISTAA TAITEESSA, VÄLITTÄMISESSÄ MUUTEN PIENESTÄ IHMISESSÄ. LUONTOKIELI ON KOLTAN KIELI MM. KUIN KUKKIA SANAT. KAUNISA MIE OLE VASTA JÄLKEEN JOUTUNUT KOHTAAMAAN SEKÄ NAISTEN ETTÄ MIESTEN EROT. MINULLE NIITÄ EI OLE. KUTEN SITTEN TUOTA ÄLYTÖNTÄ ROTU JUTTUA. TIESITKÖ, ETTÄ SINUT PITÄISI REKISTERÖIDÄ JOTTA OLISI AITO? SEKIN ON KAMALAA.....? IHMISET ELÄÄ, KUKA TODISTAA AINA? MUTTA ONNEKSI KUITEN ON JOTAIN KIRKON PAPRUJA KUITE. MIE OLEN SEURUSTELLUT NS. MUSTAN MIEHEN KANSSA. IHANA OLI. EI VAIN MULLE KERTONUT TOTUUTTA JOTTA VOISI OLLA KANSSANI ELÄMÄ OLI KOULINUT PÄRJÄÄMÄÄN JA ARVOSTAMAN KAIKEN KAUNIIN LAPSISTA ASTI. OLE SIINÄ SITTE VAHVANA.... KAIKKEA HYVÄÄ TEILLE..
|
|
|
tallennettu
|
TUULTEN TYTÄR SININEN MAAGINEN APINA KAKSONEN NOUSEVA SKORPPARI TULIHEVONEN
|
|
|
|