Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rasismi  (Luettu 49091 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #60 : 16.04.2008 17:06:28 »

Suomi on pieni maa. Ovatko ruotsalaiset olleet rasistisia kun suomalaiset on muuttaneet Ruotsiin töihin? Luultavasti joissain tapauksissa? Suomea ei puhu kuin 5 m ihmistä. Nytkin kuuntelen engl kielistä koulutusta. Ja täällä luullaan että tämä on koko maailma.. hohh..
« Viimeksi muokattu: 16.04.2008 20:29:06 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #61 : 16.04.2008 17:39:06 »

muuten, suosittelen elokuvaa Laijapoika (Kite runner) joka menee nyt leffateatterissa... TOsi hyvä mutta aika järkky sekin. Liittyy aiheeseen.

Kiitos vinkistä.  smitten Kävin katsomassa Finnkinon sivuilta kuvausta siitä: http://www.finnkino.fi/movie/2157 Tuo pitäisi kyllä ehdottomasti käydä katsomassa rakkaani kanssa...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #62 : 16.04.2008 20:28:35 »

angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #63 : 18.04.2008 08:26:53 »

Huomenna menemme katsomaan leijapojan.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #64 : 19.04.2008 14:14:07 »

se on tosi rankka... varaa nenäliinat mukaan.  Embarrassed  Smiley

Ok. Kiitos vinkistä.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 19.04.2008 14:27:19 »

Väärän värinen ihminen häiritsee tuttua ja turvallista vai.. nyt kun ajattelen, niin onpa taiteilijoita, julkkiksia jne myös poliitikkoja vaikka mistä maista täällä Pohjolassakin ollut jo kauan.
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #66 : 19.04.2008 14:39:46 »

Väärän värinen ihminen häiritsee tuttua ja turvallista vai..

Ilmeisesti  idiot2 ja valitettavasti monia.  Sad
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #67 : 20.04.2008 15:53:44 »

se on tosi rankka... varaa nenäliinat mukaan.  Embarrassed  Smiley

Ok. Kiitos vinkistä.  smitten

Vaikuttava ja koskettava elokuva oli.  Cry Rakkaanikin piti siitä kovasti ja hän antoi hieman lisätietoja tuosta leijan lennättämisestä jota Pakistanissakin paljon harrastetaan edelleen. Tuon elokuvan jälkeen rakkaalleni iski jonkinasteinen koti-ikäväkin, tai lähinnä ikävä sukulaisiaan... Silti sanoi, että ei hän oikeastaan halua sinne takaisin, ei siellä ole hänelle enää mitään Undecided ja että hänen elämänsä on nykyisin täällä Suomessa minun kanssani.  smitten Myös, että menneet on osattava jättää taakseen, jotta pääsee eteenpäin. Totta...  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #68 : 20.04.2008 18:05:02 »

Meillä kävi intialaista syntyperää olevia lapsia, kivoja ja käyttäytyivät lähes parhaiten, no paremmin kuin suomalaiset villikkopojat ja sen yhden villin pojan isoisä tosiaan on tunnettu astrologi!
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #69 : 29.06.2008 09:56:04 »

Eilen oli siskoni häät ja muuten oli aivan ihanaa, mutta... Rakas mieheni eräässä vaiheessa iltaa kun minä juttelin eräiden tuttujen kanssa meni jututtamaan isääni ja muutamia perhetuttujani. Siinä pöytään istuttuaan siirsi erästä lähes tyhjää juomalasia pois tieltä ja siitäkös jostain syystä eräs perhetuttuni (mies) sai hirveät pultit mesoten että aijaa meinaatko sä täällä toisten juomat viedä yms.  uglystupid2 Siis herranjestas miksi ihmeessä hän niin olisi tehnyt, kun häissä oli ilmaista juomaa tarjolla yllin kyllin, eikä hän edes paljon juo alkoholia. No, siinäpä tuli esiin ikäänkuin "kautta rantain" taas tämänkin miehen asenteet ulkomaalaista tummaihoista kohtaan. Ei suomalaiselle miehelle, esim. exälleni olisi kyllä mouhonnut mitään ja vielä tuollaisesta mitättömästä asiasta. Kun toinen vain siirsi juomaa pois käsiensä tieltä.  tickedoff Eikä siinä vielä kaikki... Yhdessä vaiheessa iltaa eräs tätini mies tuli luokseni juttusille silloin kun rakkaani ei ollut paikalla vaan oli käymässä vessassa. Hän kysyi, että miten meillä on mennyt ja kohteleeko hän minua hyvin. Sitten hän sanoi, että jos aiheuttaa ongelmia niin kerro minulle yms. todella typerää jota ei koskaan olisi tullut minulle juttelemaan jos olisin ollut häissä jonkun suomalaismiehen tai ainakin valkoihoisen kanssa.  tickedoff Ihan hyvä juu, että välittää mutta jo on kumma kun pitää heti ajatella pahinta jos sattuu olemaan tummaihoinen, muslimi ja kaiken lisäksi vielä Pakistanista. Sitten on heti terroristi ja naisten alistaja yms. Johan on suomalaisilla sulattelemista.  Angry Tuli aika paha ja surullinen olo kaiken kaikkiaan tuosta kaikesta.  Cry Mutta kyllä se tästä ja yritän ymmärtää ymmärtämätöntä.  angel Ja rakkaani on kyllä (valitettavasti) jo aika tottunut tuollaiseen käytökseen ettei se hänestä taitanut tuntua yhtä pahalle kuin minusta...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #70 : 29.06.2008 10:03:43 »

Noh, itse kuulin juuri että muslimi jostain Bangladeshista on ollut väkivaltainen, joten onhan ihmisillä syynsä. Itsekin mietin miksi olen ollut niin suopea ulkomaisille, kannattiko? No periaatteessa ongelmat ei ihan kansallisuuden mukaan mene.

Voisihan sitä itsekin ajatella että noihin ja noihin ei koske, mutta päinvastoin, kielimuurien (no puhuu suomea erittäin hyvin) ja kaiken yli koetin kommunikoida tuon viimeisimmän kanssa.

Onhan kaiken sen sotkun läpi hieman vaikea kokea riemua sieluperheen löytämisestä, joskus, mutta onpa tullut kokemusta. Suomi on Suomi, muualla väreihin on totuttu. Esim Lontoo. Tukholma. Isommat kaupungit lähimaissa.

Heh, yksi asia tuntuu olevan sama rodusta huolimatta, että saako naisia vaiko ei. Jee.. ja kun saa, mies sanookin, että jos olisin yksin, muuttaisin jonnekin korpeen taloon, jonka kunnostaisin! Brittejä tosin kai pidetään hienompina maailmalla kuin muutamaa muuta rotua ja kansaa. Itse en koe noita rajoja kovin vahvoina.. siis ainakaan lähimaat.

Kansoilla on historia ja luonne, esim miten britit on valloittaneet maailmaa ja luulevat olevansa jotain kenties, vaikka luokkayhteiskunta. Sitten Suomen naapurimaat, kummastakin rajanaapurista tunnen ihmisiä, ja kummastakin miehet voivat ainakin koettaa pyörittää maailmaa+naisia, mutta onko se nainen loppujen lopuksi joka ohjaa? Muslimimaissa nainen kyllä koetetaan alistaa.. sitten taas muutamassa Lähi-Idän maassa naiset on kauniita koristeita ja pyörittelevät miehiä, tavallaan, tosin miehet saavat perinnöt. ??!
« Viimeksi muokattu: 29.06.2008 10:27:06 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #71 : 29.06.2008 10:43:35 »

No periaatteessa ongelmat ei ihan kansallisuuden mukaan mene.

Yes that's the point.  coolsmiley Ja tuota kun on monien niin vaikea ymmärtää, vaan aina yleistetään...  Huh
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #72 : 09.07.2008 19:24:34 »

Minäpä näytän millainen oli suunnilleen mun kauneusihanne about 15-16 vuotiaana....R'n'B laulaja Brandy...

http://www.enjoyfrance.com/images/stories/world/celebrities/brandy.jpg

http://i55.photobucket.com/albums/g148/podigle/brandy.jpg

...enpä olisi voinut olla rasistisempi itseäni kohtaan. 2funny

Niin, valitettavasti voihan sitä olla rasisti itselleenkin.  Grin Asiaa kirjoitit muutenkin.  Wink Itsekin halusin pienenä mustat hiukset ja ruskeat silmät ja inhosin punaisia hiuksiani, koska minua kiusattiin koulussa niiden takia ja muutenkin...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #73 : 10.07.2008 13:49:31 »

nyt olen jo ihan sinut omien värieni kanssa....

Hyvä, niin minäkin, erittäin sinut ja tyytyväinen.  Smiley
tallennettu
sarisaa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #74 : 10.07.2008 18:15:19 »

Olisiko kuitenkin enemmän empatiaa?   Wink

Tämä ryhmä, joka täällä rymyää taitaa kuitenkin olla keskimääräistä enemmän rakkaudella, kuin tuomitsemalla/ pakolla omaa totuuttaan etsiviä.

Sielujensympatiaa täällä kyllä vilisee ja energia on pääsääntöisesti aivan IHANAA!
Siitä kiitosta kaikille astrolaisille!!  smitten
HEI MIE OLEN KASVASNU KAUKANA RASISMISTA VAIKKA POHJOSESSA. SYNTYESSÄ VAALEA KU VAALEA VOI OLLA. OSTIN EKA BARBIN MUSTAN . NEEKERI EI OLLUT MINULLE RUMA SANA. SILLA OLI IHANAN TAIPUSAT NIVELETKI. POLVET LIIKKUI TOISIN KU MUILLA. SE OLI LÄMPIMÄN JA IHANAN VÄRINEN.SIRO JA KAUNIS. IHANA KIHARA TUKKA. NÄTIT TUMMAN LOHENPUNAISET VAATTEEN JA KENGÄT JOTKA LÄHTI IRTI,KUMISET SAAPPAAT VAIKKA OLTIIN 70 LUKUA. JOSTAIN SYYSTÄ EI MINUN KANSSA BARBI LEIKIT KIINOSTANU.. HÖ. SITTE PITI LAINATA SISKON VAALEAA BARBIA. KAI SE SITTE ON JOKU JOKA TÄYTYY MUISTUTTAA ITSEÄ. AJATELKAA IHMISET MAKAA RANNALLA PAAHTAAKSEEN TUOTA VÄRIÄ ITSELLEEN IHA HIRVEYKSIIN ASTI JA KATEUTTAAN KAI MUITA TUOMITSEE? KUINKA MONI MYÖS NAUTTII ULKONA OLOSTA. JA NAUTTII VÄRISTÄÄN JOKA ON NIIN SANOTUILLA AURINKOMAAN IHMISILLÄ LUONNOSTAAN. OLEN OPPINU OLEMAAN TYYTYVÄINEN. KAI SE, ETTÄ NUORIN OLI RUSKEA HIUKSINEN KUTEN ÄITI JA MUMMO IHAM TUMMA MILTEI MUSTASILMÄNEN. JA MUSTA KIHARA TUKKA. INARIN SAAMELAINEN. MEILLÄ ON SITTEN METSÄLAPPALAISIA JOTKA ONKI SITTEN 2 METRISIÄ JA VAALEITA. LAPSET ONKI SITTEN JOKO LÄMPIMÄN VÄRIT TAI VIHREÄT SILMÄT.. KIHARAA TAI HENTOA HIUSTA. PITUUDET 153 - N. 200 CM. LAPIN KIELI SE OIKEA EI PUHUTTU VAIKKA OLI KAKSI KIELTÄ SANOIVAT: PIENEMMISTÄKI ANSIOISTA SE ON IHMINEN MITÄTÖITY. PUUTTUU VARMASTI ILMAISUSTA JOTAIN JOKA SANOJEN SIJASTA ILMAISTAA TAITEESSA, VÄLITTÄMISESSÄ MUUTEN PIENESTÄ IHMISESSÄ.
LUONTOKIELI ON KOLTAN KIELI MM. KUIN KUKKIA SANAT. KAUNISA  angel

MIE OLE VASTA JÄLKEEN JOUTUNUT KOHTAAMAAN SEKÄ NAISTEN ETTÄ MIESTEN EROT. MINULLE NIITÄ EI OLE. KUTEN SITTEN TUOTA ÄLYTÖNTÄ ROTU JUTTUA. TIESITKÖ, ETTÄ SINUT PITÄISI REKISTERÖIDÄ JOTTA OLISI AITO? SEKIN ON KAMALAA.....? IHMISET ELÄÄ, KUKA TODISTAA AINA? MUTTA ONNEKSI KUITEN ON JOTAIN KIRKON PAPRUJA KUITE.  MIE OLEN SEURUSTELLUT NS. MUSTAN MIEHEN KANSSA. IHANA OLI. EI VAIN MULLE KERTONUT TOTUUTTA JOTTA VOISI OLLA KANSSANI ELÄMÄ OLI KOULINUT PÄRJÄÄMÄÄN JA ARVOSTAMAN KAIKEN KAUNIIN LAPSISTA ASTI. OLE SIINÄ SITTE VAHVANA.... KAIKKEA HYVÄÄ TEILLE.. smitten smitten smitten smitten smitten angel Smiley
tallennettu

TUULTEN TYTÄR SININEN MAAGINEN APINA KAKSONEN NOUSEVA SKORPPARI TULIHEVONEN Smiley
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: