noname
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #375 : 04.11.2008 15:44:54 » |
|
Kiitos tsempistä. Yritetään *huoks*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #376 : 06.11.2008 15:52:12 » |
|
Kyllä nyt tuntuu myrskyävän jouskareiden elämässä. Tai siis tunnelmat heittelevän laidasta laitaan. Varmaan vielä tämän marraskuun ajan oikein urakalla. Jospa joulukuussa sitten ihan oikeasti ja tosissaan helpottaisi tää heittely. *toivoo*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #377 : 06.11.2008 17:09:59 » |
|
Moneskos päivä se Pluto sitten lopullisesti jättääkään meidät?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #378 : 06.11.2008 17:20:54 » |
|
27.11.2008 elikkäs tasan kolmen viikon päästä. Se on kanssa torstai, voi mikä toivon ja ilon päivä Jousimiehille.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #380 : 06.11.2008 17:22:19 » |
|
Lizzy, vastattiin yht'aikaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #381 : 06.11.2008 17:26:17 » |
|
27.11.2008 elikkäs tasan kolmen viikon päästä. Se on kanssa torstai, voi mikä toivon ja ilon päivä Jousimiehille. mä oon tuolloin helsingissä ja mulla loppuu yks kurssi just sinä päivänä eli lähden kotia kohti saas nähä!!
täytyy kyllä sanoa, että lujaa menee mutta menköön!! venus kiusaa, en tykkää kevytkenkäsistä taipumuksistani.. yritän pitää itteni kurissa..
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #382 : 06.11.2008 17:33:07 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #383 : 06.11.2008 17:58:16 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #384 : 06.11.2008 18:42:53 » |
|
^ no mut sen vika et pitää nykyään lukea oinas-juttujakin!!
kai se venus menee pois ennen ku on liian myöhästä tai et on pikkujoulut?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #385 : 06.11.2008 18:50:32 » |
|
Venus muistaakseni poistuu jousimiehestä 12.-13. päivä tätä kuuta, vieläpä Pluton kautta... se että onko jo nyt liian myöhäistä on sitten eri asia... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #386 : 06.11.2008 19:04:06 » |
|
mut ku menaisissa sanotaan oinaalle rakkaudesta näin: "uusi tuttavuus saa sinut romanttisiin aatoksiin. suhde etenee, mutta ei ehkä niin kuin olit ajatellut".. sit jousimiehillä "olet aivan innoissasi uudesta tuttavuudesta, joka on tuonut iloa elämääsi." ..no onko vähän joo tuonu? mua ei oo kukaan mies ikinä kehunu niin paljon selvinpäin ja päivän valossa ku tuo nyt.. ootan vaan kauhulla sitä päivää ku soosaan kaiken ja saan kuulla kauheen haukkusaarnan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #387 : 06.11.2008 19:12:54 » |
|
no voi että, kuulostaa kyllä siltä, että sä oot kuullu viime aikoina ihan liian vähän kauniita sanoja. Joten jos toi oinas on tuonut iloa sun elämään niin olet sen todella ansainnut. miten niin soosaat? Jos leijona alkaa sua haukkuun niin jyrise sille takasi, että mietipä vähän montako kertaa se on sanonu sulle kauniisti viime aikoina tai auttanu tai ollu ystävällinen. Tottakai olet innoissasi tästä oinaasta kun kohtelee sinua niin hyvin. Älä kuuntele suotta haukkumista mitä et ole millään tavalla ansainnut. Nyt nainen pidä ryhti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #388 : 06.11.2008 19:36:29 » |
|
niin niin mut viittasinki työasioihin. et jos soosailen jotain tässä uuessa asemassani..
leijonakin on kyllä tehny oman osuutensa.. pessy astioita ja tiskipöytä on aika kivan näkönen sen ansiosta en oo kerenny tällä viikolla jutteleen sen kans ku aamusin hetken ku jätkä on nukkunu nää kaikki arkipäivät mitä oon kotona iltasin ollu. et jos vaikka ens viikolla paremmin..? tai viikonloppua odotellessa..
mut en tiiä onko se tuo pluto? ku siis nyt on menny niin saaterin hyvin ja lujaa ton kk:n ajan mitä oon uuessa virassani ollu ni jotenki ei oo tottunu tällaseen? vaikka on kuinka jousimies ja kissa ja putoo aina jaloilleen niin silti..? tää on jotenki niin erikoista. jotenki vaan oottaa et noniin kohta kaikki taas lässähtää ja on tylsää tasasta arkea ja ootellaan et millon pluto lähtee kauriista pois..
mut ootteks huomannu tän http://postiblogi.posti.fi/
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #389 : 06.11.2008 19:45:06 » |
|
Ai, sori mulla meni soosit sekasin. Kyllä mä luulen, että Jousimiehillä nyt ihan todella alkaa sävel muuttua. Ehkä se arki vielä koittaa, ja jonkun aikaa voi olla ihmeellistäkin kun pluto on häipyny, mutta erilainen arki kuitenkin... Kyllä Jousimiehillä on nyt aika isoja muutoksia. jos Pluto muutti elämää niin ihan takuulla muuttaa myös se, että se lähtee. Lopullisesti. Ei kannata miettiä sitä, että koska kaikki lässähtää kun nauttii vaan siitä, että nyt tapahtuu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|