|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #17 : 27.03.2008 13:26:12 » |
|
Olen henkinen VESIMIES, jossa on myös KALOJEN piirteitä. Vähiten olen Neitsyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #19 : 27.03.2008 15:01:02 » |
|
Anteeksi että menen hieman ohi aiheen,mutta nuo muutkin testit ovat hauskoja. Testasin kuka julkkis olisin ja tuli Jari Sillanpää. Mikäköhän meitä yhdistää?Sitä kun ei analysoitu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mondo
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #20 : 27.03.2008 17:38:39 » |
|
Eniten (niinkuin mies) Paljon (niinkuin minä) Vähiten (ei kuulu edes tuttuihin ja kartalla vaan vertex siellä)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päärynä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #21 : 27.03.2008 18:00:51 » |
|
Hih, hauska oli testi! Minusta tuli kalat, vahiten oinas. Oikeasti aurinkomerkkini on vaaka, nouseva kaksonen. Vaa'alle epasovpivimpia kumppaneita ovat ravut, jotka kaloilla testin tuloksen mukaan ihanne kumppanina..hmm, ei ihme, etta viela sinkkuna tallailen, heh heh!
|
|
|
tallennettu
|
Ihan turhaan tuotakin tuskailet jos päivä ei pilkota polkusi yllä. Se valo, jota ulkoa löydä et, sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.
-Aaro Hellaakoski
|
|
|
Pokaga
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #22 : 02.04.2008 01:58:03 » |
|
Kuinkas sattui, mulla oli samaten rapu.. myös vaa'an piirteitä ja vähiten leijona.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Vesimies Askendentti Leijona Kuu Kauris Sininen rytminen käsi
|
|
|
Nina
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #23 : 02.04.2008 06:10:02 » |
|
Henkiseltä horoskoopiltani olen härkä ja minussa on myös vaa'an piirteitä, vähiten neitsyttä. Hyvä teksti Olen nousu härkä ja aurinko vaaka
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sekku
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #24 : 02.04.2008 08:22:15 » |
|
Henkisesti rapu ja nouseva merkki rapu. Vähän ikuista impeä. Parhaiten sopii ikuinen impi ja sehän minulla on miehenä.
Miestä löytyy 62 ja loput on sitten varmaa naista. Melkein tasapainossa.
Täytyy tuo kansalaisuus jossain vaiheessa testata mielenkiinnon takia.
Kysymykset olivat hauskoja ja veti suupielet ylös näin aamutuimaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 02.04.2008 09:23:36 » |
|
Jaahas, eniten olisi kaksosta, leijonaa ja vähiten kaurista. Olen itse ja . Parhaiten sopisi, vaaka, oinas tai vesimies. Ilmankos viihdyn itsekseni , vaakamiehiä on kyllä elämässä ollut. Hmm.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #26 : 02.04.2008 10:30:30 » |
|
HS.fi:n horoskooppitestin mukaan henkiseltä horoskoopiltani olen kauris. Minussa on myös vesimiehen piirteitä. Vähiten olen leijona. Aika hyvin, koska olen nousumerkiltäni Kauris ja kuuni on Vesimiehessä. Leijonien kanssa myös usein tuntuu olevan vähiten yhteistä.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #27 : 02.04.2008 11:26:02 » |
|
Vastasin alun perin mooncatin aloittamaan ketjuun ja huomasin vasta sitten, että foorumiltahan löytyi jo tämä ketju samasta aiheesta. Yhdistin siis tuon mooncatin ketjun tähän perään, niin löytyvät nyt itse kunkin kommentit ja vastaukset tähän testiin saman otsikon alta.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Loveangel
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #28 : 02.04.2008 19:28:50 » |
|
Osui oikeaan olen aika Neitsytmainen luonteeltani, toiseksi tuli Kaurista(olenhan nousumerkissä Kauris ) Viimesenä Leijona,no en ole mitenkään energinen.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu-Kauris Aurinko-Oinas Kuu-Neitsyt Venus-Härkä Mars-Kaksoset Merkurius-Oinas
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #29 : 02.04.2008 20:20:50 » |
|
eniten leijona, vähän kala ja vähiten neitsyt. aika nappiin
|
|
|