Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tässäkö uusi näkijä vai mikä mä olen???  (Luettu 12319 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 22.04.2008 13:04:22 »

Siistiä Jenina!  Cheesy

Mitä mieltä olette "yliluonnollisten" kykyjen periytymisestä? Ukillani oli verenpysäytys-  ja tavaroiden liikuttelu-taito.. Hän kuoli ennen kuin synnyin, joten en ehtinyt tutustua häneen. Muuten hän varmaan olisi ehkä opettanut ne minulle. Tiedä häntä mitä muuta hän sitten osasi.. Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #16 : 22.04.2008 14:19:50 »

tarkottaako verenpysäytys ihan sitä mitä siinä lukee?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #17 : 22.04.2008 16:53:40 »

Todella ihanalle kuulostaa Jenima  smitten angel

Olen saanut myös kuulla, että minulla on samainen lahja olemassa, se pitäisi vain ottaa käyttöön, mutta kun en oikein osaa   Huh  Ehkä se johtunee siitä, että jollain tavoin vielä pelkään tätä asiaa, vaikka eihän siinä mitään pelättävää varmaan ole, mutta silti ajatus näkemisestä on sen verran vieras juttu vielä minulle. Tiedän, että se tulee kun sen aika on, jos on yleensä tullakseen...  angel

Kiinnostaa tuo verenpysäytys?Huh Mitä ihmettä se oikein on???
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #18 : 22.04.2008 19:36:00 »

Verenpysäytys vai verenseisautus on - korjaa Artemisu jos olen väärässä - ikivanha tapa saada verenvuoto lakkaamaan itsekseen. Varsinkin vanhoissa suomalaisissa teksteissä puhutaan paljon verenseisauttajista, jotka saivat pahatkin haavat lopettamaan vuotamisen. Ilmeisesti kyseinen kyky perustuu jollakin tavaa samaan energiaan kuin esimerkiksi reiki.

Lisää wikipedian artikkelissa Verenseisautus Täytyypä tutustua siihen itsekin.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 23.04.2008 17:27:56 »

Verenseisautus - mikä lienee. En oikein tiedä, miksi sitä pitäisi kutsua.

Voi harmi, kun ei ole ukki enää elossa.. Sad
tallennettu
sunangel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #20 : 13.05.2008 06:26:08 »

Hei! Smiley Minullekin eräs ennustaja sanoi selvännäky-kykyjen avautuvan vanhempana. Saa nähdä miten käy. Itsellä tuntuu elämässä koko ajan joku tökkivän, mutta miten saada se tökkiminen loppumaan? Siinä pulma. Heti innoissani minäkin pyytäisin sinua (tai jotakin muutakin jos jaksaa ja välittää) näkemään minulle. Laitan tähän nyt oikein sähköpostiosoitteeni (kai se on sallittua?  :Smileysmitten Sunangel

Sähköpostiosoitteiden jakaminen ei ole sallittua foorumilla Smiley Yhteystietoja voi käydä katsomassa käyttäjän profiilista tai vaihtaa yksityisviestien kautta.
« Viimeksi muokattu: 13.05.2008 09:54:23 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu

Better to regret the things you do than the things you don´t do.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: