|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #196 : 04.08.2008 10:14:45 » |
|
Mulla on jokseenkin synkkää..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
noname
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #197 : 04.08.2008 15:17:23 » |
|
Mulla on jokseenkin synkkää..
ei mitkään loistavat fiilikset täälläkään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #198 : 04.08.2008 21:36:15 » |
|
Mulla menee pitkästä aikaa tosi kivasti, menoa ja meininkiä töissä, ei ehdi tylsistymään! Niin ja olympialaiset alkaa kohta, mä muutun täysin sohvaperunaksi!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #199 : 05.08.2008 10:38:19 » |
|
Kiva, että Kimolla menee hyvin. Voi että odotan sitä päivää, kun Pluto hylkää jousimiehen! Jospas sitten olisivat asiat paremmin.. Tainno, sehän siirtyy Kauriiseen ja itsellä on suurinpiirtein yhtä paljon tavaraa Kauriissa 5 huoneessa. Sinne se menee myllertämään, asioita jotka on rakkaita minulle taide, esiintyminen.. Toivottavasti ei kuitenkaan pahasti myllerrä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #200 : 05.08.2008 10:53:09 » |
|
Tunnen itseni lähinnä soturiksi nykyisin, mars energiaa (vai mars mies mielessä) kun taistelen.. siis.. no oikeastikin saan kunnian taistella kahdessa firmassa, taas kuten keväällä. tämä viikko ja ens viikko, motiivit on aika selkeitä. Jousimiestä olis voinut kutsua juridiikkakin mut.. jätetään se oinaille, heh. No pari oinasta tunnen sillä alalla. On nimittäin oikeen muhevat jutut lähipiirissä. Vaan olisko sitä jaksanut. Oikeussalissa kun kävin joskus, kyllä se tuntui esitykseltä. Suhtaudunko kaikkeen tosiaan näytelmänä. Hyvä tuntea Itsensä.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #201 : 10.08.2008 16:13:45 » |
|
Tuli tossa eilen mieleen että mistäköhän johtuu tää mun suunnaton kiinnostus astrologiaan ja yleensäkin tuleviin tapahtumiin/muihin "outoihin" ilmiöihin?? Olen tosiaankin ollut näitten sivujen asiakkaana jo jonkin aikaa, mutta tänä kesänä tää kiinnostus on ryöpsähtänyt täyteen mittaansa. Oikeastaan huomasin sen siitä että nyt yhtäkkiä nää jutut ei olekkaan enää se päivän tärkein ajatus... Tais osua yksiin tää kiinostuksen alku syömiskauden alun kanssa, no syöpöttely onneks loppu ja niin näköjään astroilukin. Siis fanaattisessa mielessä... : Jaa-a, ehkä kartoilta löytyisi selitys tähänkin, mutta taidanpa antaa olla... antaa elämän kulkea omia polkujaan, mitäpä sitä turhia pohtimaan! Suokaa anteeksi epäselvä ajatuksenjuoksu, syynä huumaava olympiahenki joka on selvästi vallannut mieleni!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #202 : 11.08.2008 12:00:05 » |
|
Tuli tossa eilen mieleen että mistäköhän johtuu tää mun suunnaton kiinnostus astrologiaan ja yleensäkin tuleviin tapahtumiin/muihin "outoihin" ilmiöihin?? Mitäs Uranuksen transiitteja sinulla on meneillään? Itselläni ainakin Uranus-transiitit yhdistyvät astroharrastuksen "nousukausiin". Tuo syöminen tosin voisi liittyä myös Jupiteriin, jonka transiitit laajentavat kiinnostusta siihen, mihin osuvat.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #204 : 11.08.2008 12:28:13 » |
|
Nyt tajusin mistä tämä diplomatiajuttu tulee.
Jupiter=Politiikka Kaukomaat
Venus=Diplomatia
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #205 : 11.08.2008 12:47:24 » |
|
Kyllähän nuo molemmat planeetat sopivat symboliikkaan, tosin transiittina se ei ole kovin henkilökohtainen, koska kysymyksessä ovat kaukaisemmat planeetat. Jos esim. kuitenkin Neptunus sijaitsee merkittävällä paikalla karttaasi tai Uranus ylittää juuri sellaista, niin miksikäs ei. Itselläni astroharrastus vahvistui tr Uranuksen ylittäessä askendenttini ja sen jälkeen toinen merkittävä jakso oli tr Uranuksen yhtymä Merkuriukseeni. Netistä löytyi tällainen pätkä vastaavasta yhdistelmästä, tosin syntymäkartalla: Uranus Trine Neptune: You're kind, intuitive, sensitive and have highly developed spiritual faculties. You have Utopian ideals and may have great appeal to the masses. You tend to join organizations designed to teach astrology, yoga, the occult and subjects meant to raise the overall level of civilizations spiritual realization to a higher plane. You have a definite attraction for the mystical and the occult, clairvoyance and the development of your intuition. You like to find your own means of expression, even if against accepted norms. You're very suspicious of the government.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #206 : 11.08.2008 14:38:46 » |
|
Tosiaankin, (tutkinpa sittenkin karttoja!!!) toukokuulta löyty , :neptunus:ja Mikäli oikein itseäni tulkitsen, niin kyllä toi Pluto mulla on tehnyt tavallaan "hyvää"; on myllertänyt ajatusmaailman aikalailla uusiksi, siis ei ole tapahtunut mitään fyysisesti maatamullistavaa, aivosolut on vaan järjestäytyny uudelleen! Toisilla on kolmenkympin kriisi, mulla 33 vuoden kriisi! No, tällaista kai se aikuiseksi kasvaminen on! Aikasta paljon olen tämän vuoden puolella harrastanut itsetutkiskelua monelta kantilta, astroilu yks osa sitä. Onneks työpaikka kustansi mun toisenlaiselle "voimavara"-kurssille, siellä pohditaan elämää lähinnä työn kantilta. Kivaa on sekin, että mun pomo on siinä jutussa tosi innostuneesti mukana! Tänään oli sen puolesta yks tapaaminen ja kyllä sen itsestä huomas että ajatusmaailma on mennyt eteenpäin viime tapaamisesta. Nii että kyllä täältä vielä pesee kaikenmaailman Saturnuksista huolimatta!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
noname
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #207 : 11.08.2008 15:02:49 » |
|
Kiitos vastauksesta, Ajatus. Aina oppii uutta. eipä tosiaan taida uranus ylitellä nyt mitään merkittävämpää. Ylitti kyllä khironin jokin aika sitten 12. huoneessa, mutta en tiedä onko se mitenkään merkityksellistä...Neptunus radixilla 7. huoneessa. Hauska harrastus silti tämä astroilu, ja ehkä jotain vastauksia löytyy elämänkulkuunkin sitten joskus kun osaa jotain
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 21:00:50 kirjoittanut *fia* »
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #208 : 11.08.2008 16:49:24 » |
|
Tänä päivänä olen jotenkin pirteä ja olo on kevyt. Koulu alkoi, mutta se on ihan mukavaa ja jollain tapaa päivä tuntui "uudelta".
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
noname
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #209 : 11.08.2008 21:03:19 » |
|
Mukavaa kuulla Eileithyia itse olen itkenyt silmäni turvoksiin. Edellinen kerta oli, kun koulut päättyivät...hassua, koska nämä itkut eivät liity mitenkään kouluun
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|