Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saman horoskooppimerkin omaavat?  (Luettu 7797 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« : 17.04.2008 18:34:13 »

Ajattelin nyt tällaisen ketjun aloittaa (en tiedä josko tällaista vielä oli) kun asia alkoi kiinnostamaan. :Smiley

En itse ole mitenkään selvillä vielä (kyllä mäkin opin..) tästä ihmissuhteiden tulkitsemisesta astrologian perusteella, joten kysymys kuuluu:

Onko samaa merkkiä edustavien parisuhde siis onnistuminen heti alkuunsa vai täysi itsemurha?

Haluaisin ensin kuulla pientä yleistietoa asiasta ja sitten kertoa oman pienen tarinani..  Wink

Lionheart kiittää, kuittaa ja katoaa.. ->
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #1 : 17.04.2008 19:06:42 »

Heippa,

Itse olen Oinas ja olen aina tuntenut suurta vetoa Oinas-miehiin, en tietenkään kaikkiin tapaamiini. Mutta ehkä nousevamerkkini Vaaka tekee sen, että vastamerkki Oinas kiehtoo... Ja suurimmat rakastumiset ( 2kpl ) ovat olleet Oinasmerkkiin, mutta valitettavasti tunne ei ole ollut molemminpuolinen muuta kuin seksuaalisessa mielessä. Sitä tulta kyllä on riittänyt, mutta liekki on lopahtanut toiselta osapuolelta liian nopeasti, samankaltaisuudenko takia sitten? En tiedä. Mutta näin on käynyt joko minun tai toisen osapuolen puolelta nopeasti kahden Oinaan kohtaamisessa. Miten sitten on muiden merkkien kohdalla, kiinnostaisi tietää. Smiley

Ja jos löytyy onnellisia Oinas-tarionoita ( kahdesta oikusta siis ) niin oih, olisi kiva kuulla!  Cheesy
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 18.04.2008 00:07:00 »

Hienoa, paljon oinaita äänessä  laugh
Mites on näiden muiden merkkien laita?

Itse olen siis leijona ja tämä 99% mun maailmastani on leijona. Hyvin tyypillisiä merkkimme edustajia ollaan molemmat ja hyvin ollaan pysytty yhdessä.  smitten Pieniä kiistan aiheita syntyy meille jellonille tyypillisistä oman egon peräänkuuluttamisista ja asioiden suurenteluista. Välillä oikein kiihkeän riidan aikaansaatuamme toisen on pakko alistua, jottei ihan käsiksi käytäisi. Mutta jos niin käy, niin nämä painimatsit muuttuu melko nopsasti joksikin ihan muuksi kuin alunperin oli tarkoitus.. Krhm, eipäs lipsuta aiheesta.
Tämä ketju sai alkunsa siitä, kun pieni mieleni käväisi taas jossain tuolla pimeän puolella ja sain päähäni, että kauankohan tämäkin kestää? Kyynisesti uskon siihen, ettei mikään kestä ikuisesti. Vai kestääkö? Itselleni olisi tajuttoman kova paikka päästää irti, onhan tuo pojankoltiainen kumminkin meitsin ensirakkaus (ah kun suloista, plääääh  :Smiley). Muutenkin, ottaen huomioon mun ikäni ja sen, että meidän suhde päivitetään pian jo kolmivuotiseksi, asia tekisi varmasti hallaa myös mun itsetunnolleni. Ei nyt sillä, että meillä mitään eroa olisi näköpiirissä, muttakun olen taipuvainen ajatellessani käymään läpi kaikki vaihtoehdot löytääkseni sen oikean tien, mitä kulkea ja täten onnistun löytämään ne pahimmatkin pirulaiset pääkopastani..  idiot2
Kertokaa siis ihmiset omia kokemuksianne, tuntemuksianne ja neuvojanne. Luotan teihin (rikon siis omaa sääntöäni nro.2 'Luota vain itseesi'. Maailmahan on petollinen paikka elää).  Wink

Lionheart painuu pehkuihin, jos vaikka aamulla heräisi pää täynnä järkeä.. Hyvin epätodennäköistä. ->
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #3 : 18.04.2008 07:47:18 »

kyllä saman merkin omaavat voivat onnistua Smiley

tunnen yhden vesimies pariskunnan ja ovat olleet yhdessä kohta 10 vuotta.
ja myös härkä pariskunnan jotka ovat olleet jo yli 15 vuotta
 Smiley
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 18.04.2008 08:26:19 »

Voi onnistua kauan aikaa, jos ihmisiä alkaa elementtien kautta ajatella, niin ehkä olisi ollut suppea valikoima olla vain tulen kanssa? Mutta sitten vesi ja maa tuntuu liian erilaisilta, vesielementissä on tietty tunnetta, tuli on ehkä rohkein, siksi minäkin varmaan päädyn siihen.

Vesimerkit sittenkin liian tunneherkkiä ja oikullisia (tai  skorpioni pelkkää seksitouhua, ei muuta sankaruutta  Tongue ), kaloja en edes kokeilisi, eikä muita maamerkkejä, eilen yksi härkä itki kohtaloaan puhelimeen heh, piristin ihan coolisti. Hakenut 30 työpaikkaa, ei saanut. Minusta se ei ole vielä mitään.

Tulimerkit lähtevät mieluiten taistoon. 3 oinasta tulee mieleen joista pidän. Kysyjä kun on tuli ja nousuvaaka niin.. angel

Joten kyllä sitä varmaan tulen kanssa taas kauimmin olisi. Ilma on tietty toinen juttu joka voi yhdistää, saada hengen liitelemään, kuten nyt huomaan erään kanssa, ehkäpä se onkin hänen nousunsa joka vetää, eikä au. Tulimerkissä eli Leijonassa hänellä Venus, ei voi auttaa vetovoimaa tulimerkin kanssa siis, tai sitten se tarkoitti draamoja tunnemaailmassa, suhteissa, sekin minulle tuttua tavaraa.. allaoleva on just aika hyvä, hän on kova pulisemaan, vai johtuisiko siitä että on sideerinen kaksonen.


      
Merkurius Leijonassa
On se niin hienoa olla äänessä vaikka ei olisi mitään sanottavaa.
  2funny Sinä ainakin osaat tehdä kärpäsistä härkäsiä itse sitä lainkaan huomaamatta. Onhan se hienompaa sanoa että puu kaatui katolle kuin että se repäisi irti räystäskourun.
      
Venus Leijonassa
Rakkaus on dramatiikkaa ellei hyvällä niin sitten sillä toisella tavalla.
Sinä et tyydy tavanomaisiin kuvioihin vaan mukana täytyy aina olla jotain erityistä. Se joka tämän oikein oivaltaa saa sinusta luotettavan ja rakastavan kumppanin.
« Viimeksi muokattu: 18.04.2008 09:43:23 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 18.04.2008 12:32:15 »

Ardithin kommentista tulikin mieleeni, kun suvussamme on isäni puolelta paljon miesleijonia. Isäni on, setäni, ukkini, isosetäni, isoukkini.. Naisissa sitten muita merkkejä, muttei yhtään leijonaa. Tämä on hassua, kun vanha kaava teki oharit juuri minun sukupolvelleni. Veljestäni tuli härkä ja minusta leijona. Poika menee enemmän äidin helmoissa ja minusta tuli isin tyttö  Grin Ei nyt millään pappa betalar -linjalla siis, vaan faija on opettanut elämää. Esimerkiksi mainittakoon, ettei meidän luokalla kovin montaa poikaa tulla apuun pyytämään jos mopo jää tielle.. Get it?
Tästäkin sitten huomaa näköjään kans, että leijonat tulevat omiensa kanssa toimeen kieltämättä hyvin. Mites, onko mitään merkkiä, jonka kaksi edustajaa eivät tulisi toimeen ainakaan näin astrologian kannalta katsottaessa? (Ihminen on perimänsä ja ympäristönsä summa, se pitäkäämme mielessä. Ah, terveystiedontunneista on sittenkin jotain hyötyä!  Grin)

Lionheart kuittaa.. ->
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #6 : 26.04.2008 20:35:33 »

Heippa!

Täällä on yksi kauris-pariskunta jotka ovat olleet yhdessä 7 vuotta.
Meillä on hyvin samanlaiset ajatusmaailmat ja toiveet elämältä. Nousevat merkit ovat vastamerkit, itse olen vesimies ja mies leijona. Nousumerkit tuovat väriä kaurismaisen tylsään elämään.  Grin
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #7 : 27.04.2008 11:02:44 »

En voisi ite kuvitella olevani  oinas miehen kanssa, kaikki lähipiirin oinasmiehet itserakkaita, naista alistavia, pettäjä-paskiaisia  knuppel2...Samoin leijonat ovat vielä pahempia egoilijoita, mutta kuitenkin harmittomampia ja vilpittömämpiä kuin oinaat: Exäni kaveri kuvittelee, että hän liittyy jollakin tapaa aina kaikkiin asioihin ja kuvittelee myös, että kaikki ovat ihastuneet häneen, minä mukaanlukien Grin Jouskareista voisin kuvitella ainakin hyvin toiminnallista suhdetta, mutta olen huomannut, että useat Jouskarimiehet ovat ehkä liiankin äijämäisiä ja kääntyy ehkä jo junttimaisuuden puolelle...Noh, mulla varmaan vaikuttaa paljon tuo maa elementin painotteisuus kartalla, en ole ehkä tyypillinen oinas..Tosin, täytyy myöntää, että kyllä nautin illanvietoissa huomion keskipisteenä olemisesta Cool

Hmm...rupesin juuri miettimään, että tiedän ainoastaan kaksi samaa elementtiä olevaa paria  harka ja  kauris, ovat olleet yhdessä 4-vuotta, mutta ehkä liiankin jämähtänyttä (ainakin naispuoleisen  harka mielestä), tosin samat tavoitteet elämässä...Lisäksi erään lesbopariskunnan, joista toinen  oinas ja toinen  jousimies : humaaniä meininkiä, toiminnallisuutta, paljon keskustelua, toisista välittämistä, yksi suosikkipariskunnista smitten
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #8 : 27.04.2008 14:36:25 »

Ihminen pettää, ei horoskooppimerkki! Huoh, taas ympärillä kolmiodraamaa jossa mukana pettäjänä sekä naisia että miehiä. On neitsyttä, rapua, oinasta, jousimiestä, kalaa ja härkää... jne. Kevät taitaa tehdä tepposiaan... Tämä nyt oli out of topic, mutta huomion arvoista kuitenkin mielestäni.  Smiley

Muuten, tunnen kolme jousimies pariskuntaa, toimivat hyvin yhteen.
Eräs leijona pariskunta oli tulta ja tappuraa, intohimoisia tunteita niin kauan kuin sitä kesti...

Kaksoset ovat kai myös hyviä yhdessä.

Muita tuplia en nyt muista lähipiiristä.



Hmmnnn...kyllä, se on se kevät!  tickedoff  smitten smitten smitten

tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 27.04.2008 15:31:06 »

Repetiitti, olen aivan samaa mieltä kanssasi.. Kyllä se on se kevät taas kun keppostelee.  Grin
  Mulla ja tolla yhellä on nyt taas tää "raatelen sut kappaleiksi" -kausi menossa.. Tapellaan millon mistäkin ja ärsytetään toisiamme tahallamme. Tekis välillä mieli kurkistaa aidan toiselle puolelle josko se ruoho olis sielä vihreempää mutta juuri kun pääsee aidan luo niin toinen kiskaisee takaisin. Get it? Ihme soutamista.  Cheesy Mut onneks mä tiedän, että kaiken sen piikittelyn ja ilkeilyn takana on vaan toive siitä, että toinen huomioisi vähän paremmin ja jos saatais sota aikaan niin se sopiminen on kaiken sen arvoista..  Wink

Olen itse tullut siihen tulokseen, ettei merkeillä oikeastaan ole väliä, kun kyse on rakkaudesta.  smitten

Yli puolet tästä viestistä oli totally off topic kamaa, joten Lionheart poistuu.. ->
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Idun
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Unelmiin uskominen, on niiden luokseen kutsumista.


Profiili
« Vastaus #10 : 08.05.2008 10:04:44 »

Moi.

No tässäpä olisi sitten kokemusta kahdesta jousimiehestä...

Aikaisemmin seurustelin jouskarin kanssa ja suhde ei toiminut ollenkaan, sitä kun pitää saada olla kummankin niin villejä ja vapaita. Puihin siis meni se juttu.  Angry Nuoruudessanikin muistan tapailleeni saman merkin edustajaa, sekään ei onnistunut.

Tällähetkellä on sitten jotain hommaa taas jouskarin kanssa ja hankalalta tuntuu jo alussa, mutta on jokin joka kiehtoo niin paljon, etten anna heti periksi. En vaan vielä tajua mikä...  Huh 

Noh, näissä tapauksissa ei ole ollut syynä vain tähtimerkit, vaan ihminen itsessään ja omat halut tuijottaa vaan omaan napaan. En kuitenkaan sano, että vika olisi ollut aina siinnä miehessä, en itsekkään mikään helppo ihminen taida olla. Wink
Mutta en kumoa kuitenkaan sitä tosiasiaa, etteikö tähtimerkit vaikuttaisi asiaan.
Sillä tulen voistavasti toimeen oinasmiesten kanssa, elämäni suurin rakkaus oli oinasmies.  smitten
Johtuneeko omista merkeistäni, kenties.

Vanhempani kummatkin taas ovat skorpiooneja ja olleet yli 30 vuotta suhteellisen onnellisesti naimisissa. smitten
tallennettu

Nousumerkki Oinaassa
Aurinkomerkki Jousimiehessä
Kuumerkki Härässä
Merkurius Kauriissa
Venus Skorpioonissa
Mars Kaksosissa
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #11 : 03.12.2008 05:36:27 »

Juu, olen Härkä ja yhdessä Härän kanssa. Itselläni on vielä lisäksi AC Skorpioni-DC Härkä ja tuolla toisella on Kuu Härässä, eli hänen Aurinko ja Kuu samassa merkissä kuin minulla Aurinko ja DC. Härkiä on aiemminkin kuulunut paljon elämääni, vaikkei seurustelukumppanina. Aiemmin minulla on ollut lyhyempiä suhteita ja ihastuksia henkilöihin, joiden kartoilla on ollut enemmän tai vähemmän lähinnä Leijonaa, Vaakaa, Skorpionia, Jousimiestä ja Kaurista... Ei ole oikein toiminut heidän kanssaan, vaikka olen vetoa heihin tuntenutkin. On tämän Härän kanssa selvästi paremmin mennyt, ollaan mielestäni aika lailla "samasta maailmasta" ja ymmärretään toisiamme. Vajaa puolitoista vuotta ollaan yhdessä tiiviisti oltu, eli ei vielä tietenkään niin kovin pitkää aikaa kuin monet muut.
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: