Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: peruskysymys Uranuksen transiiteista  (Luettu 11295 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« : 06.05.2008 11:32:40 »

heip, Uranuksen transiitit alkoivat nyt askarruttaa mieltäni... nimittäin kun Uranus menee tällä hetkellä todella lähellä rx Kuutani sekä tekee aika tarkkaa kolmiota Jupiterilleni niin onko nämä tr. nyt todella voimassa kun Uranus, vaikka onkin lähellä niin ei ole vielä ohittanut kumpaakaan... vaan itse asiassa menee Kuun yli ja tekee tarkkaa kolmiota Jupiterille vasta vuoden pästä...

Eli mitenkä tätä nyt pitäisi tulkita, vaikuttaako Uranus jo vai oikeasti vasta vuoden päästä?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 06.05.2008 13:06:08 »

Voithan sinä jo seurata Uranuksen liikkeitä ja sen mahdollisia vaikutuksia elämässäsi.  Tavallisia vaikutuksia ovat mm. muutot, työpaikan vaihdokset, runsas reissaaminen tai jopa muutto ulkomaille. Erot ja äkkirakastumiset eivät myöskään ole harvinaisia Uranus-Kuu -transiittien aikana. Aika moni hedelmällisessä iässä oleva nainen on myös tullut raskaaksi kyseisen transiitin aikana.

Olettaisin kuitenkin, että säpinää on enemmälti odotettavissa vasta varsinaisten ohitusten aikana vuoden päästä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lizzy
Vieras
« Vastaus #2 : 11.05.2008 13:59:44 »

Kiitos Lilli,
kyllä se sen verran lähellä nyt käy, että oon tarkkaillu sen vaikutuksia ja kieltämättä jotain merkkejä oon huomannu tai sellasia pieniä enteitä siitä mitä vuoden päästä vois tosi voimakkaasti nousta pinnalle. Tietysti Uranusmaisesti mitä vaan voi tapahtua, mutta ainakin yhden asian tiedän mihin toi tr. tulee liittyyn voimakkaasti ja sen huomaa jo nyt... vaikka tuskin mitään radikaalia tosiaan tapahtuu ennen tota varsinaista ohitusta...
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #3 : 18.12.2008 21:12:56 »

Nostetaanpa tätä: Viime aikoina on puhuttu paljon saturnuksen ja uranuksen oppositiosta, mutta uranus itse on jäänyt vähemmälle huomiolle. Kuitenkin ainakin minulle uranus on ollut merkityksellinen planeetta. Sen liikkuminen DESC:illä aiheutti muutama vuosi sitten melkoista vipinää ihmissuhderintamalla. Vakiintumista tapahtui, kun se ehti noin 5 asteen päähän DESC:iltä. Koska 7. huoneeni on pieni, on uranus nyt livahtamassa jo 8. huoneeseeni. Onko kellään ajatuksia siitä, mitä uranus tuo tullessaan 8. huoneessa ollessaan ? Seksihurjasteluja, konkurssin vai ikäviä kuolemantapauksia lähipiirissä ? Ainakin, kun päälle sattuu vielä  oppositio saturnukseen (2.huone), taloudellinen tilanne saattaisi olla tapetilla...
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 18.12.2008 21:34:14 »

akseleiden ylitys kosmisilla tuntuukin,
mutta tuolta 8 huoneesta käsin kyllä katsoisin ottaako se kontaktia mihinkään henkilökohtaiseen planeettaan?
itsellä on syntymäkartalla  uranus ceres 8 huoneessa  aspect_opp chiron jupiter ja kyllä,se toi äidin yllättävän kuoleman,
en tiedä tuoko se sen myös itselle?
cereksen kanssa se toi myös yksinhuoltajuuden,
sekä haavoittava, chiron, että vapauttava uranus kokemus
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #5 : 03.01.2009 14:42:44 »

Niin no...emmää tiedä miksi mulla tuo Uranus-Kuu -transiitti ei tunnu missään! Se on hinkannut nyt jo vuoden päivät siinä Jupiterin tuntumassa (Jupiter Kaloissa18 astetta) ja siirtyy kohta Kuun (Kalat 21 astetta) yli lähelle descendenttiä (29 Kaloja)....Samalla tämä transiitti tekee tarkkaa kolmiota Aurinko-rapuuni....

Toiveissa olisi kyllä positiiviset muutokset työrintamalla, mutta en tiedä nyt mistä kiikastaa....ehkä pitäisi yrittää enempi. Laittaa työhakemuksia enemmän eteenpäin....Noh, tulen kertomaan jos onnistun saamaan lottovoiton!:-D
 
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #6 : 03.01.2009 19:12:59 »

Niin no...emmää tiedä miksi mulla tuo Uranus-Kuu -transiitti ei tunnu missään! Se on hinkannut nyt jo vuoden päivät siinä Jupiterin tuntumassa (Jupiter Kaloissa18 astetta) ja siirtyy kohta Kuun (Kalat 21 astetta) yli lähelle descendenttiä (29 Kaloja)....Samalla tämä transiitti tekee tarkkaa kolmiota Aurinko-rapuuni....

Toiveissa olisi kyllä positiiviset muutokset työrintamalla, mutta en tiedä nyt mistä kiikastaa....ehkä pitäisi yrittää enempi. Laittaa työhakemuksia enemmän eteenpäin....Noh, tulen kertomaan jos onnistun saamaan lottovoiton!:-D

 uranus ei ole planeetta, joka toisi muutoksia aktiivisen toiminnan kautta. Pikemminkin se tuo esille muutospaineita, jotka purkautuvat usein tilanteissa, joissa et itse ole ollut alullapanijana. Itse esim. olen joutunut pistämään nimenomaan  uranus aspect_con DESC -aspektin aikana uusiksi koko yksityiselämäni, vaikka itse en alkujaan mitään muutosta hakenut. Uudet tilaisuudet tulivat eteeni siis tavallaan "vaikeimman kautta".

Jos haluat omalla toiminnallasi parantaa asemiasi  nimenomaan työrintamalla, niin silloin esim. jupiter tai  mars aspect_tri keskitaivas on hyvää aikaa toimia. kuu kun ei ole varsinaisesti työasioihin liittyvä planeetta, vaikkakin sinulla se taitaa olla 6. huoneessa, johon liitetään työ ja erityisesti erilaisten velvoitteiden muodossa. Myös erilaiset terveysasiat kuuluvat 6. huoneeseen, ja kun yhtymä on  kuu:hun ja  aspect_tri  aurinko :oon  rapu:ssa, vaikutukset saattavat olla esim. terveydellisiä, ja liittyä naisilla erityisesti gynekologisiin kysymyksiin. Myös suhteessa äitiin tai äitiyteen ja niihin liittyviin velvollisuuksiin on saattanut tapahtua muutoksia.

Minulla muuten sitten tuo  uranus tulee 8. huoneesta tekemään ihan ensiksi  aspect_opp  merkurius:ksen keväällä, ja parin vuoden kuluttua  aspect_opp  aurinko:on ja  :pluto:on.

Tällä hetkellä on vielä suhteellisen tarkkana  uranus aspect_tri keskitaivas, ja myös saturnus on ollut  aspect_tri keskitaivas :hen ja taas sinne peruuttelemassa. Olen kyllä huomannut muutoksen nimenomaan omassa suhtautumisessani työhön ja siihen, missä minun pitäisi "urallani" olla. Otan asioita nyt rennommin, mutta tunnun silti saavan enemmän vastuuta.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2009 19:25:47 kirjoittanut La Papessa » tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #7 : 03.01.2009 23:28:05 »

 

 JEPS, minullakin tulee 14.3. tarkaksi  uranus(Cool aspect_sex mars(10:ssä  aspect_con :aurinko:n)


 Odottelen mielenkiinnolla kommenttejanne,-tuleeko muutosta työrintamalle. smitten smitten
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #8 : 03.01.2009 23:32:15 »


 ...jatkoa edelliseen siis minulla  uranus on huoneessa kahdeksan.  Cheesy smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 07.01.2009 21:25:14 »

Minulle Uranus on aika tuntematon käsite, mutta luin juuri sen yhteydestä esim. Maassa sattuneisiin maanjäristyksiin ja että tätä yhteyttä pitäisi enemmän pitää silmällä.

Uranus on muutenkin aivan eri tavalla käyttäytyvä planeetta. Kun muut planeetat pyörivät Auringon ympäri radallaan kallistuneena, Uranus pyörii toisella tavalla akselin ollen kiertoradan suuntaisesti. Siten sen magneettikentän täytyy erota muista.

Ja tässä olisi myös sen erilainen vaikutus Maahan.

Minuakin vähän kammoksuttaa, kun näen, että Uranus on vuoden parin päästä tulossa Junon kanssa yhtymään Oinaksessa, kun samanaikaisesti Pluto tulee oppositioon Aurinkooni.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #10 : 09.01.2009 23:42:42 »

Uranus tuo usein mukanaan odottamattomia yllätyksiä. Mitään varmaa ei  uranus transiitista etukäteen kannatakaan sanoa, koska tod. näk. muutos on jotain, mitä ei todellakaan odota - niin hyvässä kuin pahassakin.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #11 : 10.01.2009 11:18:47 »


  Kyllä, tuntuu tutulta,-  uranuksen yllätykset ovat usein sellaisia, joita ei ekana ajattele.
tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #12 : 10.01.2009 13:11:02 »

Yllätysten laadusta oli kyse. Tosin teemakin voi olla aivan eri kuin mitä ennalta on odottanut, huoneilla ja planeetoilla kun nyt vaan on olemassa useampi taso.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 10.01.2009 13:19:52 »

transiittimonisteesta lainaa:
"Uranuksen transiiteilla on paljon tekemistä asioista ULOSKASVAMISEN kanssa.
Signaali siitä että olet kasvanut ulos vanhoista kaavoista ja olet valmis muutokseen
-vaikka et ehkä tiedäkään olevasi.
Kun Uranus tulee ja huitaisee sinua kuonoon tai iskee sähköisellä voimallaan,
huomaat kuinka erilainen todellisuudessa olet verrattuna siihen rooliin,jota olet vetämässä.
Hienovaraisemmalla henkisellä tasolla voit mullistaa ymmärryksesi tai asenteesi sitä elämänaluetta kohtaan,johon Uranuksen aspektoima planeetta liittyy.
Karkeammalla tasolla sen sijaan syntyy tarve tehdä jotakin totaalisen erilaista tai joissakin tapauksissa hillitöntä,vain vaihtelun tai jännityksen vuoksi."
 uranus askendentti käytös/asenteet muuttuu,
 uranus mars mieluummin hiustenvärjäys kuin autohurjastelu,
 uranus aspect_opp uranus toimi itsellä kiinnostuksena astrologiaan,
viime vuoden ap- uranus IC,llä  ei tuonut muuttoa vaan muutti MC kuviot vastapäätä, uranus aspect_opp saturnus kehdon osana tänä vuonna irrottaa entisistä velvollisuuksista ja vie opiskelemaan ( jupiter askendentti ja  merkurius osana)
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #14 : 10.01.2009 22:44:29 »

Yesh, kiitos Nikki tuosta lainauksesta. Juuri näin ja sitä odotellessa.  Wink

Saturnalia, oletko katsonut koska tr.  uranus on aurinkosi kohdalla?  Smiley Sinulla tuntuu tuo planeetta todella mullistavan elämää... tai ainakin antavan tilaisuuksia...  Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: