Mitä Jousimiehille kuuluu? Täällä menee ainakin aikamoista matalalentoa, mieli on kireällä kuin viulunkieli
Periaatteessa kotirintamalla menee oikein hyvin, itsellä (ainakin vielä) vakityö, mies sai vihdoinkin vakityön, mikä toisaalta sitten tarkoittaa firman vaihtoa. Mutta vakityö silti.
Maailmantilanteen epävarmuus syö vaan tätä pientä ihmistä - yt:istä ja irtisanomisista lukeminen on masentavaa, valtava paine epävarmuuden vuoksi kohdistuu myös meidän firmaan sekä automaattisesti työntekijöihin. Ja myös muhun
Painan töissä kuin viimeistä päivää (
- ei mikään ihme?) kaikkien resurssejeni mukaisesti - kotirintamalla olen töiden ja jatkuvan jännitteen vuoksi kuin kuiviin puristettu rätti ja kotona sitten en jaksa tehdä mitään arkiaskareita, kunhan makaan sohvalla tai sitten liehun iltakaudet harrastuksissa. Ikään kuin pakenisin kotiani, missä joskus vielä viihdyin niin hyvin...
Ja arkiaskareita. Olen pidempään epäillyt, että kärsin masennuksesta. Tämä ajanjakso ei vaan salli mitään sairastelua (jos alkaa sairastelemaan, työt menevät alta ja uuden työpaikan hankkiminen ei olekaan mikään yksinkertainen homma
), joten saas nähdä, koska mut kärrätään pidemmälle "lomalle" totaalisen burnoutin vuoksi
Kaipaan muutosta. Odotan sitä, koska tämä yhteismaailmallinen paskapommi räjähtäisi, että pystyisi aloittamaan elämän rakentamisen uudelleen. En haluaisi enää asua kaupungissa, missä näkee päivittäin ongelmien kulminoitumista ja ihmisten ahdistusta
Haluaisin muuttaa jonnekin maalle, täysin keskelle korpea, missä voisin viljellä omia kasviksia, metsästää ja keskittyä täysillä hoitamaan vain itseäni. Useampaan otteeseen on mielessä käynyt töistä irtisanoutuminen, mutta taloudellinen epävarmuus estää tämän vaihtoehdon...
Tällä hetkellä vaikuttava
-transiitti on ainakin tuo yhteiskunnallisessa mielessä jännitystä aiheuttava. Mulla lisäksi
tekee toista ohitusta natal-
:lleni - tää toka tuntuu paljon raskaammalta kuin eka ohitus, joka tuntui ihan lastenleikiltä ja yllättävän seesteiseltä. Lisäksi
tekee
:ta tärkeille henk.kohtaisille planeetoille/pisteille (
) sekä
:tä
:lleni. Ja ettei mene turhan helpoksi, niin mulla on piiiiiitkään päällä vielä
-transiitti. Sekä
kolkuttelee syviä vesiä...
Että näillä mennään