]Vieras
Vs: Voin tehdä muutamalle tarot pöydän tulevalle vuodelle
« Vastaus #7 : 31.12.2008 00:48:54 »
--------------------------------------------------------------------------------
Kimo,
sinulla on alkuvuosi rauhallista, saat pohtia tulevia siirtoja. Onko tämä koirasi naaras? Helmikuulle nousi julma kortti ja saattaa liittyä tähän koiran sairastamiseen kun siitä tuossa mainitsitkin. Koira saattaa joutua käymään läpi kivuliaita hoitoja, jotta paranee. Unettomia öitä ja stressiä pikku raukalle.
Maaliskuun matkalle on sinulle luvassa romantiikkaa, joten varaudu. Läheinen naispuolinen henkilö näkyy huhtikuulle.
Toukokuulle nousi ikävä kortti? En oikein osannut sitä tulkita. Tuntui jotenkin irralliselta ja ristiriitaiselta muiden korttien kanssa? Liittyisikö sitten tuohon koiraan taas? Pikkukoiralle voimia tulevalle vuodelle. Sille se ei taida olla kovinkaan loistava. En tiedä miksi kortit tämän näin näyttivät.
Kesä-elokuussa sitten tapahtuu työasioissa muutosta parempaan. Uusi työpaikka ehkä. Jotenkin kotikin nousee esille. Omaisuutesi arvo saattaa kasvaa tai sitten muutat.Romanttisia tunteita on ilmassa, mutta sitä aluetta ei nyt niin näytetä. Loppuvuodesta voi tulla jotain hämmennystä, mutta varakkuutta ja taloudellista turvaa näytetään.
Muutenkin luot tulevana vuonna varmaa pohjaa elämällesi.
Onnea ja kaikkea hyvää sinulle vuodelle 2009! Tämä oli Lizzyn viime vuoden ennustus,
Ajattelin vähän miettiä viime vuotta ja katsoa menikö kohdilleen.
Alkuvuosi oli rauhallista tosiaankin, oltiin vaan ja ihmeteltiin sekä töissä että kotona. Koira popsi kipulääkettä jo melki päivittäin.
Lomautusilmoitus tuli just ennen lomamatkaa.
Lomalla oli romantiikkaa, mutta ei niinkään mun puolelta, miehiä pörräs ympärillä, mua ei oikein napannu.
Koira nukutettiin sitten huhtikuun puolessa välissä ikiuneen.
Ystävä piti huolta ja lähennyttin jotenkin uudelleen.
Kesällä ei ollut lomautuksia, joten sinällään varallisuus oli hyvä.
Romantiikkaa ei ollut kesällä eikä loppuvuodestakaan, muuta kuin mun ajatuksissa.
Loppuvuoden hämmennyksestä en oikein osaa sanoa, ehkä se ajatus selviää vielä.
Varakkuus ja taloudellinen turva; no koko vuosi melkein on ollu lomautuksia, vaikka tulot on pienentyny, niin ihan ok tässä on pärjäilty. Enemmän huolettaa tää alkanut vuosi, kun ne penteleen lomautukset jatkuu vieläkin. Loppuvuodesta saattaa rahat todellakin olla finito.
Muutenkin luot tulevana vuonna varmaa pohjaa elämällesi :
Hmm, toivvotaan näin. Tänä vuonna olen ainakin siirtynyt aavistuksen verran henkisempään suuntaan, kirjapino kasvaa yöpöydällä. Olisko se sitä pohjaa tulevalle?
Vuoden viimeisinä päivinä sain ajatukseni kohdilleen siitä, että eteenpäin olisi mentävä, odottelu ja hissuttelu sais luvan riittää.
Eli mun mielestä hyvin Lizzyn kortit näytti tuon menneen vuoden!
Lizzy, jos käyt lueskelemassa täällä, niin KIITOS ja