Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vetovoiman salat!  (Luettu 28967 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #30 : 12.05.2008 21:10:43 »

Ajatus Kiitoksia vastauksesta Smiley Mä olen jotenkin aina tulkinnut nuo Saturnuksen aspektit parisuhteen kannalta huonoksi ja painostavaksi.. Tosin, hankalat aspektit pitänee selvittää ja jos niistä ei selviä, ei parisuhteella taida olla tulevaisuutta..

Keräsin tähän synastriakarttojen aspektit tillitettäväksi (mun planeetat siis edellä, miehen on jälkimmäiset) Smiley

Ensin hyvät aspektit:

mars aspect_tri mars
 pluto aspect_con aurinko
 aurinko aspect_sex kuu
 jupiter aspect_sex mars
 saturnus aspect_con aurinko (tosin tämänkin voi tulkita hiukka painostavaksi..)
 uranus aspect_sex venus
 neptunus aspect_sex aurinko
 aurinko aspect_con uranus
 mars aspect_sex saturnus
 kuu aspect_tri uranus

Ja sitten ne rassaavat aspektit:

neptunus aspect_squ mars (tosin tätä olen itse alkanut tiedostamaan..)
 kuu aspect_opp kuu (ja tämä tuntuu! Välillä menee tunteet niiiiin eri rataa että.. knuppel2 )
 mars aspect_squ aurinko
 kuu aspect_squ merkurius (tämäkin tuntuu välillä, herkkänahkaisena otan välillä itseeni ukon sanomisista, vaikkei niissä mitään henk.kohtaista olisikaan..)

Ainakin tuo  pluto aspect_con aurinko vaikutti jo heti ensisilmäyksellä, mies tuossa aikanaan sanoikin, että hänestä on pitkään tuntunut, että monet viihtyvät hänen seurassaan vain hyötymismielessä eivätkä ole kiinnostuneita itse ihmisestä - vasta sitten, kun hän tapasi mut ja tutustui meikäläiseen, hän oli huomannut, että joku on oikeasti kiinnostunut hänestä persoonana ja joka näkee suojakuoren läpi, millainen mies on sisimmältään.. Tämä oli jotenkin niin ihanasti sanottu, ettei sanat enää riitä kuvaamaan.. smitten

Omalaatuinen.. Miestä voisi kuvata hiukkasen omalaatuiseksi, jonka ajatusmaailma on niin paljon laajempi kuin muilla ja että suojakuoren alta löytyy ihan omanlainen persoona.. Ehkä juuri nuo synastriaaspektit  pluto aspect_con aurinko  ,  aurinko aspect_con uranus ja  kuu aspect_tri uranus ( uranus :n ja  kuu :n hyvä aspekti löytyy myös kummankin meidän syntymäkartalta, miehellä  aspect_sex , mulla  aspect_tri !) kertovat, että jollain ihme tasolla ymmärrän miekkosta ja hänen erilaisuuttaan sekä ehkä näenkin, millainen hän on ihmisenä.. Tätä on hankala selittää, mutta näin vain tunnen Smiley  No, itsekin olen ehkä outolintu, että nyt meitä on kaksi  Grin
« Viimeksi muokattu: 12.05.2008 21:16:00 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #31 : 13.05.2008 12:24:24 »

No, itsekin olen ehkä outolintu, että nyt meitä on kaksi  Grin

Kuulosti kivalta. smitten Aika jännästi teillä nuo etäiset planeetat, sinun Pluto ja Saturnus hänen auringollaan ja hänen Uranuksensa sinun auringollasi. Tulkintasi noista kuulostaa ihan kuvaavalta!
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #32 : 13.05.2008 17:23:12 »

mc82, kompositiokarttanne näyttää oikein lupaavalta, mutta näin astrologisesesta näkökulmasta on pakko tehdä joitakin vähemmän miellyttäviä huomioita synastriakartastanne. Voihan olla, että olette loppuelämänne yhdessä, mutta oikeasti toivoisin näkeväni synastriassa enemmän Aurinko-Kuu (okei, löytyyhän teiltä se sekstiili) ja Venus-Mars -kontakteja sekä edellisten kontakteja AC-DC:hen tai deskendentin hallitsijan kontakteja kaikkiin edellisiin. Omasta mielestäni voimakkaimmat aspektinne synastriassa ovat nimenomaisesti tuo Kuu-Kuu oppositio, etenkin kun Kuu on sinun deskendenttisi hallitsija ja Aurinko sekstiili Kuu. Nämä ovat ne perustekijät, joista lähdetään jatkamaan eteenpäin, jos yleensä jatkamisen mahdollisuuksia on.

Karttoja katsellessani kiinnitin huomiota siihen, että sosiaaliset ja kosmiset planeetat Uranusta lukuunottamatta eivät juurikaan tee sinun kartallasi aspekteja persoonallisille planeetoille/akseleille. Miehesi taas on toista maata, esim. Pluto on voimakas (esim. Auringon ja Pluton yhtymä radixilla) ja koska hänen Aurinkonsa on 28 o Vaakaa, tarkoittaa tämä sitä, että vuoden 2007 alkupuolelta lähtien transitoiva Pluto on tehnyt hänen Auringolleen sekstiiliä Jousimiehestä käsin. Koska sinun Plutosi osuu hänen Auringolleen, hän on nimenomaisesti reagoinut sinussa tähän kosmiseen planeettaan ja kaivannee elämäänsä Pluto-koulua. Käytännössä tämä tarkoittaa juuri sitä, että ihmissuhteet ovat ko. transiittien aikana erityisen intensiivisiä, seksuaalisia ja pakottaviakin. Tällaisten kokemusten kautta plutonikko kasvaa ihmisenä.

Mitä tulee taas Saturnus-Aurinko -kontakteihin, niin suhde voi olla pitkäikäinen, mutta pitkäikäisyys ei tule automaattisesti. Kun Saturnuksesta on kyse, suhteen eteen pitää tehdä melkoisesti töitä, jotta se toimisi. Tyyliin: otetaan suo, kuokka ja Jussi ja raivataan suosta hedelmällinen pelto. Tongue Kaikki eivät välttämättä jaksa kyseistä prosessia.
« Viimeksi muokattu: 13.05.2008 17:39:15 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #33 : 13.05.2008 23:12:59 »

mc82, kompositiokarttanne näyttää oikein lupaavalta, mutta näin astrologisesesta näkökulmasta on pakko tehdä joitakin vähemmän miellyttäviä huomioita synastriakartastanne. Voihan olla, että olette loppuelämänne yhdessä, mutta oikeasti toivoisin näkeväni synastriassa enemmän Aurinko-Kuu (okei, löytyyhän teiltä se sekstiili) ja Venus-Mars -kontakteja sekä edellisten kontakteja AC-DC:hen tai deskendentin hallitsijan kontakteja kaikkiin edellisiin. Omasta mielestäni voimakkaimmat aspektinne synastriassa ovat nimenomaisesti tuo Kuu-Kuu oppositio, etenkin kun Kuu on sinun deskendenttisi hallitsija ja Aurinko sekstiili Kuu. Nämä ovat ne perustekijät, joista lähdetään jatkamaan eteenpäin, jos yleensä jatkamisen mahdollisuuksia on.

Hmm, tuosta en nyt oikein saanut selkoa, että onko suhteella sitten mitään perustekijöitä vai onko mahd. hukkaan heitettyä aikaa roikkua tämän miekkosen perässä.. Sad

Tässä muuten tuli mieleen, että kun vertailin exäni ja mun kompositio- ja synastriakarttoja, niin exän ja mun kompositiokartta oli hankala, mm.  aurinko venus  merkurius 12. huoneessa ja hankalia aspekteja sekä  pluto (mm.  pluto aspect_con saturnus ) että neptunus ( neptunus aspect_squ merkuriusneptunus aspect_squ askendentti ), jotka on ilmeisesti koettu kaikkein ylitsepääsemättömimmiksi. Synastriassa oli puolestaan ehkä helpompia aspekteja, tosin nuo kaikkein ehkä lupaavimmat  aurinko kuu (muoks. olihan siellä sittenkin kuu kvintiili  aurinko )- sekä  venus mars -aspektit puuttuivat siltäkin kartalta.

Suhteen loppu oli se, että ongelmia sekä toista välteltiin minkä ehdittiin, yhteisymmärrystä ei ollut ja exä kävi vieraissa tickedoff  Ja tuli todettua kuinka veemäisiä nuo 12. huoneen planeettasijainnit kompositiossa ovat, koska ne toteutuivat ainakin meillä. Synastriassa puolestaan mulla ja exällä löytyi joitakin aikasta kenkkumaisia aspekteja, mm.

mars aspect_squ  pluto (exä koitti "pistää mua aisoihin" minkä pystyi, lopputuloksena masennuin aika rajusti - tämä taisi olla mulle suurin syy erota)
 aurinko aspect_opp merkurius (exä oli piikikäs suustaan ja itse yhtä herkkänahkainen..)
 kuu aspect_squ kuu (eieiei, ei toiminut, kun kaksi yhtä jääräpäistä ottavat yhteen.. tickedoff )
  saturnus aspect_kvi  aurinko

Karttoja katsellessani kiinnitin huomiota siihen, että sosiaaliset ja kosmiset planeetat Uranusta lukuunottamatta eivät juurikaan tee sinun kartallasi aspekteja persoonallisille planeetoille/akseleille. Miehesi taas on toista maata, esim. Pluto on voimakas (esim. Auringon ja Pluton yhtymä radixilla) ja koska hänen Aurinkonsa on 28 o Vaakaa, tarkoittaa tämä sitä, että vuoden 2007 alkupuolelta lähtien transitoiva Pluto on tehnyt hänen Auringolleen sekstiiliä Jousimiehestä käsin. Koska sinun Plutosi osuu hänen Auringolleen, hän on nimenomaisesti reagoinut sinussa tähän kosmiseen planeettaan ja kaivannee elämäänsä Pluto-koulua. Käytännössä tämä tarkoittaa juuri sitä, että ihmissuhteet ovat ko. transiittien aikana erityisen intensiivisiä, seksuaalisia ja pakottaviakin. Tällaisten kokemusten kautta plutonikko kasvaa ihmisenä.

Hmm, eli jos synastriaan on uskominen, niin suhteella on toivoa tasan niin kauan kuin mitä miehellä tuo  aurinko aspect_sex pluto jatkuu.. Eli alku oikeinkin mukavaa, mutta sitten kun väsähtää ja aspekti kulkee ohitse, niin sitten se on heippa ja hyvästi.. Voihan *piip* jos tuo tulee toteutumaan Cry *rupeaa nunnaksi*

Heh, mä olen ilmeisesti sitten leikkikalu, jonka avulla mies oppii olemaan ihmisiksi.. Kiva tietää.. Undecided  Noh, kaipa ne elämän realiteetit pitää hyväksyä ja oppia sekä karistaa turhat haaveet päästä..

Mitä tulee taas Saturnus-Aurinko -kontakteihin, niin suhde voi olla pitkäikäinen, mutta pitkäikäisyys ei tule automaattisesti. Kun Saturnuksesta on kyse, suhteen eteen pitää tehdä melkoisesti töitä, jotta se toimisi. Tyyliin: otetaan suo, kuokka ja Jussi ja raivataan suosta hedelmällinen pelto. Tongue Kaikki eivät välttämättä jaksa kyseistä prosessia.

Niin, no tämä nyt on ehkä enemmänkin miehestä kiinni, koska itse en suhdeasioissa ole ollut luovuttajatyyppiä.. Elän sillä periaatteella, että katsellaan miten käy Smiley  Vaikkakin edellinen suhde opettikin sen, ettei mikään ole pysyvää ja kaikesta pitää nauttia niin kauan kuin siihen on mahdollisuus..

Noh, tämä menee ehkä liikaa nyt semmoiseksi puolustuspuheeksi ja ehkä eksyy aiheesta, joten ehkä parempi että suljen suuni tähän.. Lips Sealed  Ja valua nukkumaan, huomenna taas aikainen herätys ja pitää olla pää selvänä aamulla..
« Viimeksi muokattu: 13.05.2008 23:21:44 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 14.05.2008 09:10:16 »

Puolustuspuheita saa ehdottomasti pitää! Sisäinen Epäilevä Tuomaani vain ei voinut olla esittämättä epäilyksiään tuosta synastriasta.  buck2
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
unknown
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #35 : 18.11.2010 23:40:22 »

Olen ymmärtänyt, että leijona ja vesimies vetävät vastamerkkeinä toisiaan puoleensa. Lisäksi on sanottu, että myös nousevat leijonat vetävät puoleensa vesimiehiä. Mites se sitten menee kun minulla on sekä aurinko- että nousumerkki leijonassa? Onko vetovoima tällöin ikään kuin kaksinkertaista?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #36 : 19.11.2010 14:17:37 »

Minä olen  kauris :na vetänyt puoleeni  rapu :ja, mutta vaikka minulla onkin nousu leijona, niin yhtään aurinko vesimiestä ei elämässäni ole ollut. Ei ketään. Ja heti joudunkin syömään sanani, pari kolme veskaria onkin ollut, mutta vain yhteen on säilynyt yhteys. Vesimies on sitten ollut kuumerkkinä hyvinkin usealla ihmisellä elämässäni. Myös jousimiehet ovat viihtyneet seurassani, mutta minä en pitemmän päälle viihdy heidän kanssaan.

Vaa'at ja oinaat ovat sellaisia, joiden seurasta itseni helpoiten löydän. Muut merkit ovat kausittaisia. Kurjaa sanoa, mutta tulen temperamentiltani paremmin toimeen oinas-poikani (  aurinko oinas  kuu kalat  askendentti neitsyt ) kanssa kuin skorpioni-tyttäreni (  aurinko skorpioni  kuu skorpioni  askendentti kaksoset ), joka on kovin herkkä.

Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
unknown
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #37 : 19.11.2010 20:37:27 »

Hmm, mielenkiintoista! Mutta entä jos unohdetaan merkit ja sanotaan vain, että jos toisella on sekä aurinko että nouseva toisen auringon vastamerkissä. Millainen vaikutus parisuhteeseen?
tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #38 : 23.11.2010 18:56:09 »

Moikka!

Voisiko joku viisaampi katsoa tätä karttaa ja kertoa mitä näkyy? Itse en osaa tulkita, ainoastaan kuiden yhtymän huomaa selvästi  Smiley

Kiitos!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: