Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sirkus  (Luettu 3047 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sarhippa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 20.04.2008 13:38:54 »

Tuleeko tästä ajatuksia? :Smiley

Olin eräänlaisen katsomon penkillä seisomassa, kurottelin sen takana olevien valtavien oviluukkujen yli jotta näkisin mitä siellä oli. Sain ovesta auki pienemmän luukun ja kurkistin ulos: iso määrä ihmisiä oli jonottamassa ovia kohti. Vaatteet olivat kuin jostain viime vuosisadalta. Yhtäkkiä huomasin että itsellänikin oli erilaiset vaatteet kuin normaalisti. Hetken päästä huomasin kuuluttavani näille ihmisille: "Tervetuloa sirkukseen, mukava kun olette päässeet paikalle näin suurella joukolla ! Esitys alkaa hetken kuluttua ja pääsette paikoillenne hyvissä ajoin ennen sitä, kunhan ovet avataan."  Katselin ympärilleni ja huomasin että todellakin seisoin sirkusteltassa. Ihmiset tulivat sisään ja esitys alkoi. Istuin takarivissä, niinkuin unen alussakin ja odotin että esitys päättyisi. Ilmeisesti olin siellä töissä tai jotain vastaavaa.

Kesken esityksen tumma (ei tummaihoinen) mies, joka oli alussa ohjaamassa ihmisiä paikoilleen istumaan, tuli kysymään voisinko tuurata pelleä joka oli sairastunut (tai loukannut itsensä). Sanoin etten halunnut, mutta tarjosin vieressäni istuvaa ystävääni (joka oikeasti on aivan ennen näkemätön tuttavuus...) pellen tilalle ja hän olikin kovin iloinen kun pääsi estraadille "pelleilemään". Mietin, miten joku voi tykätä siitä että toiset katselevat kun yksi hölmöilee.

Esityksen jälkeen näin toista ystävääni, joka on ystäväni myös oikeastikin tällä hetkellä. Tämä toinen ystäväni kehotti minua pukemaan jänispuvun ylleni ja laittamaan kellon siihen päälle. Tämän sanottuaan hän nauroi. Loukkaannuin kovasti tästä kommentista ja kysyin, aukoiko hän päätään. Ystävä myönsi tämän mutta ei selittänyt miksi. Mietin itsekseni, olisiko minun hänen mielestään pitänyt esiintyä sirkuksessa. Taisi luulla etten ollut uskaltanut.

Sirkuksesta en löytänyt mitään selityksiä,eikä elämäni ei tällä hetkellä tunnu sirkukselta...mistähän tämä nyt sitten ilmestyi uneen???
Shocked

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 20.04.2008 14:55:09 »

Sirkus
Jos sinulla on hauskaa sirkuksessa, kertoo se tyytyväisyydestäsi ja luottamuksestasi nykyiseen ympäristöösi. Jos vain olet sirkuksessa, uni kertoo, että sinut on ymmärretty jotenkin väärin. Annat toisille väärän kuvan itsestäsi.
Jos sirkuksessa on kaaos kertoo se siitä, että elämäsi ei ole hallussa.

Eli oletko antanut ihmisille erilaisen kuvan siitä, mitä todellisuudessa olet? Sinuahan pyydetään pelleksi (eli pyytäjän mielestä olisit siihen sopiva) mutta sanot rohkeasti, ette ota tuo toinen tuosta. Mielessäsi myös ajattelet, että pelleileminen on typerää. Sitten sinulle vitsaillaan vielä jänispuvun päälle laittamisesta, jälleen kerran jonkinlaisesta pelleilemisestä.

Ilmaise itseäsi paremmin toisille. Niin minä sanoisin.
tallennettu
sarhippa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 25.04.2008 07:56:47 »

Kiitos tulkinnastasi AthaMaaarit ! Smiley

Sain siitä ajatuksia eteenpäin: ehkä parhaillaan joissain asioissa olen tarkoituksella sivustaseuraaja ja mielummin katson mitä tapahtuu kuin että osallistuisin itse. Väärinymmärrys voisi olla yksi syy, tai ehkäpä se että olen kokenut tulleeni kohdelluksi väärin ja kai sitten olen kokenut että minua pidetään pellenä mistä olen oikeastikin loukkaantunut. Tuo sirkus alkoi pari päivää unen kirjoittamisen jälkeen oikeasti: oli hulinaa ja huisketta, paljon tapahtumia lyhyellä ja aikaa ja kaiken tuon keskellä huomasin että tässähän tämä sirkus nyt sitten onkin  Wink

Viime vuosisadan vaatetuksen hoksasin tässä yksi päivä: tämä sirkus ja siihen liittyvät tunteet liittyvät vanhoihin, jo aikaisemmin tapahtuneisiin asioihin, jotka olivat jo tavallaan jääneet historiaan mutta nyt nostivat uudelleen päätään...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: