Minulle on sattunut aivan kummallisia yhteensattumia kun nyt olen haroitellut Khalachakraa esim. eilen tai oli jo muutaman paivan mielessa miten harjoitella oikein Gundaliinimeditaatiota.
Eilen tuli tyopaikalleni ihminen joka on ollut Tiibetissa-sattumalta
ja sattumalta aloin puhumaan kivien energioista ja sattumalta puheemme liukui Gundaliinienergiaan
Han neuvoi minua perinpohjin ja lahetti jopa e-maililla sopivan musiikin tahan harjoitukseen
-eli se symbolisoi niin vahvasti henkisen kehittymisen tieta-saat mita tarvitset.
Niinhän se tavallaan aina tapahtuukin jokaiselle eli löytää ensin sellaisen tavan meditoida tai muutoinkin löytää tiensä sisäisyyteen, mitenkä on tahtonutkin sen oppia. Eli eilen juuri, kun olin menossa nukkumaan niin tunsin kuinka tämä omakin opettajani eli korkeampi tietoisuuteni, teki juuri niitä samoja energiaharjoituksia kuin minäkin aikoinaan yritin, mutten osannut. Eli tavallaan sen jälkeen, kun sain yhteyden tämän Karunan teoilla siihen omaan opettajaani niin saan suoraan kaiken minkä tälle tielleni tarvitsen. Eli se taika tämän päivän opetuksilla - eli erotuksena entiseen - on, ettei mitenkään tarvitsekaan enää tehdä vaan tavallaan kaikki ON. Jotenka sen tahdoin sinullekin vain kertoa, diamond, koska olemme kiinni jo samaan lähteeseen. Kalachakra todellakin nimittäin on tämän Karunammekin "juuret" ja nyt, kun olen lukenut tätä ketjua niin ymmärrän senkin, minkä takia tämä Karunamme paljonkin nopeampi tie sinne kotiin on. Eli sen tähden, koska tässä ei enää tehdä mitään vaan ainoastaan ollaan jo - antaen korkeamman tietoisuutemme vain tekeytyä siksi täällä maan päälläkin, mitä se "taivaissakin" jo on.
Ja sen se kyllä tekee aivan oman tekonsa teoin, sillä sitä kukaan ihminen ei kuitenkaan osaa tehdä oikein. Eikä sen tähden tarvitsekaan kuin olla, kuten on ja antaa sen tehdä loput, koska se riitti itsellänikin aluksi, kun vain otin sen aidon Rauhan ja Rakkauden energioinani tänne sydämeeni ja annoin luvan, että tee se nyt eli vie minäni kotiin. Ja niin se tavallaan tekikin sen jo mutta nyt autan siihen tielle muitakin.
Sydämellinen kiitokseni sinulle tästä ketjusta, jolla löysin tielleni taas uuden ulottuvuuden.