Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot-kirjan hankkiminen  (Luettu 4212 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Trinity
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« : 01.04.2008 22:42:45 »

Olen ajatellut hankkia tarot-kortteja ja tarot-kirjan, ja ajattelin kysyä teidän neuvoja... Voiko joku siis neuvo mikä/kenen kirja kannattaisi hankkia? Niitä kun on todella paljon! Kielestä ei ole niin väliä... se voi myös olla englanniksi... Kiitos jo etukäteen!  Smiley
tallennettu

The magic never ends...
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 01.04.2008 23:11:22 »

Minulla on kirjana käytössä Alesteir Crowleyn korteille tehty Tarot - Sielun Peili (Gerd Ziegler) ja kortteina Viking Tarot. Jos olet lukenut "Kysy AthaMaaritilta"-ketjua, olet saanut vinkkiä siitä, millaista symboliikkaa ja tulkintaa Alesteir Crowleyn kortit ja tuo tarotkirja pitävät sisällään. Itse olen huomannut, että kirjan monipuolinen, mutta silti selkeä ja positiivinen symboliikkatulkinta sopii itselleni parhaiten.

En ole huomannut mitään eroa siitä, mitä tarotkortteja käytän nostamiseen. Minulle tärkeämpää on löytää se kirja, josta tulkinta avautuu parhaiten - tarotkorttien ydinsanomahan on aina sama korttien kuvituksista riippumatta. Olen pohtinut vähän Egypt Tarotien hankintaa joskus hamaassa tulevaisuudessa tai miksei, vaikka omien tarotien värkkäämistä ja laminointia Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 02.04.2008 10:13:40 »

sanoisin näin että menet kauppaan ja ostat sen kirjan ja kortit jotka sinusta tuntuu sillä hetkellä puhuttelevimmalta itseäsi kohtaan...

korttien ostossa kannattaa mielestäni luottaa siihen omaan ensimmäiseen intuitioon aivan kuten itse korttien luvussakin...
tallennettu

Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #3 : 02.04.2008 10:26:49 »

Terppa.

Coventinan vikki että intuitiivisesti valitsee itselleen kortit, on hyvä ohjenuora Tarot -korttien valintaan.

Itse käytän Crowleyn kortteja ja Zieglerin kirjaa, joista pidän hyvin paljon. Korteissa on erittäin monipuolinen symboliikka, joka ammentaa viisautensa useasta lähteestä, kuten esim. astrologiasta.
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Trinity
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #4 : 02.04.2008 17:52:25 »

Kiitos avusta!  smitten

Minulla on jo "Sisäinen jumalatar"-kirja ja jumalatar-kortit käytössä, mutta haluaisin myös oikeat tarot-kortit! Eikun sitten kirjakauppaan!
tallennettu

The magic never ends...
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 02.04.2008 21:37:16 »

Minullakin on tarotkorttien (Riders) vaihto! Selvä merkki, kun yksi kortti (Voima) on hukassa. Monta vuotta olenkin niitä käyttänyt.

Nyt haluan Kosmiset tarotkortit. Ystäväni aikoo myydä aivan uudet sellaiset. Täytynee vain tunnustella, että onko ne sitten ne minun.

Onko teillä kokemuksia niistä?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: