Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Musta mies  (Luettu 4970 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Niizu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« : 18.03.2008 18:50:12 »

Mitähän mahtaa tarkoittaa kun unessa on musta mies? Tämä samainen mies on ollut muutamien viikkojen aikana useasti unissani? coolsmiley
tallennettu

Aurinko-skorpioni
Nouseva-rapu
Kuu-kaksoset
Venus-jousimies
eiska90
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #1 : 15.04.2012 23:30:55 »

Tahtoisin kuulla samaa. Näin viimeyönä unessani mustan miehen, hän yritti vetää minua kädestäni johonkin minne en kuitenkaan tahtonut, pääsin hänestä eroon. Olen menettänyt ystäväni näin viikon sisällä, josta syystä yritin saada yhteyden henkioppaaseeni henkiopasmeditaatiolla, joka ei kuitenkaan onnistunut mutta pyysin häntä esim näyttäytymään unessani. Erikoista on että näin hänen kasvot erittäin tarkasti, ennen en ole nähnyt mielestäni näin tarkasti unessa kasvoja. En tunne mustia miehiä, enkä ole häntä koskaan ennen nähnyt eli ei muuten tuttu minulle. Unessa alkuun tulimme hyvin toimeen, myöhemmin tuli jotenkin "outo" olo häntä kohtaan enkä tahtonut olla hänen seurassaan ja hän rupesi minua vetämään kädestä paikkaan minne en tahtonut. Onko hän nyt henkioppaani vai muuten vaan outo uni? Eräs asia minua vähän rupesi mietittymään, googlettamalla etsin mustasta miehestä unia ja löysin tälläisen --> http://unientulkinta.net/unifoorumi/viewtopic.php?t=231&sid=1814d0dfe50c9728c0bf7a14d251c433  aika pelottavalta rupesi tuntumaan.Hassulta tuntuu se, miten hyvin näin hänen kasvonsa ja miten ne jäivät mieleeni, jos törmäisin tähän ihmiseen oikeasti sattumalta jossain tunnistaisin hänet heti.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 16.04.2012 01:16:06 »

Tarkoittaako Niizu mustaa varjomaista mieshahmoa vai tummaihoista miestä? coolsmiley

Arvelisin itse, että tumma mies voi edustaa pelkoja ja huolia, jotain itselleen tuntematonta aluetta, joka aiheuttaa stressiä. Viime aikoina on ollut vähän kummalliset energiat liikenteessä,mahdollisesti Marsin liikehdinnän vuoksi, joten oudot unet kuuluvat asiaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: