Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuvitteletko?  (Luettu 13232 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 01.05.2008 22:17:43 »

eikös sinulla sideman ollut aikoinaan ihan oma ketju tälle mielikuville sinusta,löytyskö tuo vielä jostain??

ja Jaspikselle sanoisin että mielikuva sinusta ulkoisesti on
"kevyt",siis sellainen  askendentti jousimies positiivinen,
turhia murehtimatta eteenpäin,sen vaikutelmanhan helposti saa nousujouskarista,
ja aurinkosikin on tulta,
MUTTA
jos on lukenut yhdenkään unistasi vaikutelma on todella SYVÄllinen,kaikkee muuta kuin "kevyt",
ja arvauksella laitan aurinkosi "unen huoneeseen",IC:lle,
jolloin todellinen minäsi onkin piilossa ulkomaailmalta,
kotona "kotonaan" suojellen lapsiaan,lemmikkiään,perhettä ulkoiselta "pahuudelta",joskus jopa itseltään

sidemanille vielä kun kerkesit tuohon väliin,
liekö yhteensattuma tuokin,
googletin just tänään tuota Aspergerin syndroomaa
(täälläkin yks eristäytynyt yksilö..) elokuvan Enkelin kosketus innoittamana,kertoo kirjailija Janet Framesista,
joka vietti 8 vuotta mielisairaalassa väärän skitsofrenia-diagnoosin takia,
loistava kirjailija,jolta vain puuttuivat sosiaaliset taidot,
hän kommunikoi kirjoittamalla,
Tanhua sanoi joskus härälle ja skorpionille olevan vaikeaa puhua ryhmässä,nämä kun vaativat intensiivisen kosketuksen lähimmäiseen,
ja
sitten mielikuva,
sideman taitaa pitää hymykuopista naisilla..
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #16 : 02.05.2008 08:01:48 »

http://fi.wikipedia.org/wiki/Aspergerin_oireyhtym%C3%A4
Kuin olisin luenut itsestäni ja yhdestä lapsestani  Shocked
...sulattelua...

Kiitos tulkinnasta nikki  angel Uneni ovat herkiä kohtia ja monasti poistan niitä, kun ovat palvelleet tarkoitusta. Pidän kyllä kirjaa omalla koneella niistä ja tulkinnoista. Ne luotaavat niin syvältä  crazy2 että harkitsen tarkkaan, mitkä oikeasti ovat merkityksellisiä ja mihin tarvitsen muiden näkökulmaa  Wink Niin, olen kotona "kotonaan", ukkoni kanssa tuota eilen pohdinkin, jotta miksi herkästi vaikutelma fys.olemuksestani on ristiriidassa psy. kanssa. Tai ylipäätänsä, mitä sillä on väliä  :Smiley Hän tokasi, että osaathan sinä olla oma itsesi kotonakin. Niinpä  uglystupid2 Tuo  askendentti jousimies on juuri se mitä muut näkevät -"kevyt", on kauniisti sanottu  Kiss ja se rassaa minua tavallaan...  Undecided
Tässä sinulle...
Sinusta kumpuaa minulle kunnioitusta herättävää mentor/tutor asennetta. Kirjoituksesi karkeasti ottaen aina tavoittaa jonkin kohdan ja aukaisee uusia "ahaa" kanavia. Pidän paljon teksteistäsi  Smiley Varsinaisista profilointia hieman arastelen, mutta niin... menköön metsää jos on mennäkseen... vaikutelma sinusta sisältää kirpakan sivutuoksun ja ristiverisen vaikutelman, onko sinulla pitkät hiukset? Et kaakota porukassa, vaan kuljet mukana ja sanot kun on asiaa. Poistut vähin äänin, jos homma alkaa karata käsistä tai koet tilanteen ei-omaksesi. Vältät ristiriitoja, mutta ahdistettuna osaat kyllä puolustautua laajan tiedon ja ymmärryksen avulla. Sinulla on sanansäilä hallussa... toivottavasti se toimii myös verbaalisella tasolla ulosannissasi  :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 02.05.2008 10:38:45 »

kiitos Jaspis,
lyhyet luonnontaipuisat hiukset,
luultavasti olen charmantti hopeanharmaa jo viiskymppisenä kuten äitini,ulkoisesti urheilullinen iso vaalee "koripalloilija",
jota kutsuttiin lapsena "tutoksi" (vain ärrä puttuu...)
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 02.05.2008 11:20:27 »

sitten mielikuva,
sideman taitaa pitää hymykuopista naisilla..

Hmmm.... luulisin, että  useimmat ihmiset pitävät hymykuopista.
Vaan mistäpä tuota voi satavarmasti tietää.
Onhan tuolla Viihdeuutisten Helillä kyllä kiva hymykuoppa,
mutta en usko, että se on ainoa syy siihen, että hän
on meitsin uusin silmänilo. Nimenomaan siis silmänilo.

Kun mietin asiaan tarkemmin huomasin, etten tunne juuri lainkaan
mitään erityistä seksuaalista vetoa häneen. Tai no ehkä hiukan,
muttei kuitenkaan mitään poikkeuksellisen voimakasta.

Hänestä tulee vain sellainen tunne, että elämänenergiaa ja -iloa
on vaikka muille jakaa.  Se saattaa kyllä johtua mitä suurimmassa
määrin siitä, että on päässyt televiisioon hommiin, ja siitä aiheutuu
jonkilainen euforia, joka säteilee ruudun toisellekin puolelle.

Jos noin on näreet, niin tuo "säteily" luultavasti heikkenee ajan funktiona..

smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 03.05.2008 22:31:40 »

Kyllä mielikuvia nousee paljonkin henkilöistä nikkien takaa,mutta en tiedä,miten ne sitten osuvat todellisuuden kanssa.

Yhden astrolaisen olen tavannut livenä ja vastasi kutakuinkin ulkonäöltäänkin sitä kuvaa,jonka olin luonut.
En juurikaan katsonut ihmisten kuvia silloin,kun niitä joskus oli esillä.
Elämänilon nyt tietysti tiedän ja itseasiassa hän on aika lailla sen näköinen,joksi kuvittelinkin.

Sideman on täysi arvoitus.Veikkaisin (lukematta muitten ehdotelmia)kaljuksi ajettua päätä,viiksiä ja pujoparta,siisti sellainen.Saattaisi olla jopa pienellä letillä joskus. Grin
Kuvittelen sinut yleensä joogan perusasentoon.

nikki on ulkonäöltään täysin mysteeri,mutta suorastaan nero astrologiassa.Ihailen suuresti!

Täällä on kyllä nyt kaikkein vaikeimmat tapaukset jo nimimerkkienkin perusteella.
Luon kuvaa kirjoitusten mukaan.
Ulkonäkö on kait siksikin hankalaa,että suuri osa porukasta on ´niin samanikäistä.

Astronauttijoista onkin sitten selkeämmät kuvat,koska melkein kaikkien tekstejä olen kuitenkin paljon lukenut.
Joskus osuu nappiin,joskus menee ihan metsään.Mutta en pidä sitä niin tärkeänä kuin luonnetta.
Yv-puolella huomaa sitten sen,natsaako se siihen kuvaan,jonka on ihmisestä luonut ja suurimmaksi osaksi natsaa.

Alkuun tuli pari ikävää erehdystä,kun luotin liikaa ja luin jopa mokani tähden yv:nä kirjoittamiani asioita foorumilta.
Se on kyllä sellaista toimintaa,joka vie kaiken luottamuksen ihmiseen jatkossakin.
Olen kait pitkämuistinen jossain asioissa. :Smiley Grin

Alkuun tuli enemmän mielikuvia ihmisten ulkonäöstä,mutta nyt meitä on jo niin paljon,etten juurikaan mieti asiaa.
tallennettu

sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 04.05.2008 12:29:33 »

Kyllä mielikuvia nousee paljonkin henkilöistä nikkien takaa,mutta en tiedä,miten ne sitten osuvat todellisuuden kanssa.

Yhden astrolaisen olen tavannut livenä ja vastasi kutakuinkin ulkonäöltäänkin sitä kuvaa,jonka olin luonut.
En juurikaan katsonut ihmisten kuvia silloin,kun niitä joskus oli esillä.
Elämänilon nyt tietysti tiedän ja itseasiassa hän on aika lailla sen näköinen,joksi kuvittelinkin.

Sideman on täysi arvoitus.Veikkaisin (lukematta muitten ehdotelmia)kaljuksi ajettua päätä,viiksiä ja pujoparta,siisti sellainen.Saattaisi olla jopa pienellä letillä joskus. Grin
Kuvittelen sinut yleensä joogan perusasentoon.

LOL!

"Todellinen" sideman: tummat, virkamiesmäisesti leikatut hiukset,
jotka kyllä taas saattavat kasvaa harakanpesämäiseksi pehkoksi,
kun tulee turhan harvoin käytyä parturissa. Viikset olen joskus
"omistanut", enää en.  Isohko "nenä", tummat kulmakarvat, ja
Aspergerin oireyhtymästä "kärsiville" kuulemma usein ominainen läpitunkeva skorpparin katse, kun sille päälle sattuu. Nykyisin aika harvoin...

Kieltämättä haTha-yogaa tai jotakin muuta fyysistä joogaa (aSTaan.ga-
vinyaasa-yogaa eli astanga-joogaa) ehkä kannattaisi harrastaa, mutta meitsi korvaa sen vaikkapa kävelyllä, pyöräilyllä ja kuntopyörän polkemisella.

smiley6600
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 04.05.2008 13:52:57 »

2funny

Siis meni täysin pieleen!
En luo enää mielikuvia. Grin
tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio