Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielukumppanit kerran vielä  (Luettu 53226 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #15 : 20.04.2008 09:53:58 »

Ihan nyt lyhyesti ~ itse olen aikanani lukenut ja lukenut ja lukenut kaiken mahdollisen  / sielunkumppanuudesta, kaksoisliekistä, " soulmate-twinsoul"  Wink JA joskus jopa  sellaistakin , mikä sillä hetkellä kuulosti mahdottomaltakin uskoa omakseni ... kirjoista artikkeleista kertomuksista tarinoista kanavoinneista - ja aina niistä jotain resonoi omassa olemuksessani ... varsinkin silloin näin tein kun koin ETTÄ ilman kaikkiallista totuutta  Shocked epäonnistun ja joudun hakoteille - mitä ikinä ne tarkoittivatkin ... ja lopulta saatoin kaiken sen tiedon unohtaa   smitten Ja huomasin että kun vapaudun ohjeistamasta itseäni NIIN  elämä tuo kaiken tarpeellisen ja tarvittavan kohdalleni , ihmiset, kokemukset ~eikä sillä lopultakaan ole merkitystä onko joku sielunkumppani tai kaksoisliekki KUN kuitenkin tiedostan ja luotan siihen ettei mikään kohtaaminen ole turhaa eikä kukaan  tule kohdalleni sattumalta ENKÄ minä hänen kohdalleen ... eli lakkasin laittamasta asioita, tapahtumia, ihmisiä, kokemuksia joihinkin " lokeroihin " jotka saattoivat myös määritellä oliko tämä tai tuo ihminen asia tai kokemus tai tapahtuma arvokas tai ei - vaan että kaikki eläminen ja oleminen, kokemukset ja tapahtumat  on arvokasta itsessään jo - riippumatta siitä kestikö tuo kohtaaminen yhden " hymyn verran" vai kokonaisen elämän ... tunnenko tuon ihmisen nimeltä vai onko hän  minulla vain kokemus-henki energia  hänestä .... oliko kohtaaminen nk. hyvässä tai pahassa" eli itselleni mieluinen vai jotain jonka tahdon vain unohtaa - silloin annan kaikelle kokemalleni luvan kertoa JUURI sen minkä " se" on tullut minulle tai hänelle tai meille kertomaan - ja se voi ollakin juuri " se puuttuva pala" jota tarvitsen - mutta joka olisi jäänyt minulta huomaamatta jos olisin jo valmiiksi määritellyt vaikka esm. tästä jutusta ei voi seurata mitään hyvää minulle - sillä summasummaarum SIINÄ saattaakin piillä se jokin - että havahtuu mikä on itselleen nk. pahaksi  ja mikä nk. hyväksi  smitten Kiss angel-
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #16 : 20.04.2008 09:56:32 »

Edelleen ei ole kyse teoriasta ja sen todistamisesta, vaan siitä että mitä tehdä. No tässä siis konkreettinen lista mitä on kokeiltu ja mitä voisi kokeilla:

-seksi ja fyysinen läheisyys, huikeaa, ellei toinen säikähdä..
-keskustelu ja filosofointi
-hauskanpito, tapahtumat (joskus hän sanoi ettei kaipaa ohjelmaa)
-meditaatio, jooga (muutenkin kuin teoriassa)
-matkailu, eri kulttuureihin tutustuminen
-menneiden elämien muistelu
-elokuvat tv
-urheilu
-bisnes
-joku projekti, mikä

Itsellä alkaa mielikuvitus loppua.. siis mitä järkevää ehdottaa next.. muuta kuin että meillä on sitten alkoholia.. heh.. uskon että jos mietin asiaa rauhassa, saan selkeämmän käsityksen mitä ehdottaa.  Ja tietty jos vaikuttaa että vaadin/tarjoan paljon, onko ratkaisu että on useita, mutta avoimesti.. en tiedä.

« Viimeksi muokattu: 20.04.2008 10:11:20 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 20.04.2008 10:01:13 »

AAVIISUINEN!  Afro  smitten

Ihania linkkejä! Tutustun noihin vielä oikein ajan kanssa.  smitten

Osa ihan tuttua ja osan allekirjoitankin.

Ja kenties vielä jotain ihan muuta - eli tämän verran omaa laitan ETTEI yksikään noista teksteistä ole nk. opinkappale TAI se ainoa oikea totuus - johonka meidän on sitten soviteltava omamme - ja se sovittelu , sikäli kun sen tekee vasten omaa sisintä tahtoa ja kokemusta SE ei johda muuhun kuin  Angry knuppel2 ihan vain sen vuoksi että kun meille on annettu VAPAA TAHTO

Pelko pois  smitten En ajattele missään nimessä sinun julistavan mitään ainoaa oikeaa totuutta. Afro
Näitä asioita ja omaa elämänkatsomustani olen pohtinut, tutkinut ja testannut jo yli 20 vuotta. Näin minäkin sen koen, että löydän kaikesta jotain minkä koen omakseni nyt ja mitään ei tarvitse väkisin sovittaa omaan elämään.
Nämä kanavoinnit, muiden ihmisten ajatukset yms. auttavat polulla oman totuuden etsinnässä.
Olen niistä loputtoman kiitollinen, koska kaikkea ei ehdi/ pysty ajattelemaan itse.  angel
Ovat "oikopolkuja" oppitiellä  Cheesy

Kiitos kaunis  smitten

Tuota määritelmää peräänkuulutin myös siksi, että itse määrittelen sielunkumppanin erittäin harvinaiseksi ilmiöksi, joita ehkä yksi korkeintaan kaksi kierrollamme. Eli ehkä se mistä täällä puhutaan nimellä kaksoisliekki?
Sitten meillä on näitä "perheenjäseniä", "tuttuja" ja "tehtäväkumppaneita", siksi lueskelin aikani ja etsiskelin mitä täällä tarkoitetaan sielunkumppanilla... ja sovitin ajatukseni siihen.

Näin me jo käytämme termejä YKSIlöllisesti, ihmekös että väärinkäsitysten määrä on mahtava. Mutta kysymällä, toisten ajatuksiin tutustumalla ja  smitten päästään edes samalle terminologialle.  Cheesy

Eikä haittaa yhtään, että käsittelen eri termein. Nyt puhutaan sielunkumppaneista ja minullekin (ehkä  Grin) selvisi mitä tarkoitetaan.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 20.04.2008 10:14:03 »

Itsellä alkaa mielikuvitus loppua.. siis mitä järkevää ehdottaa next.. muuta kuin että meillä on sitten alkoholia.. heh.. uskon että jos mietin asiaa rauhassa, saan selkeämmän käsityksen mitä ehdottaa. Siis olen aika lailla primus motor joten voin ehkä päättää mitä tästä haluan, toisen kanssa toista. Ja tietty jos vaikuttaa että vaadin/tarjoan paljon, onko ratkaisu että on useita, mutta avoimesti.. en tiedä.

Hupsista heijaa ja taas on valinnan paikka!  Wink
Eikös olekin vaikeaa, jokainen hetki pitää valita, jäädäkö tähän?... liikkuakko eteenpäin?... määrätäkö tahti?... jättääkkö valinta toiselle?
Valintaa, seurausta, syitä, seurausta ja valintaa!  angel

Ja huomasin että kun vapaudun ohjeistamasta itseäni NIIN  elämä tuo kaiken tarpeellisen ja tarvittavan kohdalleni , ihmiset, kokemukset ~eikä sillä lopultakaan ole merkitystä onko joku sielunkumppani tai kaksoisliekki KUN kuitenkin tiedostan ja luotan siihen ettei mikään kohtaaminen ole turhaa eikä kukaan  tule kohdalleni sattumalta ENKÄ minä hänen kohdalleen ...

Afro  smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 20.04.2008 10:17:39 »

Ja kaikki alkoi niin helposti.. serkkuni sanoi, moni vaikuttaa alussa mukavilta ja sitten heistä paljastuu.. no varsinaista pahaa ei ole paljastunut, mutta.. tekeminen?

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #20 : 20.04.2008 10:21:16 »

puhutaanko nyt miehistä?

mitä se toinen osapuoli sit tekee? ehottaakse mitään? haluaako se tehä mitään? jos ei, niin tuskin sitä tarvii ite koko ajan pähkäillä. ei miehillä välttämättä liiku päässä yhtään mitään.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 20.04.2008 10:23:27 »

Tottakai ehdottelee, mutta enemmänkin urheilee nyt just. Hän tietää yhtä lailla kuin minä, että mitä meillä oli mutta mielikuvitus ei ehkä riitä siihen mitä voisi olla.. heh.. toki pidämme yhteyttä ja tapailemme, en tiedä mitä hän saa itsekään.. selkeästi kasvun paikka ja SILLOIN tulee aina se hankaluus. Siis vaikka hän alkaisi säännöllisen meditaation (sanoi että kiinnostaa) sekin vaatisi kurinalaisuutta..

mutta nyt asia sivuun, on eräs party.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2008 10:27:24 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 20.04.2008 10:39:22 »

Ymmärrän Chandran kapinointia!

Minullakin on muutama ihminen, joita olisi vaikea tavata. Silti pidän oven heille auki. Pallo on heillä. En tiedä onko siinä mitään lohdutusta vai onko se vain tyhmää itsepuolustusta.

Uskon minäkin, että juuri se ihminen, jota viimeiseksi tässä elämässä haluaisimme kohdata, on varmaankin myös se kasvinkumppani, jonka kanssa on jotakin kesken.

Toisaalta voi olla ettei olekaan. Se kesken jäänyt asia onkin ehkä vain omassa mielessä, itsensä kanssa läpikäymättä. Se jokin onkin ehkä toiselle jo 'mitätön juttu'.
Tai toisinpäin. Tiedämme, että toinen sitä työstää ja meidän pitäisi sitä lisää ehkä vielä selventää. Olemalla suora, rehellinen ja siten...myös töykeä.

Mutta en usko, että mitään listaa voimme tehdä tehdyistä tai tekemättömistä töistä. Se lista olisi tämän pinnallisen minän. Sielu tietää asiat ilman listaa ja sen oikean ratkaisun. Sitä vain on vaikea kuulla.

Uskon myös, että juuri tunne on näissä tapauksissa se tärkein, mitä pitäisi kuunnella, ei järki.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #23 : 20.04.2008 10:56:05 »

Nämä kanavoinnit, muiden ihmisten ajatukset yms. auttavat polulla oman totuuden etsinnässä.
Olen niistä loputtoman kiitollinen, koska kaikkea ei ehdi/ pysty ajattelemaan itse.  angel
Ovat "oikopolkuja" oppitiellä  Cheesy

Kiitos kaunis  smitten

Kiitos kaunis  smitten

NEELA http://www.gottliebgallery.com/images/artists/butler13.jpg

ja Wink kyllä Kissa(kin) on mitä parhain sielunkumppani, parisielu whatever - Afro , tai sielunmaisema, tai voimapaikka .... tai oma koti  Kiss joka on vaikka täynnä enkeleitä Wink ....  Kiss Cheesy " KUN kuitenkin tiedostan ja luotan siihen ettei mikään kohtaaminen ole turhaa eikä kukaan  tule kohdalleni sattumalta ENKÄ minä hänen kohdalleen ... "  edttä kyse onkin energiasta - hengestä , kumppanuuden , samansieluisuuden energiasta ja hengestä ... Afro  Shocked  Wink Cheesy  vien tätä kumppanuus, parisielu ymv. kokemusta hieman laajemmalle ... minulle ainakin mitä upein sielunkumppani oli enkelikoira Metsätonttu - opetti paljon enemmän kuin monet muut kohtaamiset yhteensä  smitten

http://www.silkfantasysales.com/angelcatmark.jpg

http://www.kolumbus.fi/eija.kyllonen/cat2ss.gif
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 20.04.2008 11:04:30 »

Ei tuo ollut lista tehtävistä töistä, vaan siitä mitä kaikkea hauskaa ja mielenkiintoista VOISI tehdä.. no ilmeisesti on tässä keskustelussa käynyt läpi sen, että vaikka olisi vetovoima, kaikki perustuu valintoihin.

Ja mitään ei tarvitse tehdä vaikka voisi. Edes meditoida.

Kenenkään..

minunkaan.

Tosin en sitten tiedä mille sielukumppanuus/suhde sitten perustuisi ellei vetovoimalle.. ja mikä sen on koskaan selittänyt paitsi tuo menneet elämät, miksi se muuten selittyy sillä? Noin niinkuin kemiallisesti?

Jatkan partya.
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 20.04.2008 12:01:01 »

Kiitos Esmiralda! smitten

En todellakaan enää välitä käydä mitään tämän ihmisen kanssa.
Sielutasolla pystyn antamaan hänelle anteeksi ja olen pyytänyt myös omia virheitäni häntä kohtaan,mutta otaksuin että työmme ja opetuksemme toinen toisillemme on jo ohi.

Siispä valitsen sen puolen ja pyydän ettei häntä enää kohtaa.
Tämä tuli niin ikävään aikaan.
Juuri kun olin onnellinen ja tasapainossa itseni ja ympäristöni kanssa,niin PAM!Putosi kuin pommi keskelle kotia.

SA
Ei se,että kokemukseni hänen kanssaan ovat päättyneet miten sitten ovatkin,muuta sitä,ettemme olisi heti alussa tienneet sielun yhteyttä.
Saattaa olla,että onkin kaksoiliekkini,koska se määritellään niin,että vain jos molemmat ovat hyvin korkealle kehittyneitä sieluja ja YMMÄRTÄVÄT mistä on kysymys,tuollainen suhde onnistuu.
Muuten jos erehtyy parisuhteeksi sen valtaisan vetovoiman tulkitsemaan ja ryhtyy siihen,on odotettavissa suuria vaikeuksia.
Tiedän vain sen,millaista elämämme oli ja enempää en halua oikeastaan kategorioida sitä.
Minun oli vaikea ja paha olla ja energiani suorastaan valuivat ulos.
Suurimmaksi osaksi siihen ei ollut mitään syytä,jonka olisin voinut tietää,vain aavistus,että kaikki ei ole kohdallaan.

Muuten kuljen hyvin samoilla ajatuslinjoilla Neelan ja Aaviisuisen kanssa ja kiitänkin tuosta huomiosta,että saan itse valita.Olin sen nyt tässä sokeuden tilassa vallan unohtanut.
Miten se sitten toimii käytännön tasolla,sen näen nyt.
Heitetäänkö tuo ihminen eteeni vai ei.

Opin kyllä häneltä paljon.Opin erottelukykyä,uskoa siihen,että luotan omiin tuntemuksiini,opin miten kohdella muita,joten ehkä pitäisi häntä loppupeleissä kiittää.
Noista asioista voinkin,mutta en ole tarpeeksi kypsä sielu kiittääkseni kaikesta siitä murheesta ja surusta,jota hän on taakseen jättänyt ja toistaa samaa kaavaa yhä uudelleen ja uudelleen.

Kuten taisin mainitakin,hän on ainut,jota kohtaan tunnen näin.
Siitä syntyy myös ajatus,miksi?
Miksi minä en osaa,kykene,pysty suhtautumaan häneen neutraalisti?
Siinäpä minulle työtä,sillä sehän lisää myös syyllisyyttä asiasta.En osaa,en kykene.
Mutta tavoittelenko siis täydellisyyttä?
Sen se ainakin osoittaa,etten ole sitä.
En tiedä,mutta vaikealta tämä nyt tuntuu ja haluaisin saada mielestäni pois koko ihmisen.
Mikä tunne minut sitten sitoo häneen?
No,sen varmaan jokainen huomaa.Se on jopa niin julma sana kuin viha ja inho ja en haluaisi tuntea niin. Cry
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 20.04.2008 12:15:25 »

Aika jännä, minulla ei ole tuon tyyppistä. Sen yhden olen katkonut todellakin ikiajoiksi pois, en välitä yhtään jos en näe. Toisen kumppanin kanssa on ok, sitten tämä yksi jonka kanssa voisi olla hauskaa. Siis meillä on ainakin selvää seksuaalista vetovoimaa, ei se sen kummempaa tarvitsisi olla.. mutta luettelen hänelle kaikki tekemisen vaihtoehdot myöhemmin, ei ole mitään raskasta ja vaikeaa..

onnea sinulle. Tuli mieleen ajatus joka on vaikea selittää. Kun sinulla on niin paljon raskaita kokemuksia ihmisistä, olisiko mahdollista tehdä kahdesta vaikeasta yksi hyvä? Menisitte todella sinne pohjamutiin ja ikiajoiksi pois sieltä.. en osaa sanoa paremmin.. sillä kun mennään äärimmäiseen pahaan, sen jälkeen kai tulee hyvä. Mutta tämä on eri keskustelu.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2008 12:18:14 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 20.04.2008 12:39:27 »

No,en pidä noita muita kokemuksia raskaina,opettavaisina vain. Smiley
Ja tunnen heitä kohtaan ihan aitoa rakkautta ja tämä tunne on itsestään selvä.
Siksi tämä yksi ihmetyttääkin minua niin kovasti.

Mutta mitä ilmeisemmin en saa mitään yksioikoista vastausta tähän mistään muualta kuin sisimmästäni ja se pitää löytää sieltä kun rauhoitun tästä uudesta käänteestä.
En voi tälle asialle muuta tehdä.
En etsi mitään sielunkumppania elämääni.Hän tulee jos on tullakseen ja saa tulla.
Oppiminen henkisillä portailla taitaa olla ikuista.Aina tulee uutta vastaan,kun luulee jo kaiken kokeneensa ja käsitelleensä.
Nyt muistan vain Kaarinan sanat minulle:"Anna itsellesi anteeksi,ettet kykene täydelliseen anteeksiantoon vielä."
Se on lohduttavaa,,, angel smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 20.04.2008 12:42:34 »

En minäkään etsi.. se on jo.. terv bileistä..
tallennettu

Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 20.04.2008 12:45:41 »

En minäkään etsi.. se on jo.. terv bileistä..

Astroilet bileistä?

NYT NAINEN JUHLIMAAN SIITÄ!  smitten
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: