Minulla kuoli äiti ja transiitti oli minuutilleen tarkka tuona päivänä. Mutta tämähän ei tarkoita, että kaikilla tapahtuu niin.
Yllättäviä asioita olisi uranusta ja kuu olisi äitiä eli siinä kohtaa pieleen minun kohdalla…. Vaikka muistaakseni samana vuonna oli myös auringonpimennys oman aurinkoni päällä, joten sillä tavoin siihen se kuu kyllä saataisiin liittymään. Aurinko kuvaisi isää tai itseä, omaa elämää. Joten uskoisin, että ehkä vaikutus olisi juuri tuo oma elämä (olipa terävä havainto - kenenkäs muun elämä sitten
Joka tapauksessa muistan sellaistakin lukeneeni, että transiiteilla olisi suurempi vaikutus, mikäli niitä tekevillä planeetoilla on omalla syntymäkartalla jotain tekoa keskenään. Itsellä on syntymäkartalla löyhä uranus oppositio kuu.
Mutta haluan vielä korostaa, että se mitä minulle tapahtuu ei välttämättä tapahdu sinulle - on noita hitaiden planeettojen transiitteja ollut itselläkin, joiden aikana ei ole tapahtunut mitään mikä olisi erityisesti jäänyt mieleen.
Ja takaisin alkuperäiseen kysymykseen eli uranus 8. huoneesta tekee oppositiota aurinkoon 2. huoneessa ja vielä kuusiota mc:lle -
Äkkiä mutu -tuntumalla: Yhtäkkinen uusi työpaikka josta maksetaan sikahyvin