mallu188
Satunnainen astroilija
|
|
« : 30.03.2008 22:04:36 » |
|
Onko kellään kokemuksia, toimiiko leijonan ja skorpionin suhde, siis OIKEESTI? Olen aina ollut tuntemieni skorpionien kanssa napit vastakkain, heissä on ollut jotain, mikä ärsyttää todella, pelkkää vänkäystä, niin miesten kuin naisten kanssa. Nyt asun skorpioni-miehen kanssa ja menee hermot..Olen jo vähän niinkuin lähtökuopissa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sanna
|
|
« Vastaus #1 : 30.03.2008 23:15:29 » |
|
Olen leijona ja ei ole osunut yhtään Skorpparia kohdalle, mutta luulen että voisi tulla sota skorpparin kanssa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 31.03.2008 09:43:41 » |
|
Jännä olen huomannut naisvaltaisessa opiskeluyhteisössäni, että leijona-skorppari suhteet toimivat yllättävän hyvin...Tiedän ainakin kaksi hyvää ystäväpariskuntaa ympyröissäni, jotka ovat leijona-skorppareita...Itse en pidä kenestäkään mainitsemastani Leijona on niin pirun itserakas ja skorppari kiero kuin korkkiruuvi, mutta varmaan hyvä parivaljakko
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3 : 31.03.2008 10:17:35 » |
|
Leijona-Veskari kai toimii paremmin..
Härkä-Skorppari..
mutta ei toisesta koskaan tiedä, vain itsestään
Jousim-Skorpparia en kokeile enää..
Jousim-Leo voisi kokeilla !
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 01.04.2008 23:06:09 » |
|
Sanoo itsekeskeinen oinas
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
aur vaaka, kuu kauris, asc leijona
|
|
« Vastaus #5 : 02.04.2008 09:31:15 » |
|
Leijona=itserakas Oinas=itsekeskeinen Onko eroa? Itse olen nousuleijona ja seurustelin aikanani noususkorpparin kanssa, mutta suhde ei kestänyt, vaikka olemmekin nykyään parhaita ystäviä. Yleensäkin ihmissuhteissa kannattanee mielestäni katsoa peiliin, kun alkaa ongelmia ilmaantumaan. Ihminenhän peilaa omia piirteitään, hyviä ja huonoja, kumppaninsa kautta. Joten jos rupeaa kumppanin naama potuttamaan, niin peilillehän sitä vain juttelee. Tokihan astrologisesti löytyvät ne ihanteelliset parit, joissa pariskunnan kemiat tukevat toisiaan: toisesta ihmisestä löytyvät ne puolet, mitä itseltä puuttuu ja toisinpäin. Mutta mielestäni jos katsellaan vain horoskooppimerkkiä ja sen mukaan yhteiselon sopivuutta ja mielekkyyttä, tai varsinkin jos kumppanin horoskooppimerkkiä menee syyttämään hankalasta ihmissuhteesta, niin en tiedä onko se oikea tie ratkoa ihmissuhdesolmuja. Astrologia on hieno tapa luodata ihmissuhdeviidakossa, kunhan ei vain etsi kaikkia vastauksia kartalta, vaikka ne sieltä löytyvätkin Samoja tarinoita kertoo myös sisimpämme, kun vähän herkistymme kuuntelemaan. Aurinkoista kevättä toivotellen, vislaaja
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.04.2008 10:02:22 kirjoittanut vislaaja »
|
tallennettu
|
"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
|
|
|
kalatyttö82
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #6 : 12.04.2008 10:52:52 » |
|
Omasta lähipiiristä tiedän kaksi, mies skorpioni- nainen leijona suhdetta, ja täytyy sanoa että, aika tulisia ovat. Toinen näistä suhteista ei kestänyt ja toinenkin on ollut siinä hilkulla. Näissä suhteissa on mielestäni ollut merkille pantavaa, että leijona nainen on ollut skorpioni miehelle enemmän äiti kuin puoliso.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #7 : 12.04.2008 11:35:51 » |
|
Nooh, muuten en tiedä - -parejen sopivuudesta, paitsi että äitini on ja isäni . Olivat 15 vuotta naimisissa, mutta erohan tässä kuitenkin seurasi, todella tulisten ja massiivisten riitojen ja kiemuroiden kautta Persoonallisista planeetoista löysin, että : isä , äiti (äidin , isän nousua en saanut tarkan kellonajan puuttuessa...) : isä , äiti : isä , äiti : isä , äiti : isä , äiti Kiinnostavaa tässä on se, että isällä Lilith löytyy - kodin ja äidin merkistä. Isä nimittäin menetti oman äitinsä, kun hän oli 2-vuotias ja joutui hyväksymään sen, kun vaarini meni uusiin naimisiin, vaarin uuden vaimon ja myöhemmin syntyneet sisarpuolet. Vaikuttanut ehkä tuleviin naissuhteisiin ja mm. liittoon äitini kanssa, en tiedä.. Olipas pakko pohdiskella näitä, jälleen kerran
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #8 : 12.04.2008 11:57:20 » |
|
Lapsi - vanhempi ei ainakaan toimi. Lapsi - vanhempi toimii hyvin, kunhan lasta kohtelee aidosti arvostavasti. Molemmat merkit tarvitsevat mielestäni huomattavan paljon omaa tilaa, itsellisyyttä ja sen kunnioittamista. Minkäänlaisena valtasuhdepelinä tai riippuvuussuhteena homma ei ainakaan toimi. (Toisaalta, toimiiko mikään suhde sellaisena? Kaksi itsellistä tulee aina ainakin toimeen keskenään, merkeistä riippumatta.) Parisuhteessa skorpparin ja leijonan intohimot voivat hyvinkin sopia yhteen - taitavat olla tähtitaivaan nautinnonhaluisimpia... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #9 : 12.04.2008 12:02:05 » |
|
allekirjoitan tuon intohimon, 12 vuotta jellonan kupeessa lämmiteltyäni, minä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #10 : 12.04.2008 13:50:54 » |
|
Vaikka Leijonan ja Skorpionin merkit ovatkin toisiinsa nähden haastavassa neliössä, rakentava yhteistyökin on mahdollista sitten kun on toisen erilaisuus on mielletty rikkaudeksi. Siinä missä Skorpioni hautoo elämän syviä mysteereitä, Leijona voi olla parivaljakossa kanava, joka tuo ajatukset muiden tietoisuuteen. Esim. henkisessä työssä hyvinkin toimiva malli, miksei parisuhteessakin. Omasta lähipiiristäni löytyy huomattavan monta Leijona-Härkä-paria, joka astrologisesti on yhtä haastava pari kuin Leijona-Skorpionikin. Myös itse Härkänä elelen Leijonan kanssa - joskus vähemmän, joskus enemmän sopuisasti.
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.04.2008 13:53:28 kirjoittanut May »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #11 : 12.04.2008 15:16:43 » |
|
toisen erilaisuus on mielletty rikkaudeksi. Siinä missä Skorpioni hautoo elämän syviä mysteereitä, Leijona voi olla parivaljakossa kanava, joka tuo ajatukset muiden tietoisuuteen. Esim. henkisessä työssä hyvinkin toimiva malli, miksei parisuhteessakin. Ah oikeesti; missä tahansa ihmissuhteessa kun ton tajuaa niin Tempperamenttien yhteensovitus tuo suhteeseen kaikki sateenkaaren värit :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #12 : 13.04.2008 15:53:28 » |
|
On se jotenkin hauskaa,että sukulaisissa ja kavereissa löytyy paljon skorpioneja ja leijonia.Paras ystäväni jonka olen tuntenut yli 9vuotta on aurinko leijona,nousu vaaka ja kuu kaksonen.Oma äitini on kauris ja isä skorpioni eikä se yhteiselo ole aina niin auvoisaa.Meidän perheessä äiti nimittäin on pomo ja me muut sitten totellaan rouva ylhäisyyden käskyjä. Olen yksinkertaisesti lakannut ajattelemasta asiaa nimeltä parisuhde.Oikeastaan en enää edes välitä,että tuleeko sellaista edes kohdalle.Valmistumisen jälkeen en ainakaan hanki lapsia,koska töiden ja opintolainan etsimisessä on ihan tarpeeksi pään vaivaa.Sitä kun on muutenkin tarpeeksi stressaantunut ja negatiivinen.Ajatelkaa kommentistani mitä lystäätte.Olen humanoidi ja muutan kuuhun tai syön valiumia.. Terkuin Tunnekylmä vesimies p.s Älkää nyt vain kysykö,että mikä mulle tuli?!...en tiedä itsekkään..
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.04.2008 15:55:22 kirjoittanut Athene »
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
DonnaGloria
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #13 : 16.04.2008 22:28:49 » |
|
"tunnekylmä vesimies" oot ihana! (elä käsitä väärin) tunnen monta samanlaista kuin sinä. Ihan perusvesimies ajatuksia. Älä hättäile.Tiesitkö että kaksi vesimiestä voi olla todella hyvä pariskunta. Mun yhden ent ystävän vanhemmat oli. Ne oli niin tosi vesimiehiä. Sanat i riitä kertomaan ja sormet ei jaksa kirjoittaa. Elä masennu. Niin ja palaten vielä itse aiheeseen.. Ei leijona sovi skorppioonille. Siittä ei synny mitään hyvää, mutta who knows. Leijonalle sopii vesimiehet ja kauriit. Riippuu tietenkin kuumerkistä yms. Olen nähnyt kun skorppiooni yrittää napata saksillaan leijona ja leijona tassuillaan skorppioonin. Kumpikin haluaa saalistaa. Se on vähän vaikeaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #14 : 12.05.2008 09:11:09 » |
|
Leijonalle sopii vesimiehet ja kauriit.
Voi harmi kun tietäisin isän vanhempien syntymäajat (tai siis kellonajat)!Mummu oli aurinko leijona ja vaari oli aurinko vesimies.Aivan mahtava pariskunta.Milloin niillä oli käsittämättömän hauskaa ja milloin sitten ilmapiiri oli kuin suoraan jäänavalta.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
|