Niin no...emmää tiedä miksi mulla tuo Uranus-Kuu -transiitti ei tunnu missään! Se on hinkannut nyt jo vuoden päivät siinä Jupiterin tuntumassa (Jupiter Kaloissa18 astetta) ja siirtyy kohta Kuun (Kalat 21 astetta) yli lähelle descendenttiä (29 Kaloja)....Samalla tämä transiitti tekee tarkkaa kolmiota Aurinko-rapuuni....
Toiveissa olisi kyllä positiiviset muutokset työrintamalla, mutta en tiedä nyt mistä kiikastaa....ehkä pitäisi yrittää enempi. Laittaa työhakemuksia enemmän eteenpäin....Noh, tulen kertomaan jos onnistun saamaan lottovoiton!:-D
ei ole planeetta, joka toisi muutoksia aktiivisen toiminnan kautta. Pikemminkin se tuo esille muutospaineita, jotka purkautuvat usein tilanteissa, joissa et itse ole ollut alullapanijana. Itse esim. olen joutunut pistämään nimenomaan
DESC -aspektin aikana uusiksi koko yksityiselämäni, vaikka itse en alkujaan mitään muutosta hakenut. Uudet tilaisuudet tulivat eteeni siis tavallaan "vaikeimman kautta".
Jos haluat omalla toiminnallasi parantaa asemiasi nimenomaan työrintamalla, niin silloin esim.
tai
on hyvää aikaa toimia.
kun ei ole varsinaisesti työasioihin liittyvä planeetta, vaikkakin sinulla se taitaa olla 6. huoneessa, johon liitetään työ ja erityisesti erilaisten
velvoitteiden muodossa. Myös erilaiset terveysasiat kuuluvat 6. huoneeseen, ja kun yhtymä on
:hun ja
:oon
:ssa, vaikutukset saattavat olla esim. terveydellisiä, ja liittyä naisilla erityisesti gynekologisiin kysymyksiin. Myös suhteessa äitiin tai äitiyteen ja niihin liittyviin velvollisuuksiin on saattanut tapahtua muutoksia.
Minulla muuten sitten tuo
tulee 8. huoneesta tekemään ihan ensiksi
:ksen keväällä, ja parin vuoden kuluttua
:on ja :pluto:on.
Tällä hetkellä on vielä suhteellisen tarkkana
, ja myös
on ollut
:hen ja taas sinne peruuttelemassa. Olen kyllä huomannut muutoksen nimenomaan omassa suhtautumisessani työhön ja siihen, missä minun pitäisi "urallani" olla. Otan asioita nyt rennommin, mutta tunnun silti saavan enemmän vastuuta.