WishMasteri2003
Satunnainen astroilija
Mad World
|
|
« : 05.04.2008 22:10:08 » |
|
Hei ! Olen jo jonkun aikaa miettinyt, että viitsinkö tänne kirjoittaa, mutta päätin kuitenkin sitten uskaltautua. Olen tällainen opiskeleva pojan koltiainen, joka on hieman kiinnostunut astrologiasta (Ehkä voisin sanoa, että pieni hupiharrastukseni, tosin en ole kovinkaan taitava ^^). Olen hieman intuitiivinen ja joidenkin ihmisten kanssa ehkä jopa vähän telepaatikko. Tunnen itseni hyvin erilaiseksi, mutta ehkä se johtuu tästä iästä. Ehkä. On myös ongelma, kun olen syntynyt kalat ja oinas -merkkien välissä. Molemmista merkeistä löytyy minua kuvaavia asioita. Olen sekaisin En tiedä saako tällaista kysyä, mutta olisi mukavaa jos joku voisi hieman tulkita minun karttaa. Olen vähän laiska tekemään tästä omaa aihetta tuonne syntymäkartan tulkintaa -osioon, mutta toivottavasti siitä ei ole vaivaa. --Wish
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko: Kalat AC, Pluto: Skorpioni Kuu,Venus: Härkä Merkurius: Oinas Mars: Kaksonen Jupiter: Leijona Saturnus: Vesimies Uranus, Neptunus: Kauris Maya horoskooppi: Sininen Lunaarinen Käsi
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #1 : 05.04.2008 22:27:43 » |
|
Tervetuloa vaan meidän foorumille, nuorta verta kaivataan aina (terveisin siis nuori moderaattori, haha ) Sieltä päin tuntuu tulevan oikein pirtäen muikeat energiat, joten mahtavaa saada liikkuvaista ja iloista fiilistä foorumille lisää! Rohkeasti sitten vaan uimaan foorumille, keskustelemaan ja kyselemään! Karttasi kanssa en valitettavasti osaa auttaa, sillä en itse tiedä astrologiasta oikeastaan mitään (liikun tuolla henkimaailman, unien ja selvänäön puolella), mutta toivottavasti joku ehtii silmäillä karttaasi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
WishMasteri2003
Satunnainen astroilija
Mad World
|
|
« Vastaus #2 : 06.04.2008 21:39:37 » |
|
Heh, kiitoksia vain AthaMaarit. Lähden tutkimaan foorumia heti, kun kerkiän. Selvänäkö ja unet ovat kyllä kiehtovia
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko: Kalat AC, Pluto: Skorpioni Kuu,Venus: Härkä Merkurius: Oinas Mars: Kaksonen Jupiter: Leijona Saturnus: Vesimies Uranus, Neptunus: Kauris Maya horoskooppi: Sininen Lunaarinen Käsi
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #3 : 07.04.2008 12:28:49 » |
|
Tervetuloa mukaan joukkoon ja rohkeasti keskusteluihin mukaan!! Kiva saada lisää opiskelijoita tänne.. (täällä yksi "epätoivoinen" lukiolainen )
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
WishMasteri2003
Satunnainen astroilija
Mad World
|
|
« Vastaus #4 : 07.04.2008 16:51:50 » |
|
Kiitos kengururotta Itsekin olen lukiolainen ^^
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päärynä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5 : 08.04.2008 08:08:08 » |
|
Lampimasti tervetuloa WishMasteri2003!
|
|
|
tallennettu
|
Ihan turhaan tuotakin tuskailet jos päivä ei pilkota polkusi yllä. Se valo, jota ulkoa löydä et, sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.
-Aaro Hellaakoski
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #6 : 13.04.2008 13:12:45 » |
|
Tervetuloa WishMasteri2003 Kuulostat vanhalta sielulta oitis
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
WishMasteri2003
Satunnainen astroilija
Mad World
|
|
« Vastaus #7 : 13.04.2008 20:51:29 » |
|
Kiitoksia Päärynä ja Ippuska ! Mitä Ippuska tarkoitat vanhalla sielulla ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #8 : 14.04.2008 20:56:47 » |
|
Tarkoitan korkeaa värähtely-/tietoisuuden tasoa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
WishMasteri2003
Satunnainen astroilija
Mad World
|
|
« Vastaus #9 : 15.04.2008 20:00:17 » |
|
Aaa. Kiitän valaistamisesta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #11 : 13.06.2008 09:46:12 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
WishMasteri2003
Satunnainen astroilija
Mad World
|
|
« Vastaus #12 : 01.07.2008 20:00:35 » |
|
Kiitän kovasti Emelia, vaikka olenkin jo jonkun aikaa täällä ollut Tosin kesä vähän verottaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|