Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hankala oinas-neitsyt suhde...!!  (Luettu 9388 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Valery
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 25.03.2008 18:19:52 »

Niinpä niin.Avopuolisoni on neitsyt mies minä oinas-nainen. Hankaluuksia on ollut enemmän ja vähemmän mutta kasvavassa määrässä nykyään enemmän. Neitsyeni on NIIIN JÄRKEVÄ!! Minä spontaani,intohimoinen ja romantiikan nälkäinen.Välillä tuntuu kuin mieheni sammuttaisi loogisuudellaan ja viileydellään roihuavan tuleni, ja olen kun lakastunut kukka.Välillä hän saa tuleni roihahtamaan mutta siinä merkityksessä, että suutun ja räjähdän vihapäisyyttäni. No miksei erota?niin...kun kuitenkin on rakkautta ja halua olla.
Ihastun herkästi toisiin miehiin...meneviä ihastuksia,mutta kuitenkin.Luulen kai etsiväni kaivattua intohimoa  jota en mieheltäni saa. Toista ei voi muuttaa enkä haluakaan.Onko tässä se tilanne, että jos haluaa tuntea itsensä "tyydytetyksi" ja hyväksi...on vain joko erottava ja etsittävä"sopivampi tai sitten tyydyttävä tilanteeseen?
tallennettu

Minä en Sinua luonut vaan Sinä loit minut ja annoit minun luoda Sinut...
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.03.2008 19:15:32 »

No jos et ole onnellinen tuossa suhteessa, niin eroa. Simple. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
mirka222
Vieras
« Vastaus #2 : 25.03.2008 20:01:41 »

Vähän niinkuin mulla tuo  aurinko oinas ja  askendentti neitsyt dilemma Grin
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 25.03.2008 21:19:35 »

Tuota noin....
Nyt et saa loukkaantua, mutta kuten tuolta allekirjoituksesta näkyy, minulla hiukan tuota  neitsyt pukkaa, joten kommentoin jotain Oinaista. Mutta vain omasta kokemuksestani huom!

Oinaiden elämännälkä on hiukan liikaa ainakin minulle, joka mielelläni katson eteenpäin tekojeni seurauksia ja toinen rakkaissa oinaissa on rehellisyys. Rehellisyys, joka on raakaa, neitsyiden, ainakin minun mielestä kaikkia epämiellyttäviä asioita ei tarvitse laukaista päin naamaa kenellekään, koska siitä harvoin on hedelmällistä tietä eteenpäin. Saman asian voi aina sanoa kauniimmin ja rakentavimmin. Mielestäni Oinas ja Neitsyt elämänkumppaneina ei ole kauhean toimiva pari, ystävänä tai työkaverina ok, silloin saa välillä etäisyyttä hiertäviin näkemyksiin.

Ymmärrän täysin, että sinulle tulisielulle Neitsyen "kliinisyys" on myrkkyä, mutta älä petä (ja ÄLÄ ainakaan tunnusta rehellisyyden puuskassasi, jätät syvät arvet jo muutenkin itseään ruoskivaan Neitsyt sieluun) vaan jätä reilusti, jos kaipaat enemmän.

Rakkaudella  2x  neitsyt  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
ginger
Satunnainen astroilija
*

Exploring the mystery of the deep blue ocean...

Profiili
« Vastaus #4 : 28.03.2008 09:20:34 »

Mulla oli aikoinaan vipinää  oinas -herran kanssa. Itse olen  aurinko neitsyt. Vietimme ihania aikoja yhdessä, mutta kaikki jäi lyhyeen, sillä oinaan halu kokea kaikki tässä, nyt ja heti oli mulle liikaa. Tuntui, että oinas herra pläjäytti heti ulos kaikki tunteensa ja halusi vain tuntea voimakkaasti kaiken sen, mitä minä neitsyenä olisin pikku hiljaa halunnut odottaa suhteen kehittyessä. Tuli vain poltti maan herran jalkojen alla, joka lopulta oli mulle liikaa  Cry
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #5 : 03.05.2008 15:58:43 »

Täällä on   oinas naimisissa neitsyt kanssa. Joskis neitsytmieheni tuntuu tylsältä, häntä on vaikea saada innostumaan uusista asioista, pelaa liikaa varman päälle. Itse olen seikkailua rakastava ja intohimoinen, onneksi meillä kommunikointi pelaa aika hyvin ja varsinkin huumoripuolella ollaan samanlaisia.
 Ehkä mun nouseva neitsyt lisää ymmärrystä neitsytihmisten suhteen, eikä siksi törmäys ole niin kova.
 Minä aurinko oinasaskendentti  neitsytkuu  neitsyt, venus  harka

Hän  aurinko neitsytaskendentti kauriskuu  kaksosetvenus  vaaka
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: