Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lapseni pelkää ennakoimiaan asioita  (Luettu 3287 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
leijonamieli
Vieras
« : 07.05.2008 08:35:44 »

Miten tähän pitäisi suhtautua?

Tyttäreni on "perinyt" kyvyn, jolla nähdä hetken päästä tapahtuvia asioita ja jo tapahtuneita. Häntä on alkanut pelottamaan nämä, eikä oikein ymmärrä miten niihin tulisi suhtautua.Miten lohduttaa...Huh?

Tytär on 16v....itselläni samanlaiset "oireet", alkoivat samanikäisenä, kuten äidillänikin.

tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #1 : 07.05.2008 09:22:40 »

Puhumalla omista kokemuksistasi ja tuntemuksistasi ihan sieltä alusta asti... kuinka itse käsittelit "avautumista". Ja vaikka kertomalla oman äitisi "tarinaa"  angel
Tämä on siis heitto ja pohjautuu siihen miten olen toiminut oman 8v. tyttären pelkojen kanssa, koskien unimaailma ja sosiaalisten kontaktien ongelmia, jotka tuottavat hänelle juuri pelkoja kun ei ymmärrä.
Kun toin hänelle esille olleeni samankaltaisessa myllerryksessä saman ikäisenä, jo se toi lohtua. Koska silloin olen esimerkki, että niistä voi selvitä ja noita pelkoja aiheuttavia juttuja voi oppia hallitsemaan.
Voimia teille kummallekkin  angel Älkää hukatko toistenne tuomaa turvaa ja tukea, se on voima vaikka varmasti välillä törmäyskurssilla  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 07.05.2008 12:08:43 »

Minä korostaisin tyttärellesi, että vaikka hän näkee asioita ennalta tapahtuviksi se ei tarkoita, että nuo asiat tapahtuvat koska hän näkee ne ennakkoon. Ne asiat vain tulevat tapahtumaan, näkipä hän ne ennakkoon tai ei. Usein ennakkoonnäkijät/selvänäköiset ihmiset alkavat ajatella ensimmäiseksi, että kun jotain pahaa tapahtuu se on heidän vikansa, kun he näkivät niin käyvän. "Näin enneunen, jossa isäni kuoli ja nyt hän on kuollut. Jos en vain olisi nähnyt tuota unta isä eläisi yhä" - totuus = isän aika oli lähteä ja lapselle annettiin mahdollisuus totutella tähän ajatukseen ennakkonäyllä, ei hän aiheuttanut isän kuolemaa.

Lisäksi korostaisin, että selvänäköisyys on luonnollista ja normaalia, jota ei tarvitse pelätä. Olemme henkiolentoja, joilla on fyysisiä kokemuksia, emme fyysisiä olentoja joilla on henkimaailman kokemuksia.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 09.05.2008 12:38:42 »

Puhumalla omista kokemuksistasi ja tuntemuksistasi ihan sieltä alusta asti... kuinka itse käsittelit "avautumista".angel

Juuri näin  coolsmiley Siitä miten itse olet tullut "sinuiksi" asian kanssa. Korosta myös sitä, että mitään pelättävää ei ole.  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: