Mulla alkoi 2008 alkupuoliskolla samanaikainen
ja
venus ja aurinko siis asteilla 19 rapua ja kaksosia... kamala vuosi, tai niin levotonta meininkiä, että vieläkin hengästyy kun ajattelee sitä..
Ensin tuli vaikea ero, sain(syyttä)potkut, sitten muutin toiseen maahan, asuin vuonna 2008 seitsemässä eri osoitteessa ja tein töitä neljälle eri työnantajalle...
Ihmissuhteet tuli ja meni venus neliön mukaisesti niin, että niitä oli kohtuullisen paljon, ne kenestä minä olin itse kiinostunut oli uraanisen meneviä ja täysin haluttomia minkäälaiseen syvempään tuttavuuteen - ihan vaan työntö veto tuijotus meinigillä - ja ne kenestä en ollut kiinnostunut tarttuivat kuin herpes ja sitten niitä sai potkia pois parvekkeen alta.... voi että mua hävetti.
Niin ja kahdesti kesällä mun päälle karattiin jorma ojossa niin, että tervemenoa vaan Barcelonaan, latinot ovat innokkaita
Eräs näkijä ystäväni sanoikin, että tämän vuoden tarkoitus oli, että pysyisin hengissä! Nooh.. vielä tässä kiikukaakun pihistään.
Tämän kuun lopussa uranus tekee vihoviimeisen tarkan neliön venukseeni samalla kun saturnus opponoi sitä ja kun tästä rallista pikkuhiljaa tokenen niin alkaakin uranuksen yhtymä kuulle ja kai se saamarin saturnuskin pyyhkäisee oppositionsa siihen, että näillä täällä herkuteellaan...