Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henk. koht. ennustaja (Oulu)  (Luettu 17358 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Celie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Etsii itseään...


Profiili
« : 18.04.2008 16:25:57 »

Minulle on ilmennyt palava halu mennä ennustajalle, sillä tunnen asioideni ja itseni olevan solmussa.

En aio maksaa puhelinennustuksista, vaan menisin mieluiten ihan kasvotusten tapaamaan ennustajaa täällä Oulussa. Astron auttajalistasta löytyi Sari Liman ja Aune, mutta mistä tiedän, kummalle soittaa? En löytänyt tarkempia tietoja edes googlettamalla.

Kaverini kertoi, että hänen kahdella työkaverillaan on hyviä kokemuksia jostain oululaisesta ennustajasta Kansankadulla. Voisikohan heistä jompikumpi olla kyseessä, vai onko tässä nyt sitten vielä kolmaskin vaihtoehto?
tallennettu

Aurinko, Venus - Oinas
Nousu, Merkurius - Härkä
Kuu - Neitsyt
Mars - Kaksoset
Kartan erikoiskuviot: Stellium, Leija, Kultainen kolmio, Pikkukolmio, Haasteellinen kolmio
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #1 : 18.04.2008 21:37:20 »

Sari Liman asui ainakin ennen Kastellissa...ja vähän sellainen kutina, et tää Aune asuu jossain Laanilassa päin.

Itse kävin n.8-9 v sittes Sari Limanin luona. Paljoa en käynnistä muista, mutta hänhän on myös meedio ja sai kyllä yhteyden edesmenneisiin läheisiini ja luotettava kuva hänestä jäi. Aunesta en osaa sanoa mitään.

En tiedä Kansankadun näkijästä mitään....olisi myös kiva kuulla Smiley ?
tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #2 : 21.04.2008 22:40:39 »

Ritva Halmetoja-Heikkinen katsoo aurasta Oulussa.
Olen käynyt ja on hyvä ja asiallinen tulkitsija.
tallennettu
piisukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3 : 21.05.2008 14:21:02 »

Miten Ritva Halmetoja-Heikkisen tavoittaa? Paljonko käynti maksaa?
tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #4 : 23.05.2008 09:35:57 »

Hei!

Ritvan puh.nro on xxx.

Hinta 30 eur paikkeilla.



Edit: Pahoittelen, toisen puhelinnumeroita ei saa julkaista foorumilla. Suosittelen vaihtamaan tiedot yksityisviestillä!
« Viimeksi muokattu: 23.05.2008 10:53:50 kirjoittanut Ajatus » tallennettu
jokkis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #5 : 05.04.2009 20:09:02 »

Enpä uskaltanut aloittaa uutta triidiä ettei kukaan suutu. But... asiaan
Olen miettinyt montavuotta että haluaisin käydä ennustajalla, mutta kuten moni "aloittelija" minua pelottaa ne huijarit.
Nyt mitä olen tutkinut netistä niin  eipä minulle ole sitten selvinnyt vieläkään et mitä niitä kaikkia on ennustaja, selvännäkijä... yms. mihin minun pitää mennä että pääsen kasvokkain ennustajan kanssa ja joka olisi hyvä ja luotettava, otan kaikki vihjeet ja vinkit vastaan.
Jos tänne ei voi jotain sellaista julkaista niin kirjoita yksityisviestiä.
Sen verran rajausta, että olisi kiva jos ennustaja löytyisi Oulusta tai lähiympäristöstä.

Mistäkö sitten olen mielenkiinnon saanut. Äitini kävi kymmeniä vuosia sitten ennustajalla jossain hotellissa, kun ennustaja tuli käymään Oulussa olikohan Helsingistä kotoisin en muista Smiley ...
Aika tarkkaan osuvaa ennustusta se oli mitä se lapsista kertoi eli minustakin ja nyt haluttaisi itse käydä kokeilemassa avoiminmielin moista hommaa.
Itsestäni olen huomannut sellaisen piirteen, että minulla on liian hyvä (sanotaankohan sitä) intuitio, eli tunnistan toisen tunteet, hyvyyden, pahuuden muutenkin tuntuu et tunnen sen toisen puolesta asioita noh en tiiä voisiko tuota reenata jotenki tai luulenkohan vain tuntevani mene ja tiedä sitten. Mutta ihan terveitten kirjoissa olen ja nyt olisi kiva saada apua ja mietteitä.

Minä kiitän, pyydän anteeksi ja poistun nyt, ja kiitos sille joka auttaa minua
« Viimeksi muokattu: 06.04.2009 07:30:12 kirjoittanut jokkis » tallennettu
jokkis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #6 : 13.04.2009 13:36:35 »

Enpä uskaltanut aloittaa uutta triidiä ettei kukaan suutu. But... asiaan
Olen miettinyt montavuotta että haluaisin käydä ennustajalla, mutta kuten moni "aloittelija" minua pelottaa ne huijarit.
Nyt mitä olen tutkinut netistä niin  eipä minulle ole sitten selvinnyt vieläkään et mitä niitä kaikkia on ennustaja, selvännäkijä... yms. mihin minun pitää mennä että pääsen kasvokkain ennustajan kanssa ja joka olisi hyvä ja luotettava, otan kaikki vihjeet ja vinkit vastaan.
Jos tänne ei voi jotain sellaista julkaista niin kirjoita yksityisviestiä.
Sen verran rajausta, että olisi kiva jos ennustaja löytyisi Oulusta tai lähiympäristöstä.

Mistäkö sitten olen mielenkiinnon saanut. Äitini kävi kymmeniä vuosia sitten ennustajalla jossain hotellissa, kun ennustaja tuli käymään Oulussa olikohan Helsingistä kotoisin en muista Smiley ...
Aika tarkkaan osuvaa ennustusta se oli mitä se lapsista kertoi eli minustakin ja nyt haluttaisi itse käydä kokeilemassa avoiminmielin moista hommaa.
Itsestäni olen huomannut sellaisen piirteen, että minulla on liian hyvä (sanotaankohan sitä) intuitio, eli tunnistan toisen tunteet, hyvyyden, pahuuden muutenkin tuntuu et tunnen sen toisen puolesta asioita noh en tiiä voisiko tuota reenata jotenki tai luulenkohan vain tuntevani mene ja tiedä sitten. Mutta ihan terveitten kirjoissa olen ja nyt olisi kiva saada apua ja mietteitä.

Minä kiitän, pyydän anteeksi ja poistun nyt, ja kiitos sille joka auttaa minua


Eikö kukaan tiedä ketään, apuja kaivataan edelleen !!
tallennettu
mamma63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #7 : 21.08.2009 08:34:52 »

Otatko miten vastaan?Voiko sinulle soittaa tai meilata...tarvitsen nopeasti apua!!!
tallennettu
mamma63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #8 : 21.08.2009 15:39:40 »

En saanut välitettyä viestiä yv:nä jostakin syystä.Minun os on paheko6@hotmail.com.Laita sinne neuvot,kuinka saan yhteyden sinuun,kiitos:)
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: