Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #225 : 19.08.2008 11:58:03 » |
|
Heipä hei, pitkästä aikaa. Kävin päivittämässä blogiani ja sieltä voi lukea, että kauhean hyvin ei ole mennyt. Mutta nyt alkaa ihan oikeasti helpottaa tällä jouskarilla. Tuntuu että on taas elävien kirjoissa. Huh huh. Mitenkäs muilla joko näkyy valoa siellä tunnelin päässä? Minä totesin huokaisten, että se valo ei ollutkaan juna. Ilmeisesti myrsky puhdistaa ilmaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #226 : 19.08.2008 17:44:58 » |
|
No jotenkin tuntuu vain hieman kevyemmältä. Tai siis jos vertaa vaikka ensi syksyyn ja talveen niin on kyllä huomattavasti parempi olo.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
noname
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #227 : 20.08.2008 22:36:32 » |
|
Heipä hei, pitkästä aikaa. Kävin päivittämässä blogiani ja sieltä voi lukea, että kauhean hyvin ei ole mennyt. Mutta nyt alkaa ihan oikeasti helpottaa tällä jouskarilla. Tuntuu että on taas elävien kirjoissa. Huh huh. Mitenkäs muilla joko näkyy valoa siellä tunnelin päässä? Minä totesin huokaisten, että se valo ei ollutkaan juna. Ilmeisesti myrsky puhdistaa ilmaa. Kiva kuulla Lizzy sinusta pitkästä aikaa Tällä jouskarilla jonkinlainen muutos päällä, mikä näkyy mm. vaihtuneena nikkinä täällä. IRL ehkä enemmän ajattelun muutoksina, mutta myös ihan konkreettisena muuttona reilun viikon päästä. Sitä ennen vielä reissuun muille maille. Aika ahdistaviakin hetkiä ollut, vanhat pettymykset nousseet pintaan. Täydenkuun aikaan minulla pää yleensä tekee tepposia, ehkä vielä tuo pimennys pimensi lisää jotain korvieni välissä - ainakin pientä skitsoilua oli ilmassa pari päivää mutta siitä olen ihan Kuuntelin huvikseni pakkaillessani 14 v. sitten nauhoitetun astrologin istunnon, jossa käytiin läpi syntymäkarttaani ja tulevia asioita. Hämmästyin, miten tarkkanäköinen tulkinta oli. Tästä aikaperspektiivistä, kun elettyä elämää alkaa olla jo takana, moni asia osui varsin kohdalleen. Oli myös hauska huomata, miten nuorempana olin ottanut tulkinnan vastaan hiukan negatiivisena ja nyt astrologi kuulosti minusta hurjan kannustavalta ja positiiviselta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #228 : 22.08.2008 20:36:44 » |
|
Kiitos *fia* Juuh sama täällä, ikävä sanoo mutta ihan skitsot tunnelmat ollu just varsinkin oli täydenkuun aikaan ja olo ihan psykoottinen ja vainoharhainen... Ehkä ne vanhat kummitukset korvien välissä tai jotain... En tiedä mitä sinulla oli, mutta musta tuli ihan kauheen agressiivinen ja hirvee tuhovimma mitä ei oo ennen ollu. Olin ihan hämmästynyt omasta käytöksestäni. Mutta mieliala ja tunnelma heittelee nyt koko ajan laidasta laitaan. Koskahan tää tasaantuis... Alkaa olla pää aika kovilla tässä. Kun Saturnus poistui niin Pluto kovensi otettaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #229 : 22.08.2008 20:46:07 » |
|
tuntuu että vauhti kiihtyy syksyä kohti, kun töihin menee, se tarkoittaakin osallistumista jollekin ammattimatkalle, tai sit muut bisnekset, ja sosiaalista elämää, jne. mutta ihan kivaa, sellaistahan elämän pitää ollakin. suhteiden kanssa olen vain hyvin älyllisellä, pohdiskelevalla eikä tunteellisella tuulella. jotain varmaan tulossa, anyway. taas vkl jälkeen yksi erittäin mielenkiint. juttu ja vkl täys menoa...
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
noname
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #230 : 22.08.2008 23:09:04 » |
|
Kiitos *fia* Juuh sama täällä, ikävä sanoo mutta ihan skitsot tunnelmat ollu just varsinkin oli täydenkuun aikaan ja olo ihan psykoottinen ja vainoharhainen... Ehkä ne vanhat kummitukset korvien välissä tai jotain... En tiedä mitä sinulla oli, mutta musta tuli ihan kauheen agressiivinen ja hirvee tuhovimma mitä ei oo ennen ollu. Olin ihan hämmästynyt omasta käytöksestäni. Mutta mieliala ja tunnelma heittelee nyt koko ajan laidasta laitaan. Koskahan tää tasaantuis... Alkaa olla pää aika kovilla tässä. Kun Saturnus poistui niin Pluto kovensi otettaan... Moikka Lizzy Minä olin myös agressiivinen ja jopa pakkomielteinen erään keskeneräisen asian suhteen viime viikonloppuna. Minulla ei ole mitään todettua sairautta, joten noin voimakkaat mielialan heilahtelut tuntuvat hurjilta. Olen kyllä niihin jo tottunutkin, mutta onneksi lähellä ei ollut muita, eikä varsinkaan exäni... Tätä tunteiden ja mielialojen vaihtelua on jatkunut pitkin viikkoa, ei päivää ilman itkunpuuskaa. Melkein jo menetin kaiken uskoni astrologiaankin, kun päällä on kaikenlaisia "hyviäkin" transiitteja. Onko se sitten tuo pluto, joka kuitenkin rassaa, vai vai mikä...
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.08.2008 13:52:49 kirjoittanut *fia* »
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #231 : 22.08.2008 23:12:32 » |
|
Hei.. Mullakin on ollut viikon sisään pari melko voimakasta "pimahdusta" mikä ei ole ihan luonteenomaista minulle..... siis onko siihen jouskariin liittyvä selitys? * * vielä 1. huoneessa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #232 : 24.08.2008 11:50:38 » |
|
Tällaisia pitkäkestoisia aspektejä päällä ja tulossa .. (kopsasin nuo ao. tiedot astro.comista) Uranus MC Beginning of March 2008 until beginning of February 2009 Uranus Sun Mid March 2008 until mid February 2009 Saturn Saturn Beginning of October 2008 until mid July 2009 Saturn MC Beginning of November 2008 until mid August 2009 Saturn Sun Beginning of November 2008 until mid August 2009 Jupiter Jupiter 13 December 2008 until 22 December 2008 Niin, ja se Plutokin vielä/taas lähentelee :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #233 : 24.08.2008 17:49:19 » |
|
Hei taas *fia* Minulla kanssa sellainen jonkinlainen ihme kiire tunne ja kamala juurikin lähes pakkomielteinen tarve jotenkin selvittää asioita Eikä niiltä itkukohtauksilta kyllä säästy päivääkään. ääh koko ajan silmät punasina. Ippuska, sulla on sitten muutama neliö... Mä en oo vielä menettänyt uskoani astrologiaan (itseeni ehkä kyllä... ja vähän muutenkin) , mutta jos marras-joulukuussa ei yhtään ala helpottaa niin sitten kyllä riemastun ihan todella...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #234 : 25.08.2008 09:50:06 » |
|
Lizzy niinpä : ja vuoden päästä vasta hellittää ... jo alkuvuodesta VARMAAN TARKOITUKSENSA TÄLLÄKIN
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #235 : 25.08.2008 10:18:06 » |
|
Ippuska, kyllä varmasti on tarkoituksensa ja kuten tuolla tr. ketjussa on todettu niin tekee meistä SUURIA ihmisiä. Mutta hyvänen aika miten kiitollinen olen siitä, että osaltani se on jo ohi. Heh, minulla tuo alkaa vasta kunnolla vaikuttaa ensi vuonna... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #236 : 25.08.2008 10:25:06 » |
|
Jahas, pitääpä kurkata sellaiseenkin tr. ketjuun SUURUUS - mielenkiintoinen käsite - noh vanhuus ainakin kolkuttelee
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
noname
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #237 : 25.08.2008 15:20:19 » |
|
Jaa-a, en enää ota selkoa mikä kolkuttelee. Kaikki menee keturalleen ja itku on herkässä. Pitäisi olla voimia vaikka mihin, mutta päivät ja yöt menee itkua tihrustaessa. Ammattiastrologin mukaan mun syntymäkartta kertoo, että "näillä kuvioilla kyllä selvitään, pystyt jopa epäinhimillisiin suorituksiin, mitä muut voivat vaan ihmetellä". just joo, aina välillä kai näin tapahtuukin, mutta kovilla ottaa tämä ihmisen kasvu suureksi ja vanhaksi ja vähän enemmän viisaaksi Kotiasiat mullin mallin, muuttoa ja matkaa pukkaa päällekkäin. Ex aiheuttaa surua kusettamalla lapsia koskevissa asioissa, vanhat haavat niin auki kuin voi vaan olla Sellaisen huomion tein erilaisia karttoja ihmetellessäni, että proge vaihtoi juuri merkkiä vesimieheen. Se ilmeisesti merkitsee jotain muutoksia, parempaan ehkä...? no, tää kuuluisi tietenkin progeketjuun, mutta kun täällä nyt olen piehtaroinut teidän muiden jouskareiden kanssa näitä murheitani niin laitanpa tähänkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #238 : 25.08.2008 15:28:24 » |
|
*fia* Jaksamista ja enkeleitä sullekin On sulla ainakin huumori tallella , hieno juttu - ja aukki paistaa AINA myrskyn jälkeen Poutasäätä ootellessa, pohdiskellaan vaikka täällä tätä elämämme menoa : Ja kuka sanoikaan: Pelkkä aurinko tekee autiomaan, myös sadetta tarvitaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #239 : 25.08.2008 15:37:20 » |
|
Tämä olympia-sohvaperuna heräsi takaisin oikeeseen elämään..! Mulla jatkuu hyvä fiilis ja asiat luistaa aina vaan hyvin. Lähinnä tässä pelkään koska se maanpinnalle tipahtaminen tapahtuu vai voisiko kerrankin tää hyvä meno jatkua ja hiipua sitten aikanaan maltillisesti? Kai se on ihan hyvä valmistautua ja "pelätä pahinta", ei sitten tipahda niin korkeelta... Tää on vaan niin tuttu kuvio vuosien varsilta, ensin pyyhkii tosi hyvin ja sitten isku suoraan vatsaan, märkä rätti päin naamaa tai ihan miten vaan sitä kuvailisi... No, yritän nauttia nämä hetket elämästä ja samalla lähetän isosti, ISOSTI voimia syksyyn muille arjen sankareille Vaikeuksien kautta voitoon , uskon minä!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|