Päivi
|
|
« Vastaus #870 : 23.11.2012 09:35:34 » |
|
mä oon alituisella hätäilyllälni sössiny tässä 5kkn aikana kaks lupaavaa treffailunalkua. jippiisaataana.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #871 : 23.11.2012 17:19:38 » |
|
.. Ja mä oon taas juossut asioiden edelle ja toivonut vähän liikaa ja pettynyt. Jepjep.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #872 : 23.11.2012 19:43:24 » |
|
no oikeestaan kyllä ehkä noinkin. sitte mullo kauhee angsti ollu koko viikon.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #873 : 26.11.2012 20:51:26 » |
|
Mulla sama meininki. Oon tänä syksynä pelännyt kääntyväni pian pessimistiksi, kun oon joutunut huomaamaan, että korkealta putoaminen sattuu ihan joka kerta.
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #874 : 27.11.2012 13:54:49 » |
|
Höh, onpas nyt jouskareilla usko koetuksella. Minulla menee oikeastaan ihan hyvin. Sama vain kuin Sunamilla, jo kolmatta vuotta pätkätöitä ja tällä hetkellä ei niistäkään tietoa. Mitäpä siis jouskari tekee, no opiskelee tietenkin. Tällä hetkellä siis elämäni koostuu tenttikirjoista ja tehtävistä, muusta en nyt tiedä. Katsotaan sitten taas. heittää nyt ehkä kovimmat neliöt Jouskareille, siitäkö nuo odotukset ja pettymykset mitä kerroitte? Mutta kyllä sieltä noustaan, niin kuin jouskarit aina tekee. Mukavaa aikaa merkkikaimat. Meidän tehtävä nyt vain sattuu olemaan pitää yllä toivoa läpi vuoden pimeimmän ajan. Yritin muuten etsiä käännöstä sanalle ruska. En löytänyt muuta kuin jotain autumn colors. Sitten tuli mieleen kaamos. Ei sillekään ole oikein käännöstä, paras on ehkä polar night. On meillä täällä Pohjolassa aika ihmeellinen oma maailmansa ja jollain tavalla kai jouskarit pimeimmän ajan lapsina kuvastaa sitä hyvin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #875 : 31.01.2013 09:06:53 » |
|
Äh, vieläkään ei oo mun aika.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #876 : 01.02.2013 10:02:14 » |
|
Mä oon filosofisoinut ja elämänlaatu parantunut. Perussettiä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #877 : 01.02.2013 11:15:31 » |
|
No. Kai mulla menee keskivertoa paremmin, mutta silti joillakin alueilla elämässä tulee takapakkia vähän väliä. Oikeastaan lennän perseelleni siinä kohtaa, kun tapahtuu jotain oikeasti hyvää!
Ja se ikuinen kärsimättömyys. En tykkää yhtään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #878 : 01.02.2013 11:55:11 » |
|
melkeen alkaa meneen taas lujaa. kai kaikki lähtee kohta lapasesta...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #879 : 01.02.2013 12:20:56 » |
|
Jo hyvän aikaa on ollut perustavan laatuiset asiat kunnossa elämässä. Niiden kautta löytyy joka päivään jokin hetki kun voi olla onnellinen. Muuten on aina välillä stressiä, tuntee itsensä tyhmäksi ja riittämättömäksi, ja sitten taas selättää jonkun haasteen ja aattelee että jes!, ja taas huomaa että on niin **** tyhmä taas.. plääh..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sari
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #880 : 04.02.2013 10:43:55 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #881 : 06.02.2013 08:21:28 » |
|
Onkse joku jousimiesmäinen tyyli pitää kiinni vapaudestaan, että säätää henkilöiden kanssa, joilla on joku juttu miksi niiden kanssa ei voisi olla parisuhdetta?
Ainakin kovin vaikea tyyli tämä on.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sari
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #882 : 02.03.2013 09:52:53 » |
|
Matrix; mulla ei ole koskaan ollut tuollaista tyyliä. Ehkä ja vaikuttaa siihen, että olen parisuhteessa tosi vanhanaikainen. Mä olen nyt saanut vähän vauhtia tähän elämään, kun sain töitä ja vieläpä vakisellaisia. Nyt tuntuu, että kyllä nämä elämän solmut alkaa pikkuhiljaa avautua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #883 : 01.11.2013 12:29:01 » |
|
Jousimiehistä tuli hiljasia sen jälkeen, kun pluto meni eteenpäin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #884 : 12.11.2013 14:09:56 » |
|
mulla oli tossa vuasisaran rakkaustarina joka sitte päätty yhtä äkkiä ko alkoki. helluntaina siis, 6kk olis viikompäästä tullu, mutta alko ahdistaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|