Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Luottohäiriömerkintä  (Luettu 3232 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
SeriousSam
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 24.04.2008 05:48:33 »

Mitä mahtaa tarkoittaa tämä?

Näen unta että olen kaupassa kotiseudullani. Rahatilanteeni on heikko, ja aion maksaa kortilla, joka ei ole minun. Jostain olen saanut väärennetyt henkkarit,jotka vastaavat pankkikortin omistajaa.

Saavun kassalle, ostan paljon. Kuitenkin miespuolinen kassa arvaa heti ettei minulla ole puhtaita jauhoja pussissa, latoo ostokset lukijan läpi. Ojennan kortin, hän pyytää henkkarit, ja toteaa ykskantaan, että väärennetyillä ei täällä maksella, ja kutsuu vartijat paikalle. Koitan
siinä ämpyttäen pelastaa itseäni.

Seuraava unikuva on kotonani kun käyttän verkkopankkiabi, tulee ilmoitus "luottohäiriömerkintä, moniongelmatapaus, palvelua ei voi käyttää."

Jouduin pakottamaan itseni hereille väkisin ja istumaan sängyn reunalla tovin.  Shocked Olin erittäin ahdistunut ja sydän hakkasi lujaa. Pahuuksia ja vilppiä en ole tehnyt koskaan. Elämäntilanteeni on ollut jonkin aikaa taloudellisesti vaikea, mutta siihen olisi vuodenvaihteessa tulossa parannusta. Liittyykö tämä jotenkin siihen?

Vai mistä on kyse? Varoitusuni?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 24.04.2008 10:36:21 »

minä pitäisin varoitusunena tietäen tämän hetken taivaalliset energiat sekoittamassa yleisestikin pasmoja,
luultavasti sinulla joku neptunuksen transiitti siihen
henk.kohtaisena lisukkeena
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 27.04.2008 11:32:55 »

Elämäntilanteeni on ollut jonkin aikaa taloudellisesti vaikea, mutta siihen olisi vuodenvaihteessa tulossa parannusta. Liittyykö tämä jotenkin siihen?

Taitaapa liittyä... Unissasi heijastuu mielestäni juuri huoli/pelko nykyisestä taloudellisesta tilanteestasi. Onneksi siihen on tulossa helpotusta.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: