mc82, kompositiokarttanne näyttää oikein lupaavalta, mutta näin astrologisesesta näkökulmasta on pakko tehdä joitakin vähemmän miellyttäviä huomioita synastriakartastanne. Voihan olla, että olette loppuelämänne yhdessä, mutta oikeasti toivoisin näkeväni synastriassa enemmän Aurinko-Kuu (okei, löytyyhän teiltä se sekstiili) ja Venus-Mars -kontakteja sekä edellisten kontakteja AC-DC:hen tai deskendentin hallitsijan kontakteja kaikkiin edellisiin. Omasta mielestäni voimakkaimmat aspektinne synastriassa ovat nimenomaisesti tuo Kuu-Kuu oppositio, etenkin kun Kuu on sinun deskendenttisi hallitsija ja Aurinko sekstiili Kuu. Nämä ovat ne perustekijät, joista lähdetään jatkamaan eteenpäin, jos yleensä jatkamisen mahdollisuuksia on. Hmm, tuosta en nyt oikein saanut selkoa, että onko suhteella sitten mitään perustekijöitä vai onko mahd. hukkaan heitettyä aikaa roikkua tämän miekkosen perässä..
Tässä muuten tuli mieleen, että kun vertailin exäni ja mun kompositio- ja synastriakarttoja, niin exän ja mun kompositiokartta oli hankala, mm.
12. huoneessa ja hankalia aspekteja sekä
(mm.
) että
(
,
), jotka on ilmeisesti koettu kaikkein ylitsepääsemättömimmiksi. Synastriassa oli puolestaan ehkä helpompia aspekteja, tosin nuo kaikkein ehkä lupaavimmat
(muoks. olihan siellä sittenkin
kvintiili
)- sekä
-aspektit puuttuivat siltäkin kartalta.
Suhteen loppu oli se, että ongelmia sekä toista välteltiin minkä ehdittiin, yhteisymmärrystä ei ollut ja exä kävi vieraissa
Ja tuli todettua kuinka veemäisiä nuo 12. huoneen planeettasijainnit kompositiossa ovat, koska ne toteutuivat ainakin meillä. Synastriassa puolestaan mulla ja exällä löytyi joitakin aikasta kenkkumaisia aspekteja, mm.
(exä koitti "pistää mua aisoihin" minkä pystyi, lopputuloksena masennuin aika rajusti - tämä taisi olla mulle suurin syy erota)
(exä oli piikikäs suustaan ja itse yhtä herkkänahkainen..)
(eieiei, ei toiminut, kun kaksi yhtä jääräpäistä ottavat yhteen..
)
Karttoja katsellessani kiinnitin huomiota siihen, että sosiaaliset ja kosmiset planeetat Uranusta lukuunottamatta eivät juurikaan tee sinun kartallasi aspekteja persoonallisille planeetoille/akseleille. Miehesi taas on toista maata, esim. Pluto on voimakas (esim. Auringon ja Pluton yhtymä radixilla) ja koska hänen Aurinkonsa on 28 o Vaakaa, tarkoittaa tämä sitä, että vuoden 2007 alkupuolelta lähtien transitoiva Pluto on tehnyt hänen Auringolleen sekstiiliä Jousimiehestä käsin. Koska sinun Plutosi osuu hänen Auringolleen, hän on nimenomaisesti reagoinut sinussa tähän kosmiseen planeettaan ja kaivannee elämäänsä Pluto-koulua. Käytännössä tämä tarkoittaa juuri sitä, että ihmissuhteet ovat ko. transiittien aikana erityisen intensiivisiä, seksuaalisia ja pakottaviakin. Tällaisten kokemusten kautta plutonikko kasvaa ihmisenä. Hmm, eli jos synastriaan on uskominen, niin suhteella on toivoa tasan niin kauan kuin mitä miehellä tuo
jatkuu.. Eli alku oikeinkin mukavaa, mutta sitten kun väsähtää ja aspekti kulkee ohitse, niin sitten se on heippa ja hyvästi.. Voihan *piip* jos tuo tulee toteutumaan
*rupeaa nunnaksi*
Heh, mä olen ilmeisesti sitten leikkikalu, jonka avulla mies oppii olemaan ihmisiksi.. Kiva tietää..
Noh, kaipa ne elämän realiteetit pitää hyväksyä ja oppia sekä karistaa turhat haaveet päästä..
Mitä tulee taas Saturnus-Aurinko -kontakteihin, niin suhde voi olla pitkäikäinen, mutta pitkäikäisyys ei tule automaattisesti. Kun Saturnuksesta on kyse, suhteen eteen pitää tehdä melkoisesti töitä, jotta se toimisi. Tyyliin: otetaan suo, kuokka ja Jussi ja raivataan suosta hedelmällinen pelto. Kaikki eivät välttämättä jaksa kyseistä prosessia. Niin, no tämä nyt on ehkä enemmänkin miehestä kiinni, koska itse en suhdeasioissa ole ollut luovuttajatyyppiä.. Elän sillä periaatteella, että katsellaan miten käy
Vaikkakin edellinen suhde opettikin sen, ettei mikään ole pysyvää ja kaikesta pitää nauttia niin kauan kuin siihen on mahdollisuus..
Noh, tämä menee ehkä liikaa nyt semmoiseksi puolustuspuheeksi ja ehkä eksyy aiheesta, joten ehkä parempi että suljen suuni tähän..
Ja valua nukkumaan, huomenna taas aikainen herätys ja pitää olla pää selvänä aamulla..